Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Neon Genesis Evangelion

Vastaus: Neon Genesis Evangelion

No oli kumpi tahansa niin ihme touhua kyllä. Ja kun sitä Longinuksen keihästäkin siinä yhdessä jaksossa kuskavat jonnekin toisaalle sitä julmetun isoa käytävää pitkin. Hienoja tehokeinoja kyllä käytettiin Shinjin isukin "pirullisuuden" tuomisessa esille eilisessä jaksossa. Ei tullut se hohde laseihin kyllä enää pelkästään monitoreista.
 
Vastaus: Neon Genesis Evangelion

Viime jakson myötä on alkanut yhä vain enemmän asiat sumeta. Jännäksi menee. Kärryillä pysyminen onkin nyt jo vaativa tasapainon asia. Kysymyksiä yhä enemmän, mutta missä vastaukset? seuraavaa jaksoa odotellessa.
 
Vastaus: Neon Genesis Evangelion

Viime jakso oli kaikista jaksoista se überein. Ei millään malta odottaa seuraavaa - toivottavasti homma ei pysähdy tähän. Perhanan perhana kun meni mahtavaksi edellisen jakson myötä... itselle tuo tuli melkoisena yllätyksenä.
 
Vastaus: Neon Genesis Evangelion

Jarmo Hänninen sanoi:
Viime jakso oli kaikista jaksoista se überein. Ei millään malta odottaa seuraavaa - toivottavasti homma ei pysähdy tähän. Perhanan perhana kun meni mahtavaksi edellisen jakson myötä... itselle tuo tuli melkoisena yllätyksenä.

Väitän, että viimeiset muutama jaksoa ovat olleet uubereimmat. Edellisen jakson "konspeti" varmaan tulee ymmärrettyä/tajuttua nyt vasta seuraavassa jaksossa. Hyvin erikoinen sarja on ollut tähän mennessä ja vaatii kyllä katsojalta täyden keskittymisen olennaiseen. Loppukin häämöttää jo...
 
Vastaus: Neon Genesis Evangelion

Hieno sarja on ollut, on vain itse hieman sekaisin kun kerran viikossa näkee yhden jakson :eek: välillä muistaa paremmin mitä aikaisemmin on tapahtunut ja pääsee kyytiin helposti, mutta välillä iskee sellaisia katkoksia että ei mitään rajaa
eikä ole mahdollisuutta nauhoittaakkaan joten täytyy vain luottaa omaan muistiin, joka pätkii pahasti :p
 
Vastaus: Neon Genesis Evangelion

Podu sanoi:
Hieno sarja on ollut, on vain itse hieman sekaisin kun kerran viikossa näkee yhden jakson :eek: välillä muistaa paremmin mitä aikaisemmin on tapahtunut ja pääsee kyytiin helposti, mutta välillä iskee sellaisia katkoksia että ei mitään rajaa
eikä ole mahdollisuutta nauhoittaakkaan joten täytyy vain luottaa omaan muistiin, joka pätkii pahasti :p

Itse olen joutunut n. puolet sarjasta nauhoittamaan kun työt ovat olleet este katsomiselle. Tosin silti jaksoja on vaikea muistaa ja muodostaa niistä jonkunlainen järkevä kokonaisuus, luultavasti koko sarjan boksin osto edessä, jotta saa täyden elämyksen käsiinsä.
Sarjan finaalia kyllä kelpaa odottaa kun se nyt on siinä mittakaavassa kuin onkin.
 
Vastaus: Neon Genesis Evangelion

nain sanoo telkku sivut

23:30 Neon Genesis Evangelion

Hän tiesi olevansa lapsi - ohjaajan versio. Japanilainen anime-tieteissarja. Sarjan kuudesta viimeisestä jaksosta esitetään pitemmät ns. ohjaajan versiot.
Komitea nappaa Kouzoun päästäkseen selville Gendon todellisista tarkoitusperistä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom