Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Juu. Elikkä mulla olisi tuommoinen melko yleinen ongelma NES:in kanssa että koneen punainen virtavalo välkkyy. Television kuvaruutu ei koneen käynnistyessä edes hätkähdä(sama kanava kuin mitä käytän SNES:in kanssa). Sama homma on pelin kanssa/ilman. Kone ei hurise. Onkohan kone epäkunnossa, käytänkö vääriä johtoja vai olenko unohtanut jotain?
Lisäksi käytän koneessa SNES:in AC Adapteria. Kone on tuotu briteistä, joten sisältää myös brittiläisen adapterin, joten se ei seinään sovi.
Kysyisin nyt joltain kokeneemmalta neuvoa. Mitä tarvitsen saadakseni koneen toimimaan? Olen itse aikalailla neuvoton. Vai toimivatko GBR-version koneet edes suomessa noin vain? Kiitoksia avustuksista etukäteen!
Vastaus: Nes-koneen(GBR versio) kanssa jumissa, apuja?
SNES-virtajohto toimii myös kasibittisessä, käytän itsekin sellaista GBR-koneessani.
Todennäköisesti ongelmana on hapertuneet kontaktipinnat kasettiliittimessa. Kannattaa kokeilla putsata pelikasetin kontaktipinnat esim. isopropyylialkoholilla ja käyttää kasettia muutaman kerran koneessa.
Jos ja kun saat koneen toimimaan, seuraava ongelma voikin olla se, että yksikään ohjain ei toimi. Itse ihmettelin tuota pitkään ja olin jo laittamassa konetta varaosiksi kun sain tietää, että GBR-koneessa toimii pelkästään GBR-ohjaimet.