Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nettiin cubella

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mornie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Mornie

New Member
Olis kivaa tietää miten on nettiin pääsy onnistunu. Oon nimittäin kuulu et nettiin pääsys on ollu ongelmii. Mulla kun ei onnistunu:( koska on sisäinen modeemi ja verkko kortti on väärä (ainakin niin sanottiin) nyt pitää vaan kestää ja odottaa että homma pyörii taas. toivottavasti viikon sisällä:)

Itselläni on Telewellin 256 ADSL boxi josta lähtee USB johto koneeseeni, puhelinjohto puolestaan menee suoraan boxista seinään.
Joten miten saan pelattua Cubella netissä? Boxin vaihtaminen taitaa olla jo liian suuri homma.

Tästä on kyllä keskustelua muuallakin, mutta ketjut voidaat tietysti yhdistää.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Little Girl
Itselläni on Telewellin 256 ADSL boxi josta lähtee USB johto koneeseeni, puhelinjohto puolestaan menee suoraan boxista seinään.
Joten miten saan pelattua Cubella netissä? Boxin vaihtaminen taitaa olla jo liian suuri homma.
Jos ymmärsin oikein, on sinulla sama ongelma joka minullakin oli. Eli ADSL-boksissasi ei ole tilaa Cubelle. Jos siinä on vielä yksi tyhjä liitäntä niin siitä kaapeli boksin ja Cuben välille. Jos ei niin sitten ei onnistu.
Ymmärrän hyvin jos et halua vaihtaa boksia. Itse vaihdoin, ja nyt netin kayttö sujuu muutenkin kätevämmin.:)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion
Jos ymmärsin oikein, on sinulla sama ongelma joka minullakin oli. Eli ADSL-boksissasi ei ole tilaa Cubelle. Jos siinä on vielä yksi tyhjä liitäntä niin siitä kaapeli boksin ja Cuben välille. Jos ei niin sitten ei onnistu.
Ymmärrän hyvin jos et halua vaihtaa boksia. Itse vaihdoin, ja nyt netin kayttö sujuu muutenkin kätevämmin.:)

Ongelma on sama.
Paljonko boxin vaihto tuli maksamaan ja pistitkö vanhan vaihdossa?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Little Girl
Joten miten saan pelattua Cubella netissä?
Verkkokortti tietokoneeseen ja ristiinkytketty kaapeli Cuben ja verkkokortin välille. Tietokoneen pitää sitten olla aina päällä, kun haluat pelata Cubella netissä.

Eikö tästä muuten voisi tehdä jonkinlaista FAQia sivuille?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Eikö tästä muuten voisi tehdä jonkinlaista FAQia sivuille?

Varmaan niin ainakin vältyttäisiin lukuisilta turhilta kysymyksiltä. Itse en näistä asioista liiemmin ymmärrä, mutta kyselen, jos vaikkapa Griever tai joku olisi halukas FAQ:ia väsäilemään...

- Esa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Verkkokortti tietokoneeseen ja ristiinkytketty kaapeli Cuben ja verkkokortin välille.
Vaihdan mielummin uuden boxin, kun tuo vanha Telewellin boxi ei ole aina niin luotettava.

Tietokoneen pitää sitten olla aina päällä, kun haluat pelata Cubella netissä.
Tuon kyllä tiesinkin ja ei ole ongelma, sillä laskin juuri että koneeni on ollut 8 päivää yöt mukaan lukien auki.

Ylös Bottom