Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nettitienaaminen

Raud

New Member
Itse tässä jonkin aikaa sitten tutustuin näihin PTR- ja PTC sivustoihin (eli PTR = Paid To Read ja PTC = Paid To Click), jossa siis on ideana että luet esim. mainostajilta tulevia sähköposteja tai kilkkailet mainoksia ja saat rahaa pienen määrän tästä. Alussa rahaa ei välttämättä helposti tipu, mutta jos kiinnostusta aiheeseen löytyy niin rahaakin rupeaa sitten ihan hyviäkin summia tulemaan. Koko lysti on ilmaista monella sivustolla, mutta voit maksaa esim. saadaksesi Gold member jäsenyyden joka tuottaa pidemmän päälle enemmän voittoa.

PayPal (tai eGold) tili on aika välttämätön asia tässä touhussa, jotta rahat sinulle saadaan sitten maksettua. Rekisteröityminen on näihin kuitenkin helppoa etkä tarvitse kuin sähköpostiosoitteen että saat tilin. Poikkeuksiakin on esim. TreasureTrooper joka lähettä shekin sinulle. Sivuostoilla on yleensä ns. payout raja, jonka ylitettyä saat kokoon saamasi rahat tilillesi. Eli esim. jos payout raja on 5$, sinun täytyy saada se 5$ kasaan ennekuin saat maksun tilillesi.

Lisää rahaa saat myös kutsumalla porukkaa mukaan sivustoille. Saat aina pienen rahamäärän siitä kun joku kutsumasi henkilö (kutsumasi henkilöt (aka referralit) ja taas heidän kutsumat henkilöt muodostavat downlinen. Downlineä tulee kuitenkin vain tiettyyn "sukupolveen" asti.) lukee esim. sähköpostin tai klikkaa mainoksia.

Huijaussivustojahan nämä eivät ole. Tai siis totta kai niitäkin on ja paljon, mutta ainakin nämä sivustot mitä itse käytän ovat luotettavia, ainakin minä olen rahani saanut ja myös lukuisten kommenttien perusteella mitä olen lukenut, rahat on tullut kuulemma perille juuri niin kuin pitääkin. Eli rohkeasti vaan mukaan jos kiinnostusta löytyy edes vähän! Kannattaa muuten rekisteröityä useammalle sivustolle suurempien voittojen toivossa.

Tänne voitte myös laittaa joitain hyviä sivustoja joita käytätte/tiedätte. Itse tykkään eniten näistä:

Cashdelight (PayOut 3$)

AdBux (ehkäpä suosituin PTC-ohjelma, PayOut 10$. Etenkin tällä sivustolla referralit ovat tuottoisia)

TreasureTrooper (Omasta mielestäni ylivoimaisesti paras näistä, PayOut 20$ mutta se tulee todella nopeasti kasaan. Useat Paid to Signupit vaatii kuitenkin USA:n IP-osoitteen ainakin minulla, joten kannattaa hankkia myös ohjelma jolla sellaisen saat.)

Classical-Mail (PayOut vain 0,5$)

ClixMedia (PayOut 5.99$, melko paljon klikkailtavaa)

PolarPTR (Rahaa ei tule päätä huimaavaa vauhtia, mutta PayOut vain 0,25$)

Agloco (Aloittava sivusto, joten rahaa ei vielä makseta mutta voit ruveta keräämään tunteja jo jotka maksetaan sitten myöhemmin. Kuulemma yksi netin nopeiten kasvaneita yhteisöjä joten luulisi kohta kunnon toiminnan alkavan. Sinun ei tarvitse klikkailla tai lukea mitään, kunhan pidät tuolaista mainosbanneria auki samalla kun surffaat, eli et ainakaan menetä mitään. Tässäkin referralit erityisen tuottoisia.)

Nuo ovat sitten referral-linkkejä, että jos rekisteröidytte noiden kautta päädytte minun referralleiksi ;> Siitä ei ole kuitenkaan teille mitään haittaa, ja vaikka referral-kentän tyhjäksi jättäisikin päädytte GoldMembereiden referralleiksi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Nettitienaaminen

Psyko sanoi:

...Tiettyyn rajaan asti. Yleensä kerrosten määrä vaihtelee välillä 1-5, ja noista alemmista kerroksista saat tietysti vähemmän rahaa. Että ei tosiaankaan ole kyse mistään pyramidista jossa sivustojen ensimmäiset jäsenet saisivat rahaa kuin roskaa. Mutta totta kai sivustot yrittää kannustaa jäseniä hankkimaan lisää jäseniä sivustolle koska se tietää enemmän rahaa sille, joten miksi he eivät näitä kutsuvia jäseniä jotenkin palkitsisi tästä hyvästä?
 
Vastaus: Nettitienaaminen

Minä olen tienannut ainakin pari kymppiä. =P Ei nuo hirveän tuottoisia ole.. Jos on hirveä rahapula niin suosittelen kuitenkin oikeaa työtä. Oikeastaan ainoa tapa tienata todella näillä on perustaa itse yksi. =P

Tuo Polrptr on Suomalainen.
 
Vastaus: Nettitienaaminen

No ehh '-.- Ei tämä tietenkään työtä korvaa jos joku niin erehtyi luulemaan. Minusta tämä on ainakin koukuttavaa ajanvietettä, josta saa myös rahaa. Ja kyllä sitä rahaa tulee ihan hyvin kun hommaan panostaa, tiedän esim. henkilön joka saa useamman sataa euroa kuussa näistä sivustoista. Ja tuo parikymppiä kyllä tulee kasaan nopeasti jos tietää mitä tekee, ainakin itselläni jo pelkästään TreasureTrooperista tuli reilu 20e kuukaudessa.
 
Vastaus: Nettitienaaminen

Joskus vuonna 2000 hyväuskoisena nuorena tuli kokeiltua juuri tuollaista että pidin mainosbanneria näytölläni ja klikkailin sitä 5 minuutin välein. Hommasta piti tienata lupauksien mukaan parhaimmillaan 15 dollaria viikossa jos sitä jaksoi klikkailla tarpeeksi usein (yksi klikkaus tienasi kai jotain 3 senttiä). No, muutaman viikon klikkailujen jälkeen olin tienannut muutamia dollareita, mutta en koskaan nähnyt niitä rahoja. Eli aika kusetusta.
 
Vastaus: Nettitienaaminen

Raud sanoi:
No ehh '-.- Ei tämä tietenkään työtä korvaa jos joku niin erehtyi luulemaan. Minusta tämä on ainakin koukuttavaa ajanvietettä, josta saa myös rahaa. Ja kyllä sitä rahaa tulee ihan hyvin kun hommaan panostaa, tiedän esim. henkilön joka saa useamman sataa euroa kuussa näistä sivustoista. Ja tuo parikymppiä kyllä tulee kasaan nopeasti jos tietää mitä tekee, ainakin itselläni jo pelkästään TreasureTrooperista tuli reilu 20e kuukaudessa.

Rudi rekisteröitynyt tässä kuussa,johan tässä 3päivä menossa,omaan kassaan ne PYRAMIDI rahat kolahtaa!Älkää nuoret uskoko!!:mad:Jo toi ensimmäinen kirjotus sen kertoo,ei kenenkään sattumoisin kokeiltua,puhdas myyntikirje!
 
Vastaus: Nettitienaaminen

KiminKamu sanoi:
Rudi rekisteröitynyt tässä kuussa,johan tässä 3päivä menossa,omaan kassaan ne PYRAMIDI rahat kolahtaa!Älkää nuoret uskoko!!:mad:Jo toi ensimmäinen kirjotus sen kertoo,ei kenenkään sattumoisin kokeiltua,puhdas myyntikirje!

Entäs sitten vaikka tässä kuussa tänne olen rekisteröitynyt? Parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Jos taas TreasureTrooperia tarkoitat niin siellä olen kyllä ihan ollut jo yli kuukauden. Ja totta kai minä saan rahaa referralleista enkö niin juuri ensimmäisessä viestissä maininnut, sherlock? Sillä tavallahan ne sivustot niitä kävijöitä ja rahaa saa että sana leviää. Ja kuka nyt sitä ilmaiseksi tekisi? Tuo ensimmäinen viesti kertoo vain vähän tästä toiminnasta jos joku asiasta on kiinnostunut, ja enkö minä tuossa ensimmäisessä viestissä selvästi mainitse ETTÄ noiden linkkien kautta päätyy minun referralliksi? En minä ketään ole pakottamassa.
 
Vastaus: Nettitienaaminen

Raud sanoi:
Joko sait Pay- Out rajaan tarvittavan rahamäärän kerättyä mainostamalla tätä tienaamis tapaa useille eri foorumeille, Konsolifinin lisäksi?
 
Vastaus: Nettitienaaminen

M. Pajulahti sanoi:
Joskus vuonna 2000 hyväuskoisena nuorena tuli kokeiltua juuri tuollaista että pidin mainosbanneria näytölläni ja klikkailin sitä 5 minuutin välein. Hommasta piti tienata lupauksien mukaan parhaimmillaan 15 dollaria viikossa jos sitä jaksoi klikkailla tarpeeksi usein (yksi klikkaus tienasi kai jotain 3 senttiä). No, muutaman viikon klikkailujen jälkeen olin tienannut muutamia dollareita, mutta en koskaan nähnyt niitä rahoja. Eli aika kusetusta.

Autoclicker? :D
 
Vastaus: Nettitienaaminen

Kyllähän noista sivuista osa maksaa. Mutta ne jotka maksavat antavat luokkaa 0.001-0.01USD/klikkaus ja tarvii sen pari minuuttia mainosta toljottaa. Ihan olen maksutositteitakin nähnyt ko. hommeleista. Vaatii vaan kovan kasan referraaleja jos meinaa edes jotain saada kun pelkällä omalla panoksella saat sen 5snt/päivä hyvässä lykyssä. Ja kun minimi ulosotto 10USD niin siinä saa jonkin tovin klikkailla.. :rolleyes:

Itsekin buxissa jäsenenä ja muutaman viikon jälkeen vajaa dollari kasassa... Hiljaa hyvää tulee.
 
Vastaus: Nettitienaaminen

csi sanoi:
Joko sait Pay- Out rajaan tarvittavan rahamäärän kerättyä mainostamalla tätä tienaamis tapaa useille eri foorumeille, Konsolifinin lisäksi?

Lue ylempi viesti. Minä kyllä ihan mainitsen viestissäni että minun pussiin menee jos noiden linkkien kautta rekisteröityy, joten kenenkään ei tarvitse minua tukea jos ei halua. Ja tällä topikilla toivoin sitä että tänne saataisiin järkevää keskustelua aikaiseksi tästä aiheesta ja vinkkejä hyvistä sivustoista, mutta topikki täyttyy vain tällaisesta roskasta. Jos ei kiinnosta aihe niin onko pakko postata?

edit: Enkä kiellä etteikö kiva olisi jos referrallejakin tulisi, jokainen voi ihan itse päättää kuka siinä suosittelijan kohdassa on jos mitään suosittelijaa edes haluaa ;>
 
Ylös Bottom