Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NFL2k3, NFL fever 2003

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja GamerZ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

GamerZ

New Member
niin eli haluaisin tietää että onko kumpikaan kyseisistä peleistä julkaistu jo suomessa????? olen jostain kuullut että suomessa olisi julkaistu boxille ainoastiin yksi jenkki futis peli Madden Nfl 2003.... onko tuo totta?

NFL2k3 tulee ainakin maaliskuussa Suomeen, tuosta toisesta en tiedä..

vähän lisää juttua:
http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?s=&threadid=9844

Mitäh? Eikö NFL feveriä ole muka edes julkaistu euroopassa? Itse sain sen Microsoftin myyntiedustajalta lainaan jo joskus lokakuussa. Varmaankin sitten säästelevät sitä Liveä varten. Eipä tuossa paljon säästelemistä ole.

NFL Fever on jo Suomessa, oon pelaillut sitä lokakuusta lähtien mutta alkuinnostuksen jälkeen peli osoittautui hieman tylsäksi. Madden on ainakin ulkomaisten arvostelujen mukaan parempi jenkkifutispeli.

Juu, eika 2K-sarjastakaan pahemmin pahaa sanaa kuule. Segan NFL-sarjaa on joskus mollattu sen arcademaisuudesta, johon et itse kylla osaa ottaa kantaa... Kuulostaa kylla kummalliselta, koska NFL2K3n tehnyt Visual Concepts tekee myos huippurealistista NBA2K-sarjaa...

Mutta jos siina edes arcade-piirteita on, niin NFL2K3ssa ei ole liekkeihin syttyvia palloja, pelaajia, superhyperpelaajia, yms. sen tyyppista sekoilua.

Ylös Bottom