Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NFSU 2 autojen tunaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja redwolf
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NFSU 2 autojen tunaus

Lähes kaiken mitä kuvitella saattaa :D
On muuten loistava peli, piste.

No en nyt niin loistavasta tiedä, vaikka autoilut onkin se minun juttu. Paljon parempiakin kaahailuja on tullut viime aikoina. GS:n pisteet aika lähellä totuutta. Suosittelen laittamaan suoraan HARD vaikeustason. Medium tuntuu siltä, kuin ei olisi vastusta ollenkaan. Hardilla saa sentään kuminauhaa vaikeuttamaan peliä.

GS:n pisteet osuvat suht nappiin minunkin mielestäni. Tykimpiäkin autopelejä on viime aikoina tullut, ja jotenkin uudistukset NfS Underground -ykköseen nähden eivät välttämättä ole parempaan suuntaan. Enemmän vaihtoehtojahan tuon auton virittämiseen löytyy, mutta monet niistä tuntuvat melko kosmeettisilta (joka tietysti osaltaan on kyllä pelin ideakin). :) Ja vaikka uusi "avoin" kaupunkiratkaisu tuokin peliin enemmän maailmassaolemisen tuntua, lisää se itse peliin paljon tyhjää aikaa, toisin sanoen paikasta toiseen kaahailuun (myös pelkästään auton virittämisen suhteen) vierähtää melkoisesti aikaa...

Lisäksi kaupungin näennäinen avoimuus ei oikein tunnu siitäkään syystä toimivalta, ettei se periaatteessa avaa mitään pikkukivaa peliin lisää (paitsi mahdollisuuden haastaa toisia autoilijoita). Kaupatkin on löydetty nopeasti, joten lisää erilaisia pieniä tehtävän poikasia Bayview'n maisemiin olisi saanut kyllä kehittää. Tavallaan siis pidin ensimmäisestä NfS Undergroundista enemmän, koska se keskittyi vain olennaiseen. Jos sen kuoriin olisi vain lisätty tämän kakkososan viritysmahdollisuudet ja uudet kilpailumuodot, olisi ratkaisu ollut ehkä pelattavuuden kannalta parempi.

Hyvä pelihän NfS Underground 2 silti on, ei siitä pääse mihinkään. Vaikka Burnout 3:n jälkeen mikään ajopeli ei enää olekaan tuntunut juuri miltään. :)

Itse arvostan juuri tuota autojen virittelyä ja kosmeettisia paranteluja. Sitten kun niillä pääsee vielä silloin tällöin kännissä kaahailemaan niin eipä peli voi tuosta enää paljon parantua. Tämä siis oma mielipiteeni, paras peli xboxille, koskaan. :)

Ylös Bottom