Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[NG] NightMare aloittaa klaanitoimintansa

iTzNolife

New Member
Tervehdys :D

NightMare aloittaa klaani toimintansa jälleen.
NG on pelannut ennen pleikkarilla ym, Socomia, RSV 2 ja jtn muita.
Klaanimme tuo paljon hauskia hetkiä joka sortille. Yritämme saada klaaniimme hyvin aktiiviseksi, vanhassa klaanissa oli yli 20 jäsentä!
Tällä hetkellä klaani peleinämme ovat: Modern Warfare 2, Rainbow Six Vegas 2.
NG pääosin pitää hauskaa porukan kesken, emme pelaa verenmaku suussa vaan leveä hymy huulillamme.

Jos omistat mikin + Jonkun yllä olevista peleistä ja olet kohtuullisen aktiivinen pleikan netissä.

Hakemukset tänne tai viestillä minulle Konsolifinissa tai Pleikkarin puolella iTzNolifelle

NightMaret:
-iTzNolife (Johtaja)
-GringoFIN (Johtaja)
-Roope18 (Jäsen)
-iTzJerkku(jäsen)
Huom tässä ovat jäsenten PSN:nät

Tiedot:
PSN: iTzNolife
Sivut keskeneräiset.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: [NG] NightMare Aloittaa klaani toimintansa

Terve, Kaverini GringoFIN liittyi jäseneksi! sekä han on toinen klaanin johtaja!

Ps. 2 uutta jäsentä mesiin iTzJerkku sekä Roope18
 
Vastaus: [NG] NightMare Aloittaa klaani toimintansa

Täytyy ihan mielenkiinnosta kysyä, onko tällä klaanilla jotain tekemistä PC-puolen #Nightmaresin kanssa?
 
Vastaus: [NG] NightMare Aloittaa klaani toimintansa

En itse edes tiedä kyseistä PC puolen NightMare klaanista. Eli suoraan sanottuna ei ole.
 
Vastaus: [NG] NightMare Aloittaa klaani toimintansa

Sitten koen velvollisuudekseni hiukan sivistää, koska voi hyvinkin olla, ettei tämä ole ainut kerta kun teiltä asiaa kysytään (itselläni ei ole mitään tekemistä klaanin kanssa, satun vain muuten tietämään porukan). He olivat mm. ClanBasen nr1 ja voittivat BF Scene Infantry cupin. Joten ainakin menestyksekkään nimen olette valinneet! ;)
 
Vastaus: [NG] NightMare Aloittaa klaani toimintansa

Terve! Olen 14 vuotias , joka tykkää pelata MW2. Olisiko mahdollista , että pääsisin teidän klaaniin?


Ps. Mikki löytyy :D


Käyttäjätunnukseni on : Matzgu96:rolleyes:
 
Ylös Bottom