Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Donkameni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

St. Louis Blues konferenssifinaaleihin!

Game 6:

Voitto bluesille 5-0. Selityksille ei jätetty sijaa.

Game 7:

Molempien peli hyvin aneemista ja varovaista. 3. erässä kriminaalikaupunki Philadelphian pojat sortuu jäähyihin. Joukkue onnistuu kuitenkin tekemään 1-0 osuman alivoimalla läpiajosta (Briere 3:00). Hetki tämän jälkeen St. Louis onnistuu kuitenkin tasoittamaan yv:llä Toewsin toimesta (6:46). Ottelun ratkaisu nähdään aika erikoisella tavalla ajassa 13:42. Vanha likakettu Weiss tekee X-Wräp homomaalin. Tällä osumalla St. Louis jatkoon.

- "Jos vastustaja ei kunnioita herrasmiessääntöjä, niin sehän olisi omaa tyhmyyttä jos ei myös itse alenisi samalle tasolle. Vastustajalla oli hyvin yksinkertainen hyökkäysarsenaali. Siniviivan yli ja heitto maalille reboundin toivossa tai sitten maalin kiertäminen ja ns. wräppääminen. Näin hänen myös käyttävän erikoista pelinrakentelua. Hän roiskaisi vain kiekon pois omalta alueelta ja sitten koitti riistää pomppivan kiekon alimmalta pelaajalta ja päästä tätä kautta yksin läpi. Tällaisella kiekonriistolla hän pääsi myös maalintekoon Game sevenissä. Olen kuitenkin äärimmäisen tyytyväinen tulokseen ja uskon joukkueeni taipaleen jatkuvan aivan tappiin asti. Toivon ja uskon, että tuleva vastustajani kunnioittaa herrasmiessääntöjä eikä meidän tarvitsisi alentua likaisten rottien tasolle. Kiitos" GM KabaHoo

Hyi että:

HAPEAN | EA SPORTS
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Nyt kun raivasin tieni konferenssifinaaleihin niin voinkin ilmoittaa, että lähden huomenna viikon mittaiselle etelän reissulle. Toivon, että nämä jäljellä olevat jannut; Youngbloo_d, mikekFIN ja JONTTE-89 voivat joustaa sen verran, että saadaan pelit ihan kunniolla vedettyä loppuun. Ilmoitin asian näin pelien jälkeen, koska muuten Jaahaksella olisi voinut olla houkutus potkia jo ennen meijän välisiä pelejä. Tällaista epäasiallista käytöstä kun on jo nähty tässäkin playoffsarjassa (ei siis jaahaksen osalta)...
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

KabaHoo Nyt kun raivasin tieni konferenssifinaaleihin niin voinkin ilmoittaa sanoi:
Youngbloo_d, mikekFIN ja JONTTE-89[/B] voivat joustaa sen verran, että saadaan pelit ihan kunniolla vedettyä loppuun. Ilmoitin asian näin pelien jälkeen, koska muuten Jaahaksella olisi voinut olla houkutus potkia jo ennen meijän välisiä pelejä. Tällaista epäasiallista käytöstä kun on jo nähty tässäkin playoffsarjassa (ei siis jaahaksen osalta)...

Mitä tää nyt sitten meinaa, siiretäänkö kolmannen kiekan deadlinee vai mitä hä? Ei viittis juhannus viikolla näitä enää pelailla.. Ei varmasti lykättäis jos joku Ei Tj ehdottais tota ;)
Mut kyllä mulle käy, kuhan ny lyöt jonku aikataulun pöytään ja deadlinet..

Älä ny vaaaaan sano Kaba et harrastat noita wräppejä enemmänki.. Muuten menee maku jo tässä vaiheessa.. Ois kiva saada kunnon sarja..
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Mitä tää nyt sitten meinaa, siiretäänkö kolmannen kiekan deadlinee vai mitä hä? Ei viittis juhannus viikolla näitä enää pelailla.. Ei varmasti lykättäis jos joku Ei Tj ehdottais tota ;)
Mut kyllä mulle käy, kuhan ny lyöt jonku aikataulun pöytään ja deadlinet..

Siis mä kysyn tätä nyt teiltä kolmelta. Jos jollekkin ei käy että finaalipelit alkaa pari päivää myöhässä eli vasta joskus 17.-19.6. nii ei sit. Saat Youngbloo_d luovutusvoiton, koska mun on mahdoton pelata ulkomailla. Mut jos teillä ei oo mitään tota 3. kierroksen deadlinen venyttämistä vastaan nii pelaisin kyllä mielellään pelit loppuun. Koska tätä hommaa pyöritetään kuitenkin yhteisvoimin ja mä oon vaan TJ nii siks kysyin teiltä. En haluu olla mikää diktaattori. mikekFIN ja JONTTE-89 tää ei kauheesti vaikuta ku 3. kierroksen deadline on kuitenkin 15.6. ja mä tuun 16.6. illalla takas, joten finaaliin päässyt joutuisi venaamaan vaan "pari" extrapäivää vastustajaa. Muilla pelureilla ei asiaan kauheesti oo sanottavaa ku asia ei niitä koske.

Älä ny vaaaaan sano Kaba et harrastat noita wräppejä enemmänki.. Muuten menee maku jo tässä vaiheessa.. Ois kiva saada kunnon sarja..

Joo en. Toi oli mun ainoo wräppi tässä sarjassa. En mä sitä niiku hakemalla hae. Joskus silloin tällöin jos pelaaja ajautuu ihan luonnollisesti maalin taakse nii sitä voi koittaa. Ja jos kyseinen vastustaja on ratkassu pari aikasempaa, muuten tiukkaa, peliä tolla, nii ei kyl tuntunu yhtään pahalta. Sattupahan sen omaan nilkkaan omat niksit. Aikasemmassa raportissa onkin videomateriaalia todistusaineistona yhestä pelistä. Toivon/ tiedän että sä pelaat rehdisti ja et ns. "voitto konsteja kaihtamatta" peliä...
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

KabaHoo; Siis mä kysyn tätä nyt teiltä kolmelta. Jos jollekkin ei käy että finaalipelit alkaa pari päivää myöhässä eli vasta joskus 17.-19.6. nii ei sit. Saat Youngbloo_d luovutusvoiton sanoi:
Voin luvata etten käytä noita wräppejä, kysy vaikka muilta vastustajilta.. On hienoa tietää, etten ole niiden avulla top 1 noussu vaan kunnolla pelaamalla..

Mut asiaan.. Siis sen verran omasta aikataulustani, että olen poissa koneelta eli kavereidenkaa jussia viettämässä:

19-20.6 sit olen paikalla taas maanantaina 21.6.. Sitten olen tod näk 22-27.6 mökillä..

Eli summa summarum.. Jos tulet 16pvä takaisin niin voin pelata 17,18 päivät (ainakin alustavasti)
sen jälkeen on melkein mahdotonta.. Siks lupauduinkin lähtemään ajoissa jussin viettoon, koska alunperin koko kauden piti loppua 19.6..

Mut en tie mikä on oikea ratkaisu, en mitään luovutusvoittoakaan haluais.. Mut harmittaa kyl jos ny ootan sua, pelataan 17 ja 18pvä pois niin JOS satun voittaan niin en välttämättä ehi finaaleja pelaan sit sen takia ku sarjaa on taas venytetty..
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Voin luvata etten käytä noita wräppejä, kysy vaikka muilta vastustajilta.. On hienoa tietää, etten ole niiden avulla top 1 noussu vaan kunnolla pelaamalla..

Mut asiaan.. Siis sen verran omasta aikataulustani, että olen poissa koneelta eli kavereidenkaa jussia viettämässä:

19-20.6 sit olen paikalla taas maanantaina 21.6.. Sitten olen tod näk 22-27.6 mökillä..

Eli summa summarum.. Jos tulet 16pvä takaisin niin voin pelata 17,18 päivät (ainakin alustavasti)
sen jälkeen on melkein mahdotonta.. Siks lupauduinkin lähtemään ajoissa jussin viettoon, koska alunperin koko kauden piti loppua 19.6..

Mut en tie mikä on oikea ratkaisu, en mitään luovutusvoittoakaan haluais.. Mut harmittaa kyl jos ny ootan sua, pelataan 17 ja 18pvä pois niin JOS satun voittaan niin en välttämättä ehi finaaleja pelaan sit sen takia ku sarjaa on taas venytetty..

juhannuspäivä on 26.6... vietättekö pre-juhannus vkl 19.-20.6.? mut periaatteessa ku ei seuraavat kaudet paina päälle nii ei toi venyttäminen sillee paha oo.:)

btw. päivässä kerkee helposti vetää sarjan tai kakskin... :D
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Jooh eli 19-20.6 pre juhannus eli äijien reissu ja sit mammat tulee mukaan ku ollaan ti-su eli 22-27.6 mökillä..

Kyl venyttäminen käy, jos sitä voidaan sitten myös venyttää juhannuksenkin takia.. Et joustoa on sitten oltava joka suuntaan..

Mut mee reissuun ja have fun.. Ilmottele ny miten tän asiankaa tehdään, Jontte ja Mike näytti olevan eilen jo 2-2 tilanteessa et he saavat kohta pelit jo pelattua..
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

millos aletaa jauhaa divarin pleijareit feedad? :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

koskas oot linjoilla pecone??

Just kävin tuossa oleen online, näytti olevan sullaki leikkiasema päällä mut olit vissiin jossain muualla ku et viesteihi vastannu.

No eniveis, yritän tänään illalla päästä mestoille siinä 21 jälkeen. Muuten voi olla aika tiukkaa et tällä viikolla pääsee pelaan. Ehkä torstai tai sunnuntai iltana. Muuten en kyllä todnäk pääse.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

joo olin muual, tänää ysin jälkee vois pari pelii hakkaa
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

mulle ei käykkää huomenna 19 jälkee vaikka psn viestis väitinki näin :D . Ehk 22. jälkee huomenna tai perjantain 13 aikaa. muuten on aika kiireistä:cool:
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

joo olin muual, tänää ysin jälkee vois pari pelii hakkaa

Joo eipä taida onnistua. Tulee ainakin meikäläiselle ilmotus et playstation network is under maintenance tai jotain sinne päin.... pitänee katella huomen illalla uudestaan jos kerkee jauhaan.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Hienoo että tääl n saatu asiat rullaamaan ilman muakin :)

Joo tosiaan kun oli puhetta että milloin liiga starttaa syksyl niin tosiaan sen noin 2 viikkoa julkaisusta että kaikki halukkaat saavat pelin käsiinsä. Nyt tän kauden jälkeen on hyvä sit selvittää ketkä on varmistanu pääsarja paikan ja ketkä varalla. Sitten kesän/syksyn mittaa kysellä vaan ketkä jatkaa syksyllä.

Myös tilastot ja muut tulee päivittää ja mieluiten varmuuskopio vielä aloitusviestistä ennenkuin modet kerkee ketjun poistaa.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Yks Tj lomailemassa, mutta ei vielä kesälomalla pelien suhteen..

Muut Tj:t ny vois sanoa, että mitä tässä tehdään kun Kabalta ei varmaan tarvi seuraavan vko aikana paljon viestejä odotella..

Eli odotellaanko tässä vai lyödään finaalit käyntiin, kun jäi tuo aihe ny vähän kesken..
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Yks Tj lomailemassa, mutta ei vielä kesälomalla pelien suhteen..

Muut Tj:t ny vois sanoa, että mitä tässä tehdään kun Kabalta ei varmaan tarvi seuraavan vko aikana paljon viestejä odotella..

Eli odotellaanko tässä vai lyödään finaalit käyntiin, kun jäi tuo aihe ny vähän kesken..

Kabahoo vetosi muhun, ettei sitä kickitä eli venaillaan nyt tovi :D
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Hienoo että tääl n saatu asiat rullaamaan ilman muakin :)

Joo tosiaan kun oli puhetta että milloin liiga starttaa syksyl niin tosiaan sen noin 2 viikkoa julkaisusta että kaikki halukkaat saavat pelin käsiinsä. Nyt tän kauden jälkeen on hyvä sit selvittää ketkä on varmistanu pääsarja paikan ja ketkä varalla. Sitten kesän/syksyn mittaa kysellä vaan ketkä jatkaa syksyllä.

Myös tilastot ja muut tulee päivittää ja mieluiten varmuuskopio vielä aloitusviestistä ennenkuin modet kerkee ketjun poistaa.

Mikä on oma kiinnostuksesi? Laskin, että 1 paikka vapaana joko sulle tai LA-KINGille?
 
Ylös Bottom