Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Be A GM Jälleenrakennus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kesler17
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Kesler17

Member
Moro! Elikkä alotin tässä Coloradolla uuden Be A GM moden, ja nyt tuli mieleen, että mites tätä kannattaa Rebuildata? Mites te olette tämän tehneet, kun minä olen ajatellut sitä, että kannattaako satsata heti Superjoukkueeseen, Olen joutunut luopumaan Draft Pickeistä, vai sitten säilyttää nuo pickit, ja varata tulevaisuutta? Eli siis kysymys kuuluisi: Pitääkö tämä tehdä Nuorten kautta Kärsivällisyydellä, vai Kannattaako vain heti tehdä 89 overall joukkue. Kokeilin tehdä Helpomman kautta joukkueen, Eli siis treidaamalla pelaajia, ja myymällä varausvuoroja. Sain hetkessä tälläisen kokoonpanon:

Stastny85 Duchene85 Kessel84
Hejduk84 Savard88 Kariya82
Brunnström78 Fleichmann82 mueller 82
Winnik 76 Mcclement80 Artyuhkin 81

Pakisto: Liles81- Johnson82
Foote80 Quincey 80
hunwick77 Cumiskey79

Ja maalissa Varlamov 84 Varalla Elliot 82. Ja kokonaisuudet: 88h 84p 89mv 88 tulee joukkueraporteissa.

Eli, Kannattaako rakentaa joukkue Helpomman kautta Treidaamalla tulevaisuutta Huippukavereihin, vai varata Prospectit, ja sitä rataa? miten te olette tämän tehneet?

Vastaus: NHL 11 Be A GM Jälleenrakennus

Eli, Kannattaako rakentaa joukkue Helpomman kautta Treidaamalla tulevaisuutta Huippukavereihin, vai varata Prospectit, ja sitä rataa? miten te olette tämän tehneet?

NHL11:ssa ensimmäisenä mainittu on se ainoa oikea tapa koota joukkue, jos tahtoo menestyä. Prospectit ovat niin huonoja, vaikka olisikin 1.varauskierroksella lukuisia varausvuoroja, että enemmän hyötyy, kun vaihtaa varausvuorot pelaajiin.

Kyllä se varmaan kannattaa vaihtaa heti n. 20v ikäisiä huippulupauksia itselleen, jotkut niistä on jo valmiiksi hyviä, ja ovat ikänsä takia vielä tulevaisuudessakin hyviä.

joo, siis treidaamalla olen saanut helposti Itselleni superjoukkueen monesti, tyyliin näin: Iginla Stamkos St.Louis
Perry Kesler Hossa
Ja Fantasiavarauksesta tuon sain. Mielestäni on epämiellyttävää pelata esim coloradolla, kun siellä ei ole enää alkuperäisestä joukkueesta kuin muutamia. Siksi mielestäni Treidauslogiikka pitäisi saada paljon paremmaksi.

Sori tämä tuplaposti, mutta sen verran viesteissä on aikaeroa, että pistetään menemään. Joukkueeni näyttää Tällaiselta tällä hetkellä, parilla treidilla, realistista?? Daniel Sedin-Stamkos-Ovechkin
Duchene85 Savard 88 Hejduk 84
Sturm82 Fleichmann82 Kariya 82
Brunnstrom78 Malhotra 80 Artyuhkin 81
ja pakit: Hedman Phaneuf
cumiskey 80 Foote 80
Hunwick77 rome 78
Eli kyllä kannattaa vaihareilla mennä, kovasti eroaa aikaisemmasta coloradosta, helppoa.

Itse aloin taas pitkästä aikaa kuluttamaan aikaani nhl11 parissa ja nyt mennää 2013-2014 kautta ja ihan hyvän joukkueen olen kasannut
Kovalchuk92 Stamkos91 Ovechkin95
Hall90 Seguin89 ST.Louis 83
Elias 82 Koivu88 Kotalik 82
Skinner 76 Zajac85 Smyth81

Green88 Regehr89
Chara85 Myers86
Jovanovski80 Kaberle 82

Quick 88
Khudobin 78

Ylös Bottom