Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 -liiga [Liiga loppunut]

Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Joo sori kun en oo ollu kovin aktiivinen, mut itelle ei tuu noi pelikutsut näkyviin. Eli siis mielummin laittakaa viestiä tulemaan, niin tarkastelen vähä väliä että näkyykö siellä mitään. Kohta voisin tulla 1-2 peliä pelaamaan eli tuossa n. 18.30-19.00.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Noniin nyt tuli pelattua 2 peliä. Ensimmäinen Deforedia vastaan ja siitä 6-0 voitto ja toisessa vastaan asteli aGIH ja jatkoajalla tuli turpiin.

Deforedia vastaan muistaakseni toisessa erässä 6-0 tilanteessa peli bugasi. Elikkä kamera veti vuoretellen päästä päähän eikä startitkaan auttaneet. Tilanne taisi lähteä siitä, kun Defored ei sen maalin jälkeen painanut A:ta vaan katsoi kaikki hidastukset. Jos sulla on jotain tietoa tästä, niin tuleppas kertomaan..

Nashvillea vastaan oli taas helvetin hyvä ja tasanen matsi. Tai no tasanen ja tasanen taisi vastustajalla olla ainakin +5min enemmän hyökkäysalueaikaa, mutta oma pelityyli onkin lähinnä nopeiden hyökkäyksien käyttämistä ja harvoin tulee pyöritettyä peliä. Pakko sanoa, että ei tuo Agia voi taklata nurin, aina kun menee taklamaan kaveriluistelunapilla vähän kääntää suuntaa ja sitten tulee ylivoimahyökkäys. Pelihän tietenkin meikäläisen tuurilla ratkesi 3,6 sekuntia ennen jatkoajan loppumista. Tyytyväinen voi kyllä olla yhteenkin pisteeseen, kun aikamoinen velho vastustaja oli.

Molemmat pelit olivat ihan hyvää kiekkoa ja ekakin kohtuu tasainen, mutta itellä onnistu hiukan paremmin maalinteko. Aikamoinen steal muuten tuo Ward Carolinasta, tälläkin hetkellä nauran kuinka kovasti olisi esim. Agia vastaan tullut turpaan jos Turco olisi seisonut tolppien välissä. Hyviä pelejä ja jatketaan joku toinen päivä.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Tuo bugi filaroutaa vastaan oli ihmeellinen. Minulla peli jäi vain paikoilleen ja alkoi kuulua *trööt, trööt, trööt* En tiedä mistä tämä johtui, menin säätämään taktiikoita ja tulin takaisin peliin ja bugasi.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Juu hyvät pelit oli Filariouta vastaan. Sattui melko koominen tilanne siinä samassa pelissä. Oli hirveä hässäkkä minun maalin edessä ja hakkasin ohjaimesta kaikkia nappeja mitä suinkin kerkesin. Noh lopulta sitten jollain sain painettua Rinteen pois maalilta (onko se nyt LB + back) ja sinne se sitten hiihteli jo yli siniviivan. Sain tuurilla itselleni kiekon ja koitin huudella Rinnettä takaisin punaviivan tuntumasta, mutta heikolla menestyksellä. Heti oman sinisen kohdalla, kun olin dumppaassa kiekon toiseen päähän Kane ryösti sen lavasta ja heitti tyhjiin, kun Rinne katseli tilannetta siniviivan päällä...

Lopulta pelin tosiaan voitin jatkoajalla melkoisella tuurimaalilla. Joku Chicagon pakeista poketti kiekon minun hyökkääjältä pois ja se kimposi suoraan Suteria päin siniviivalle. Siitä sain jotenkin tempaistua one timer lämärin ja kädet kattoon ja pari pistettä kotia. Peliä oli tosiaan joku 3,5 sekuntia jäljellä..:D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Filarouta vastaan pelit onnistuivat, mutta Pedrofonia vastan taas ei. Näköjään jotain vastaan voi pelata ja jotain ei. Kolmas liiga minulle mikä kaatui rosteribugin takia. En kyllä jaksa enää yrittää liigaa, vasta sitten kun bugi on oikeasti korjattu tai vasta NHL 12 parissa.

Hyviä pelejä oli ne mitä nyt kerkesi pelata.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Liiga ei siis voi pelata ja ajattelin, että voisin vielä kerran koittaa lohkosysteemillä. Voisin tehdä uuden aiheen (jos AgiH ei halua jatkaa tätä) missä selitän miten tämä lohkosysteemi toimii.

Olisiko vielä muilla innostusta liigaan? Tuon Lohkosysteemin ansiosta rosteribugit eivät haittaa liiga ollenkaan, mutta selitän vielä tarkemmin uudessa ketjussa.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Niinhän siinä sitten kävi, että rosteripäivitys pilasi tämänkin liigan. On se kyllä kumma homma ettei ne EA:n pojat saa tätä bugia korjattua.
Defored oli näköjään jo uuden virityksen pistänyt tulille. Kävin siihen itse jo ilmoittautumassa ja tarpeen vaatiessa voi toimia Deforedin kaverina/apuna uudessa liigassa.

Kiitokset vielä kaikille osallistujille ja iso lampaanperse EA:lle täältä suunnalta!!
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Niinhän siinä sitten kävi, että rosteripäivitys pilasi tämänkin liigan. On se kyllä kumma homma ettei ne EA:n pojat saa tätä bugia korjattua.
Defored oli näköjään jo uuden virityksen pistänyt tulille. Kävin siihen itse jo ilmoittautumassa ja tarpeen vaatiessa voi toimia Deforedin kaverina/apuna uudessa liigassa.

Kiitokset vielä kaikille osallistujille ja iso lampaanperse EA:lle täältä suunnalta!!

Käykääs joukolla valittamassa EA:n virallisilla foorumeilla. Onhan tämä ihan älytöntä, että yksi perus pelimuodoista on käytännössä käyttökelvoton!
 
Ylös Bottom