Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 [PS3] Sunday Cup #2 (9.1.2011)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Northerni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 [PS3] Sunday Cup #2 (9.1.2011)

Lohkot:

A-lohko
- Northerni (Vancouver Canucks)

B-lohko

C-lohko

D-lohko

Korjailenpa nyt vähän sua Northerni..

Elikkäs tämäähän on sunday cup # 3? Ja. tästä lähtien pelaajamäärä on 16? eikös donka niin maininnut, että näin on, kunnes pelaajamäärät lähtevät nousuun.. Ja koska tämä ketju tehtiin vasta nyt, niin ei 24 pelaajaa ehdi ilmoittautua missään nimessä, hyvä jos 16 saadaan kasaan..

Ja kun pelaajia on 16 niin donkan systeemi menetää kokonaan järkensä, elikkä esim. maalierolla ei ole mitään väliä ja melkein poikkeuksetta joudut pelaamaan oman lohkon 2. vastaan. Joten pitäisi ottaa toisenlainen systeemi, kuten tuossa edellisessä ketjussa hpkfani sanoikin.

Eli tehtäisiin 2 sunday cuppia sunday cup AB ja sunday cup CD. Northerni tekee molemmat lohkot ja on molemmissa paikalla, mutta pelaa vain toisssa lohkossa. Eli lohkossa on 8 pelaajaa. Pelit pelataan samalla tavalla kuin ennnkin eli pelaat vain sen kanssa kuka on omassa lohkossasi ( esim. A-lohko). Sen jälkeen molempien lohkojen 4 parasta pelaavat sillä periaatteella, että AB lohkon 1. vs CD lohkon 4, AB lohkon 2 vs CD lohkon 3 jne hupipelinä, yhdestä voitosta poikki. Tällä vältetään kohtaamiset saman pelaajan kanssa kuin alkulohkossa. Northerni pistää sitten sen kaavion tänne sivuille, niin tiedetään ketkä pelaa ketäkin vastaan. Tämä olisi mielestäni toimivampi tsydeemi.. Jos tämä minun ehdotus menee läpi, niin olen ehdottomoasti mukana, jos ei, niin taidan jättää väliin.:)

Elikkäs tämäähän on sunday cup # 3? Ja. tästä lähtien pelaajamäärä on 16? eikös donka niin maininnut, että näin on, kunnes pelaajamäärät lähtevät nousuun.. Ja koska tämä ketju tehtiin vasta nyt, niin ei 24 pelaajaa ehdi ilmoittautua missään nimessä, hyvä jos 16 saadaan kasaan..

Ja kun pelaajia on 16 niin donkan systeemi menetää kokonaan järkensä, elikkä esim. maalierolla ei ole mitään väliä ja melkein poikkeuksetta joudut pelaamaan oman lohkon 2. vastaan. Joten pitäisi ottaa toisenlainen systeemi, kuten tuossa edellisessä ketjussa hpkfani sanoikin.

Eli tehtäisiin 2 sunday cuppia sunday cup AB ja sunday cup CD. Northerni tekee molemmat lohkot ja on molemmissa paikalla, mutta pelaa vain toisssa lohkossa. Eli lohkossa on 8 pelaajaa. Pelit pelataan samalla tavalla kuin ennnkin eli pelaat vain sen kanssa kuka on omassa lohkossasi ( esim. A-lohko). Sen jälkeen molempien lohkojen 4 parasta pelaavat sillä periaatteella, että AB lohkon 1. vs CD lohkon 4, AB lohkon 2 vs CD lohkon 3 jne hupipelinä, yhdestä voitosta poikki. Tällä vältetään kohtaamiset saman pelaajan kanssa kuin alkulohkossa. Northerni pistää sitten sen kaavion tänne sivuille, niin tiedetään ketkä pelaa ketäkin vastaan. Tämä olisi mielestäni toimivampi tsydeemi.. Jos tämä minun ehdotus menee läpi, niin olen ehdottomoasti mukana, jos ei, niin taidan jättää väliin.:)

Joo itse olen gendlikin kanssa täysin samoilla linjoilla , eli jonku tän tyylin systeemi ens sunday cupiin tai voipi olla että hallitseva mestari jättää karkelot väliin, koska tuo tän hetkinen systeemi on aivan jostain...tiedätte kyllä mistä;)

Itsehän puolittaisin joukkuemäärän tuosta 24:stä, ja kahteen lohkoon 6 joukkuetta... varsinkin kun tää ilmoitus tuli näin myöhään... mutta hyvä että joku jaksaa järjestää, itse taidan jättää tän viikon turneen väliin.

Elikkä joo tosta Northernin alotus postista löytyy vissii enemmänki korjattavaa. Tosiaan ekana tietty se että tää on se Sunday Cup #3. Toisena hpkfanilla on 2 mestaruutta ei yksi. Ja joukkue valinta tulee kyllä yhdessäkin postissa selväksi ettei tarvi välttämättä kahdesti postaa:)

Aina kivempi kun asiat on oikein laitettu..:p

Itsehän puolittaisin joukkuemäärän tuosta 24:stä, ja kahteen lohkoon 6 joukkuetta... varsinkin kun tää ilmoitus tuli näin myöhään... mutta hyvä että joku jaksaa järjestää, itse taidan jättää tän viikon turneen väliin.

Eipä näköjää tällä systeemillä tätä muutkaan tätä jaksa pelaa.
Joten ehdottaisinkin että se systeemi nyt kuntoon,jossei muita ehdotuksia tuu ni gendlikin ehdotus toteutukseen. turnausmääristä sen verran että eiköhän ois korkee aika siirtyä jo aiksemmin mainittuun eli turnaus 2 viikon välein ja se 24 pelaajan turnaus...ketju kun on auki sen 2 viikkoo ni luulis niitä pelaajii löytyvän

Eipä näköjää tällä systeemillä tätä muutkaan tätä jaksa pelaa.
Joten ehdottaisinkin että se systeemi nyt kuntoon,jossei muita ehdotuksia tuu ni gendlikin ehdotus toteutukseen. turnausmääristä sen verran että eiköhän ois korkee aika siirtyä jo aiksemmin mainittuun eli turnaus 2 viikon välein ja se 24 pelaajan turnaus...ketju kun on auki sen 2 viikkoo ni luulis niitä pelaajii löytyvän

Tietty yks vaihtoehto ois se että otettais aluksi turnausilmoittautumiset vastaan ja osallistujamäärän mukaan sitten lohkojaot siten että tulisi se 5-10 matsia per lärvi... no oishan noita vaihtoehtoja...

Jo vain, tämän kuuluisi olla kolmas cuppi kuten jo kerhofani jo sanoikin. Toinen mestaruus meni toistamiseen kerholle. Lisäksi nyt on jo perjantai joten epäilen suuresti että sunnuntaiksi saataisi tarpeeksi osallistujia.

Ehdotankin siis että tämä ketju pidetään hengissä ja avoinna mutta pelipäivä olisi viikon päästä sunnuntai, eikä tosiaan jo ylihuominen. Viikossa ilmoittautujia ehtinee kertyä jo ihan tarpeeksi :) Turnauskäytännöltä kannatan gendlikin ehdotusta, eli 16 pelaajan turnaus seuraavanlaisesti:
Eli tehtäisiin 2 sunday cuppia sunday cup AB ja sunday cup CD. Northerni tekee molemmat lohkot ja on molemmissa paikalla, mutta pelaa vain toisssa lohkossa. Eli lohkossa on 8 pelaajaa. Pelit pelataan samalla tavalla kuin ennnkin eli pelaat vain sen kanssa kuka on omassa lohkossasi ( esim. A-lohko). Sen jälkeen molempien lohkojen 4 parasta pelaavat sillä periaatteella, että AB lohkon 1. vs CD lohkon 4, AB lohkon 2 vs CD lohkon 3 jne hupipelinä, yhdestä voitosta poikki. Tällä vältetään kohtaamiset saman pelaajan kanssa kuin alkulohkossa. Northerni pistää sitten sen kaavion tänne sivuille, niin tiedetään ketkä pelaa ketäkin vastaan.

Samaa mieltä requnin kanssa.. Eli jos korjaisit vähän tuota aloituspostiasi, ja liittäisit tuon minun ehdotuksen sinne niin kaikki olisivat kärryillä?

Voisin osallistua turnaukseen, mutta 7-10 peliä putkeen on liikaa, eli miten ois gendlik tuo siun ehdottama systeemi 12 pelaajalla, eli 6 joukkuetta/lohko?
Voisin vaikka ottaa huolehtiakseni toisen lohkon TJ:n hommat, jos joku muu hoitaa toisen? :confused:
edit. Näyttäisi vähän siltä että ei tällä viikolla pelata minkäänlaista sunnuntai turnausta ilmoittautumisten perusteella...

Eiköhän tämä kannata suosiolla jättää ens viikkoon...itellä ainakaa intoo oo ku ei toi systeemikään oo selvillä

Voisin osallistua turnaukseen, mutta 7-10 peliä putkeen on liikaa, eli miten ois gendlik tuo siun ehdottama systeemi 12 pelaajalla, eli 6 joukkuetta/lohko?
Voisin vaikka ottaa huolehtiakseni toisen lohkon TJ:n hommat, jos joku muu hoitaa toisen? :confused:
edit. Näyttäisi vähän siltä että ei tällä viikolla pelata minkäänlaista sunnuntai turnausta ilmoittautumisten perusteella...

Joo, ei tällä viikolla pelailla, mutta voitaisiin ensi viikon päähän järjestää tuo 2 lohkon turnaus? Voisit heittää vaikka itse sen topikin?

Tuolla minun systeemilläni eli 16 pelaajaa ja 8 pelaajaa jokaisessa lohkossa niin enintään tulee 6 peliä tulee finalistille.. vähintään 3.. Ei sentään kymmentä? taisit vähän ymmärtää tuon väärin, elikkä pelataan siellä lohkossa vain sitä oman lohkon kaveria vastaan. esim (a-lohko) ei a JA b-lohkon kavereita vastaan, vaikkakin tuo lohkon nimi olisi AB

PS. käyn tekemässä ton uuden topickin

Tuolla minun systeemilläni eli 16 pelaajaa ja 8 pelaajaa jokaisessa lohkossa niin enintään tulee 6 peliä tulee finalistille.. vähintään 3.. Ei sentään kymmentä? taisit vähän ymmärtää tuon väärin, elikkä pelataan siellä lohkossa vain sitä oman lohkon kaveria vastaan. esim (a-lohko) ei a JA b-lohkon kavereita vastaan, vaikkakin tuo lohkon nimi olisi AB

PS. käyn tekemässä ton uuden topickin

Okei... no nyt hokasin... :eek:

Ylös Bottom