Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 - vapaita pelaajia kerhoihin! [X360]

Vastaus: NHL 11 - vapaita pelaajia kerhoihin! [X360]

Vapaa puolustaja.

2 vuotta tullut livessä pelattua. Suhteellisen aktiivinen seura haussa.

Pakkina puolustava... Välillä tulee noustua. Varsinkin jos hyökkäyksessä ei ala tapahtumaan. :)

Tosiaan jos yli 30-v puolustajaa tarvitsette, niin gt = atlasb
 
Vastaus: NHL 11 - vapaita pelaajia kerhoihin! [X360]

Legendaarinen, rakastettu, vihattu ja ennen kaikkea uskomattoman hyvä seura Hc Blue Thunder hakee seuraan maalivahtia. Sininen, punainen ja valkoinen ovat joukkueemme tunnusvärit. Joukkue pelaa joka ilta, yleensä 3-5 miestä kentällä. Halli aina täyteen myyty, oli kyseessä kotipeli tai vieraspeli, HBT vetää lehterit täyteen. Pelaamme fyysistä jääkiekkoa, missa kiekko liikkuu nopeasti lavasta lapaan ja vastustajan miehet makaavat maassa taklausten jäljiltä.

Olemme mukavia, puhumme paljon, pidämme pelatessa hauskaa. Pääset heti sisään joukkueeseen. Toivottavasti sinulla on mikki, meillä muilla on. Sinun ei tarvitse olla maailman paras maalivahti, kunhan olet suhteellisen aktiivinen jolloin kehityt.

Ota yhteyttä minuun (gt: supernezza), jos kiinnostaa olla HBT:n puolustuksen viimeinen lukko.

Ainiin, pääset myös kentälle pelaamaan tarvittaessa, mutta toivottavasti sinua kiinnostaa enemmän maalivahtina toimiminen.

Let's play hockey!
 
Vastaus: NHL 11 - vapaita pelaajia kerhoihin! [X360]

Aloittelija hakee seuraa.

Tulokaskortilla vasta mennään (toivottavasti kohta ammattilainen) olisi kiva löytää joku kerho, sillä sparrauspeleissä on aika usein ollut kaikenlaisia peeloja jtka tekevät omaan maaliin ja pilaavat peli-ilon.

Eniten olen pelannut oikeassa laidassa pelinrakentajana, mutta eiköhän niitä muitakin paikkoja voisi kokeilla.

Valitettavasti en voi luvata suurta aktiivisuutta, sillä mm. koulu ja IRL jääkiekko vievät suuren osan ajasta. Pyrin kuitenkin olemaan mahdollisimman aktiivinen.

Ja Gamertagihan oli siis Savukoski
 
Vastaus: NHL 11 - vapaita pelaajia kerhoihin! [X360]

Aloittelija hakee seuraa.

Tulokaskortilla vasta mennään (toivottavasti kohta ammattilainen) olisi kiva löytää joku kerho, sillä sparrauspeleissä on aika usein ollut kaikenlaisia peeloja jtka tekevät omaan maaliin ja pilaavat peli-ilon.

Eniten olen pelannut oikeassa laidassa pelinrakentajana, mutta eiköhän niitä muitakin paikkoja voisi kokeilla.

Valitettavasti en voi luvata suurta aktiivisuutta, sillä mm. koulu ja IRL jääkiekko vievät suuren osan ajasta. Pyrin kuitenkin olemaan mahdollisimman aktiivinen.

Ja Gamertagihan oli siis Savukoski


Liityppä meihin! Tiimimme on nimeltään Vanhat Huanot, ja siihen voi liittyä ilman kutsua. Normisti meitä pelailee 2-4 henkeä kerrallaan, parhaina päivinä 5-6. Tottakai pelataan ainakin puolitosissaan, mutta kun jokainen tekee vieläkin apinamaisia virheitä, niin ei tarvitse sinunkaan pro olla. Paitsi jos olet, niin käy sekin! Yleensä joku laiturinpaikka on vapaana, joskus sentterin kanssa samoin, että nou hätä.

Maalivahdille vielä tilaa,sellaiselle joka pelaa tässä meidän yli kolmekymppisten huonossa jengissä eikä heti häippäise. Pyrimme olemaan rentoja emmekä ikinä riehumaan ala. Reilua kiekkoa koitamme pelailla. Eikä kukaan ole tähän liian nuori tai liian vanha, nytkin nuorin lienee jotain...15 ehkä?. Eikä kukaan ole liian huono tähän kerhoon. perusajatus oli kun liigan perustin, että "täällä ei perhana aleta huutamaan ja vinkumaan virheistä" asiallista porukkaa liigassa nyt kaikinpuolin. Pelatessa oppii, sano!

Hyvä sauma opetella noita pelejä näin. Ja koska"vakiojäsenet" pelailee kanssa vähän miten sattuu, niin saataisiin jakoa. Porukka A vaikka nukkuu päivällä, ja sillävälin porukka B voi pelata.

Liittykää pois vaan! omaGT on zorroporro.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 - vapaita pelaajia kerhoihin! [X360]

Jees, eli viime vuoden loppupuolella löysin itselleni seuran tätä kautta, mutta en pystynyt eashl:ää pelaamaan nettiyhteyden vuoksi. Pingit oli niin korkealla että kaikki liikkeet kentällä tuli n. sekunnin viiveellä. Nyt on kuitenkin uus yhteys, joten ajattelin että nyt voisi yrittää uutta nousua parrasvaloihin. Kokemusta tai taitoa ei todellakaan ole. Be a prota joskus tullut hakattua kun on ollut tylsää, mutta ns. "normiänäriä" on pelattu jo vuodesta 03 (tai jotain). Jos tosiaan millään seuralla olisi käyttöä yhdelle lisäpelurille jolla ei pahemmin pelejä ole alla, niin pistäkääs viestiä. Mieluiten pelailen hyökkäyspäässä ja laidassa.

GT: Qkko

En varmaankaan joka ilta pääse pelailemaan mutta tulen aina kun kynnelle kykenen.
 
Vastaus: NHL 11 - vapaita pelaajia kerhoihin! [X360]

Kokenut maaliruisku etsii hyvätasoista joukkuetta, rento ilmapiiri on myös tärkeää.
Edellisen seuran(Realiteettiperinne) kanssa pelattiin Eliten top 100-250 paikkeilla. Seura kaatui sittemmin aktiivisuuden puutteeseen.

Pelipaikka: laituri
Ikä: 24
GT: spegeeh

viestiä vaan jos tarvetta on!
 
Vastaus: NHL 11 - vapaita pelaajia kerhoihin! [X360]

Iso sori niille, jotka ovat liittyneet meidän vapaastiliityttävään kakkakerhoomme Vanhat Huonot. Pelaajia on paikalla miten sattuu, osalla mennyt isoin kiinnostus ohi, ja osalla vuorokausirutmi on maalia anaalinen ydintuho. Siihen vielä elämän yllärit ja omat vaatimuksensa, niin on vähän jäänyt kiekkoilu väliin. Nyt on vähän taas itsellä intoa.

Monta on toki liittynyt, mutta ei tule aina tajuttua katsoa sitä isoa rosteria että kuka on linjoilla ja kuka ei. Laittakaas tekin, aikaisemmin liittyneet kaverikutsua joko minulle (zorroporro) tai vaikka toiselle kaimalleni (DefinableTeemu). Kutsutaan toisemme kaverilistalle, helpompi seurata missä isännät viilettää ja koittaa siten saada sovittua mahdollisesti matsea.

Eniten meidän kerhosta ovat pelaanneet minä (zorroporro), hannu (SmokeTermiitti) ja teemu (DefinableTeemu). Itse pelailen pakkia, kaimateemu roimii sentterinä ja on aikas hyväkin. hannumieskin välillä hiihtelee pari peliä ilman pinnoja ja sitten tekee 5+3 välissä jos siltä tuntuu. Missään nimessä loistavia ei olla, eikä hyviäkään missään nimessä, että menestystä ei sovi odottaa, hauskoja pelejä vain. Ei oteta liian vakavasti muttei pelleilläkään, tottakai tavoite on aina voittaa. Emme tee huijausmaaleja tai muuta huijausjuttuja (tietääkseni).
Että tuota liittyä sopii vapaasti suoraan ja heitellä vaikka niitä kaverikutsuja niin kattellaan tilannetta. Jos on todella myöhään valvova lepakonrontti, niin se on boonusta, koska itse yleensä olen valveilla illasta aamuyöhön eikä silloin kovasti pelaajia ole linjoilla.

Koitan käydä täällä useammin, ettei jää noin vain roikkumaan tämmöiset, kun itse kerran aikaisemmin etsin pelaajia, ja nyt vasta palaan asialle. Hooh. Mutta katotaan.
 
Vastaus: NHL 11 - vapaita pelaajia kerhoihin! [X360]

Pieni lisäys. Meitä Vanhat Huanot - jengissä on nyt neljä aktiivista. Kolme päälle kolmikymppistä ja yksi vuosikymmenen nuorempi.

Koska liigaan sai ennen liittyä kuka vaan, liittyneitä on paljon, ja monella ei peliäkään vyön alla. Vika on minun, jota elämä pyöritteli taas ja jäi nämä asiat hoitamatta. Ajattelin sulkea liigan ja potkia pelaamattomat pois. Muutamat tuntemani jannut joiden kanssa olen pelannutkin, saavat pysyä.

Kuitenkin, jos joillakin vielä on intoa pelata joukkueessa joka ei ole saavuttanut minkäänlaista menestystä, niin privakutsua minulle toki suoltakaa. Reserviä aina tarvitaan, kun ei tiedä kuka on milloin missäkin ja kuka nukkuu milloin mihinkin aikoihin. Tavoiteilluimmat pelipaikat ovat sentterit, ja laitureissakin löytyy, mutta ei mikään ole mahdotonta, ei kaikki ole koskaan paikalla. Itse olen tällähetkellä ainoa aktiivinen pakki.
Maalivahtia ei ole.

Että JOS kiinnostaa, etkä yhden pelin jälkeen pelaa enää koskaan, niin privaile. Ei tarvitse olla kuningaspelaaja (vaikka saa olla), koska itse emme ole.
 
Vastaus: NHL 11 - vapaita pelaajia kerhoihin! [X360]

Joukkueemme HC NIV kaipailee muutamaa aktiivista pakkia, ikää saisi olla vähintään 18 ja mikki täytyy omistaa. Myös Legenda kortti olisi hyvä olla, tai ainakin supertähti ja 150 peliä niin nopeasti se Legenda sieltä napsahtaa.


Tai vaihtoehtoisesti jos jollain tiimillä on pulaa aktiivisista hyökkääjistä niin täältä löytys joka paikalle 1. Ei tarvitse olla mikään top-tiimi, kunhan nyt jääkiekon perusteet on hallussa.
 
Vastaus: NHL 11 - vapaita pelaajia kerhoihin! [X360]

Tempuralle: Vois pelata livessä enemmänkin, mutta kun mun saunlahden liittymä pätkii jostain syystä aika paljon. yhden pelin onnistuu livessä pelaamaan, mutta sitten jo luultavasti seuraavassa pelissä yhteys katkeaa ja palaa hetken kuluttua takaisin :(
 
Vastaus: NHL 11 - vapaita pelaajia kerhoihin! [X360]

Tempuralle: Vois pelata livessä enemmänkin, mutta kun mun saunlahden liittymä pätkii jostain syystä aika paljon. yhden pelin onnistuu livessä pelaamaan, mutta sitten jo luultavasti seuraavassa pelissä yhteys katkeaa ja palaa hetken kuluttua takaisin :(

nou hätä, jätin sut vielä listoille.
 
Vastaus: NHL 11 - vapaita pelaajia kerhoihin! [X360]

Tääl olis taklaava pakki vailla seuraa oon pelannu nhl 11 noin 2000 live pelii ja pistei n.1500 jos on tarvetta niin ota yhteys TurhaJannu
 
Vastaus: NHL 11 - vapaita pelaajia kerhoihin! [X360]

Elkää antako turhallejannulle ainakaan GM natsoja..
 
Vastaus: NHL 11 - vapaita pelaajia kerhoihin! [X360]

etsin syöttelevää joukkuetta (ei yksinyrittäjiä!) kokemusta on nhl 10 ja 11, ja muitakin pelejä on tullut pelailtua boksilla. pelaan sentteriä, tai laituria, mutta maalivahtikin käy

gt: Keksi24
 
Vastaus: NHL 11 - vapaita pelaajia kerhoihin! [X360]

HC HYRSKYN HYRSKYN etsii joukkueeseen 2 aktiivista, kokenutta ja perusvarmaa puolustajaa, sekä hyvää maalivahtia. HC HYRSKYN HYRSKYN on rakentamassa jo hyvissä ajoin joukkueen runkoa NHL12 EASHL-turnauksia varten (finnishcup/consolehockey/etc).

Viime ConsoleHockeyn turnauksessa selvitimme tiemme puolivälieriin. Joukkueessa runko on säilynyt hyvin jo EASHL09:stä lähtien, mutta kaipaamme nyt joukkueeseemme viimeisen silauksen. Joukkueen EASHL sivut: EA SPORTS World - Club Overview

Toivomme sinulta:

- mielellään 18 vuoden ikää (joukkueen keski-ikä 22v)
- huumorintajua
- Kokemusta
- aktiivisuutta
- mikki täytyy olla


Ota rohkeasti yhteyttä Xboxin puolella ja kysy lisää GT: lamentti tai Narffi
 
Vastaus: NHL 11 - vapaita pelaajia kerhoihin! [X360]

Ron Jeremy hakee Joukkuetta isolla J:llä. Rentoa meininkiä, hyvää huumoria ja hauskan pitämistä.

Suht aktiivinen pelaaja olen ja joukkuepelaaja. Lähinnä hyökkääjän paikalla, mutta pakkikin käy jos tiukka paikka tulee. Parhaimmillaan pelaan hyökkääjän paikalla ja jakelen aikalailla syöttöjä. Ikää on 28v ja kokemusta änäristä tarpeeksi, jotta osaa ottaa pelin iisisti eikä polta hermoja ja nakkaa peliä parvekkeelta. ;) Pelirakentaja tyyppinen pelaaja olen ja tykkään rakentaa peliä hyökkäyspäässä ja jauhata paikka auki ja napsuttaa sisää. :rolleyes:


Ottakaa yhteyttä Lord Zacy gamertagilla jos kaipaatte pelaajaa joukkueeseenne. Voin tulla try-outille ja kattelee minkalainen joukkue on kyseessä.
Legenda viittä vaille auki. Hankala avata rändöm peleissä, ku aina tuppaa olee näitä "yksinäisiä ratsastajia" joukkueessa ja takkii tulee, niin ei noi arvosanat helposti nouse. :D
 
Vastaus: NHL 11 - vapaita pelaajia kerhoihin! [X360]

Moro! Vanhat Huanot jatkaa NHL 12ssa, ja pelitkin jo ennakkotilattu. Meitä tulee olemaan 3 (aktiivista) näin alkuun, joten muutama lisävahvistus haetaan. Vaatimuksia ei ole muita kun, että olisit aktiivinen. Iälläkään ole merkitystä. Tosin pelitaidoista sen verran että ei mielellään sooloilijoita, syöttely kivempaa. :) Hakusessa olisi siis ehkä 1 hyökkääjä lisää, muutama pakki ja tietysti kukapa muukuin mokke! Haemme siis NHL 12 tiimiin porukkaa. Olemme tiivis ja aktiivinen tiimi, ja mitään menestystä ei oo tullut, että varaudu ettei olla mitään kovia. Aloittelijoille voi kanssa sopia tämä tiimi, ei taitovaatimuksia. Ei myös haittaa vaikka osaisi pelata, ottakaa yhteyttä pmmällä. Lisää tietoa tiimistä löytyy muuten Tempuran aikaisemmista viesteistä.
 
Vastaus: NHL 11 - vapaita pelaajia kerhoihin! [X360]

Vanhoihin huonoihin ois itellä kiinnostusta liittyä takaisin pitkän hiljaiselon jälkeen, jahka tuo 12 kolahtaa postiluukkuun reilun viikon päästä. Jos vaikka pääsisi tähän eashl-touhuun mukaan oikein kunnolla uuden pelin myötä. Kesällä loppui jo täysin kiinnostus pelailla tuota yhtätoista, joten meikäläistä ei paljon linjoilla näkynyt.
 
Vastaus: NHL 11 - vapaita pelaajia kerhoihin! [X360]

Laidassako pelasit? Sitten ei tarvitakkaan enää oikeastaan muuta kuin maalivahti.
 
Ylös Bottom