Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 KonsoliFIN -liiga [X360] 3. kauden REKRY

  • Viestiketjun aloittaja 11
  • Aloituspäivämäärä

11

Member
Otsikon mukaisesti vielä muutamia pelaajia haetaan kuudentoista muun joukkoon 3. kaudelle mukaan tähän hyvähenkiseen ja hyvällä ydinporukalla jatkuneeseen liigaan. Mikäli haluat liigaan mukaan ja olet aktiivinen pelaaja, tee vapaamuotoinen hakemus tähän ketjuun josta löytyvät ainakin seuraavat asiat:

- Kattavat perustelut miksi haluat liigaan ja mitä siltä haet.
- Teet selväksi millaisella aikataululla pystyt pelejä pelaamaan, eli onko liigalle varmasti tarpeeksi aikaa.
- Historiasi NHL -pelisarjan parissa.
- Kokemuksesi NHL -pelisarjan liigoista (niin KFIN kuin muidenkin foorumien).

Hakemukset käydään läpi ja ehkäpä muutama onnekas vaikutuksen tehnyt pääsee liigan puolelle vääntämään :) Viimeinen päivä tehdä hakemus on lauantai 11.2.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga [X360] 3. kauden REKRY

Haen liigalta kovia ja rehtejä pelejä mitä muutakaan? Pelaaminen on aina hauskaa. "Änäriä" olen pelannut iät ajat, historia on varmaan aika samanlainen kuin monella muullakin sarjasta kiinnostuneella. Pelaaminen alkaa NHL 95:sta jatkuu 2000-luvun alkuun, Siinä tulee stoppi kun peli ei kehity tai muutu rostereita lukuunottamatta mihinkään vuosiin. Littmanin aloitettua pelin pääsuunnittelijana ja skillstickin tullessa mukaan heräsi taas kiinnostus. NHL 08 en vielä pelannut enkä 09 myöskään juurikaan. Siitä lähtien näitä onkin sitten taas paukutettu aika huolella. Olisiko online pelejä nyt takana kympistä lähtien lähemmäs kahdeksan sataa.

Pelasin tässä viimeisimmä konsolifin divarissa. Recordi oli 6-2-2. Sitä ennen olen pelannut Peliplaneetan liigan kolme kertaa, joissa olen pärjännyt melko hyvin mitä nyt viimeisimmässä liigassa ei päästy pelaamaan playoffseja pelissä olleen bugin takia. Tämä divari oli ensimmäinen kerta kun en saanut kaikkia pelejä pelattua, tosin en tiennyt liigan aloittaessani että en pystyisi alkuvuodesta pelaamaan. Mutta nyt on aikaa ja mahdollisuuksia pelata vaikka muille jakaa. Eli neljä liigaa pelattuna joista vain kerran on tullut valituksia pelityylistä, en pelannut kuulemma oikeaa kiekkoa vaan pikemminkin jalkapalloa. Tosin sama kaveri kehui pelaamistani seuraavassa pelissä ja pelityyli on kyllä muuttunutkin suoraviivaisemmaksi noista ajoista.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga [X360] 3. kauden REKRY

Dodii!
Elikkäs liigaan tietysti sen takia, että saisi pelailla parempia pelejä kun tuolta HUT:in puolelta yleensä vastaan tulee. Divarissahan sitä tulikin tuo edellinen kausi pelailtua, mutta tulos ei ollut ihan sopiva. Paria muutakin nettiliigaa olen tuossa pelaillut hyvällä menestyksellä, ja ainoana joka edes vähän välittää siitä pelityylistä millä pisteet saadaan.
Aikataulujen puolesta pystyn 100% varmuudella pelaamaan pelit, kuten divarikin jo todisti. Mitä pelisarjaan tulee, niin onhan tätä tullut aikojen alusta jo pelailtua. Sen jälkeen kun tuli siirtyminen konsolien puolelle pelisarjassa, jäi oma pelaaminen vähälle. Lähinnä mahdollisuuksien mukaan Pedrofonin kanssa pelaamista oli se. Uuden änärint ilmaannuttua tuli boxikin hankittua ja onhan tuota ahkerasti pelailtu sen jälkeen. HUT:in puolella olen enimmäkseen viihtynyt. ja sieltähän tahkoomisen palkinnoksi tuli Elite Playoff-mestaruus.
Mutta joo.. Kiteytettynä sanoisin, että pelillisesti olen hyvin lähellä Pedrofonin kloonia, onhan meillä jopa sama sukunimi. Täältä tulis yksi suoraviivainen ja monipuolinen pelaaja(ainakin yrittää olla) joka nauttii enimmäkseen siitä mahdollisimman realistisesta kiekosta. Jos narinaa tulee, niin olen valmis aina tyyliäni rukkaamaan oikeaan suuntaan.
Kiitos ja kumarrus!
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga [X360] 3. kauden REKRY

Mäki haluun liigaan :( sais tasasempii pelei, ku 1 & 2 divarissa..! Siellä nähtiin, että taso on alempi!

Oon hyvä pelaaja! Ja pystyn pelaamaan koska vaan, milloin vaan! (Nolife)

NHL 11 ja 12 top-1 versus rankeissa!

NHL pelisarjojen kokemuksia: 2 vai 3 kertaa potkut liigoista, ekoilla kausilla aiheellisesti, mutta viimeisellä kaudella aiheettomasti! Rehtiä peliä oli vaikka kuinka paljon, mutta sitten "wnb curve shot", joka oli voittomaali, niin johdatti potkuihin.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga [X360] 3. kauden REKRY

Mukaan, jos mahtuu ja pääsee. Aktiivisuuteni, pelitaidottomuuteni ja tapani ovat varmaan jo tulleet tutuksi :)
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga [X360] 3. kauden REKRY

Pakko myöntää, että mulla on ollu lepotilaa vähän ikävä:) Mies joka ei ikinä valita, eikä varsinkaan lopeta otteluita kesken, vaikka tulis kuinka kuokkaan.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga [X360] 3. kauden REKRY

Pakko myöntää, että mulla on ollu lepotilaa vähän ikävä:) Mies joka ei ikinä valita, eikä varsinkaan lopeta otteluita kesken, vaikka tulis kuinka kuokkaan.

Ja nykyään saatan saada jopa pari maaliakin aikaiseksi jos hyvin pomppii ;)
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga [X360] 3. kauden REKRY

Itsekin liigaan haluaisin. Oli noi divaripelit sen verran hauskoja, että haluaisi koettaa tasoa vielä kovemmassa kastissa. Liigalle löytysi kyllä aikaa varmasti eli ei jäisi siitä kiinni. Änäriä on tullut hakattua jostakin 2001 lähtien ja näitä kolmea uusimpaa boxilla melkoisen paljon. Muissa liigoissa konsolifinin divarin lisäksi oon ollut peliplaneetan parissa liigassa ja kivoja liigoja pääasiassa on ollut. Tuossa divarissa säännöt oli mielestäni hyvät ja järjestäjille kiitosta myös. Mainittakoon vielä ettei omaa pelityyliäni ole kritisoitu eli olen pelannut reilua kiekkoa muitten mielestä(?)
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga [X360] 3. kauden REKRY

Haluaisin päästä myös lätkimään , olen pelannut jonkin verran änäriä ja kaipaan tiukkoja matseja! Iltaisin ja joskus myös aika ajoin päivällä ehdin pelaan. Tähän mennessä en ole ollut yhdessäkään liigassa joka olisi pelattu loppuun asti muiden huonon aktiivisuuden takia joten toivon että tämä olisi ensimmäinen.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga [X360] 3. kauden REKRY

Morjens!

Ensimmäistä kertaa olen pyrkimässä tämmöiseen liigaturnaukseen. Eli en ole aikaisemmin minkään valtakunnan (en edes sen kolmannen) foorumeilla pelannut turnauksia tai liigoja.
Haluan liigaan, koska haluan testata itseäni ja tietenki pitämään hauskaa. Hyökkään omasta mielestäni monipuolisesti, sekä kunnioitan aina vastustajaani parhaalla mahdollisella tavalla. En tykkää turhanpäiväisesta kitinästä mitä saattaa tulla vastaan juuri netissä randomeita vastaan pelatessa, mutta mukavasta rupattelusta pelin ohella. Omalta osin uskallan sanoa, että osaan peliä ja muokata omaa peliäni aina vastustajan mukaan. Tässä sitä kokemusta haetaan ja ollaan sitten taas vähän viisaampia seuraavalla kerralla :)

Olen opiskelija, joten pystyn hyödyntämään kaikki päivät tarvittaessa.

Olen pelannut änäreitä jo viime vuosituhannen puolelta asti ja useimmiten jokaista vuosipainosta tulee ainakin kokeiltua. Boxilla änärin pelaamisen aloitin vuodesta 2009. Välillä on tähänkin ollu semmonen viha-rakkaus-suhde, ettei tiedä mitenpäin välillä olisi uudistusten kanssa :D

Kuten aikaisemmin sanoinkin jo, minulla ei ole aikaisempia kokemuksia eri foorumeiden liigoista tai turnauksista, mutta miksei tämä kerta voisi olla se ensimmäinen. Ja pelaamaanhan sitä oppii vain pelaamalla parhaiden kanssa ja voittamalla ne.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga [X360] 3. kauden REKRY

Aika vähän tuli hakemuksia, mutta voisi sanoa että laatu korvaa määrän. Hyviä tekstejä ja vaikuttaisi siltä että saadaan liigaan aktiivisia uusia tuttavuuksia jotka ovat samanhenkisiä. Seuraavat henkilöt on otettu liigaan:

kasibitti
Koikkeli
lepotila
Sagelus
KFila
Nuupeli

Tervetuloa liigaan! Nyt vain siirrytte seuraamaan liigan ketjua, niin olette ajantasalla, draftihan on ihan piakkoin kuten liigan starttikin!
 
Ylös Bottom