Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 19 - Hockey Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla valuutalla kielletty)

Ei kannata ostaa noita TOTY pakkoja. Ostin yhden 100K pakan kokeilu mielessä kolikoilla ja parhaat kortit olivat kaksi hopeakeräilykorttia.

Avasin kans yhen minkä event challengeista saa palkinnoks. Hopeakeräilykorttihan se arvokkain oli sieläki.Toiseks paras joku 80ovr suoraan rerolliin menevä pelaaja.
 
Avasin kans yhen minkä event challengeista saa palkinnoks. Hopeakeräilykorttihan se arvokkain oli sieläki.Toiseks paras joku 80ovr suoraan rerolliin menevä pelaaja.
Jep, eikä rerolleistakaan voi nostaa kuin röppö alumneja tai ms tai pt kortteja. Alas on tultu juu. :(
 
Jep, eikä rerolleistakaan voi nostaa kuin röppö alumneja tai ms tai pt kortteja. Alas on tultu juu. :(

Pieni pettymys se oli kun ei totyt ollukkaan rerolleissa mukana. Taidan säästää kaikki avattavaks myöhemmin. Pieni positiivinen yllätys oli TD Duchene rerollista viikko pari sitten. Ei pitäny enää pakoissa olla,en silti valita.
 
Pieni pettymys se oli kun ei totyt ollukkaan rerolleissa mukana. Taidan säästää kaikki avattavaks myöhemmin. Pieni positiivinen yllätys oli TD Duchene rerollista viikko pari sitten. Ei pitäny enää pakoissa olla,en silti valita.
Sepä siinä, se pakan sisältö määräytyy sillä hetkellä kun saat/ostat sen. Eli turha niitä oikeestan on enää säästellä jos multa kysytään. Jos sieltä jotain arvokasta on tullakseen niin se on siellä pakassa jo nyt.
 
Jos nyt on silleen että et oo avannut änäriä pariin päivään ni käypäs äänestämässä Community TOTY pelaajia.

Storessa on pakka jossa lainapelaajia, ja valinnat pitää säilyttää sit huomiseen saakka, muistaakseni.

PS. Äänestäkää Svechnikovia ja/tai Teräväistä. <3
 
Jos nyt on silleen että et oo avannut änäriä pariin päivään ni käypäs äänestämässä Community TOTY pelaajia.

Storessa on pakka jossa lainapelaajia, ja valinnat pitää säilyttää sit huomiseen saakka, muistaakseni.

PS. Äänestäkää Svechnikovia ja/tai Teräväistä. <3
Tämähän se olikin taas hieno juttu, kun oli yhtenä päivänä tullut tää ilmais valinta.. No, ajattelin että mikä ettei ja avasin ekan valinnan. Mietin, että mitä paskapelaajia täältä annetaan ja sitä enempää miettimättä availin loputkin. Sitten luin jälkeenpäin, että mistä olikaan kyse. Onkos tuo äänestys, vai saako noista jonkun itselleen 95 arvoisena? Sano, että oli vaan äänestys:rolleyes:
 
Tämähän se olikin taas hieno juttu, kun oli yhtenä päivänä tullut tää ilmais valinta.. No, ajattelin että mikä ettei ja avasin ekan valinnan. Mietin, että mitä paskapelaajia täältä annetaan ja sitä enempää miettimättä availin loputkin. Sitten luin jälkeenpäin, että mistä olikaan kyse. Onkos tuo äänestys, vai saako noista jonkun itselleen 95 arvoisena? Sano, että oli vaan äänestys:rolleyes:
Joo pelkkä äänestys. Eli ne kortit mitkä sulta löytyy parin pelin lainasopimuksella on sun ääniäs.

Sano sä mulle että sulla on Svechnikov siellä? :D

TOTY Teukka tai Svech sopis vallan mainiosti tähän mun tylsään Canes rosteriin kakkoskäyttäjällä:

https://hutdb.net/19/builder/1360007
 
Joo pelkkä äänestys. Eli ne kortit mitkä sulta löytyy parin pelin lainasopimuksella on sun ääniäs.

Sano sä mulle että sulla on Svechnikov siellä? :D

TOTY Teukka tai Svech sopis vallan mainiosti tähän mun tylsään Canes rosteriin kakkoskäyttäjällä:

https://hutdb.net/19/builder/1360007
Valitettavasti ei ole Svechnikovia:rolleyes: Ei, kun mie luulin tuon silloin olevan jotain EA:n vittuilua ja pistin randomisti nuo kortit vain:D
 
Pakko se on myöntää että ilmasen 90+ pelaajan toivossa napsin Spezzan ja randomilla loput. Koskas tuo äänestys loppuu ja joukkue julkastaan?
 
Pakko se on myöntää että ilmasen 90+ pelaajan toivossa napsin Spezzan ja randomilla loput. Koskas tuo äänestys loppuu ja joukkue julkastaan?
Huhut kertoo että puolen yön aikaan, mut voi olla että sieltä tulee vielä World Defensive TOTY ja sit tuo Community TOTY vasta ens viikolla.
 
No sieltä ne communityt tuli,eilen ja tänään julkastu. Ja olihan se Spezzaki sielä,92 ovr sentteri lisää tiimiin. Alkaa olla jo aika hyvä tiimi kasassa pelkistä ilmaispelaajista.
 
No sieltä ne communityt tuli,eilen ja tänään julkastu. Ja olihan se Spezzaki sielä,92 ovr sentteri lisää tiimiin. Alkaa olla jo aika hyvä tiimi kasassa pelkistä ilmaispelaajista.
Ilmaisen Spezzan eteen ois vissiin pitäny tehdä jotain kun mulla ei mitään tollasta näkyny?
 
Ilmaisen Spezzan eteen ois vissiin pitäny tehdä jotain kun mulla ei mitään tollasta näkyny?

Juu piti. En nyt aivan varmaks muista,mutta jonkun challengen reward oli Evo Spezza. Olisko ollu evo2 challengen. Oon tehny kaikki mistä ilmasen pelaajan on saanu niin ei muista mistä sai mitäki.
 
Juu piti. En nyt aivan varmaks muista,mutta jonkun challengen reward oli Evo Spezza. Olisko ollu evo2 challengen. Oon tehny kaikki mistä ilmasen pelaajan on saanu niin ei muista mistä sai mitäki.
Tais olla, että piti kerätä (10-12) korttia ja niillä sai tuon alkuperäisen kortin.. Pelin ollessa loppuvaiheessa annan vinkin, jota testaamalla ei häviä mitään. Nimittäin, sliderit toimivat tässäkin versiossa hutissa ja lisäksi ne toimivat myös Onlinessa vastustajia vastaan. Yhdistelmää, jolla pelistä saa itselleen sopivan en kerro, koska sen kanssa leikkiessä on mennyt tuhottomasti aikaa. Mitään ette häviä, jos kokeilette. Vaikeustaso kannattaa olla niiden kanssa sitten olla supertähti, koska se vaikuttaa tekoälyyn positiivisesti. Tiedän, ettei kukaan tule tätä uskomaan, mutta kokeilkaa. Esim. laukaisutarkkudet nollille, niin ei mene one timerit enää maaliin helposti;)
 
Tuli ostettua pari 100k toty pakkaa. Parhaat pelaajat jotain 80-82 gold rarea. Tulihan sieltä myös toty keräilykortti, minkä sitten sai hävitettyä toty roll settiin, josta sai 80 gold raren. Hieno peli ja hyvät pakat. Taidan lähtee voittajafiiliksissä ostamaan ässäarvan.

Ollut kyllä ihan surkea pakkatuuri tässä versiossa. Ainoastaan re-rollista tullut 91 Carlson, 88 Pietrangelo ja 88 Strömwall. Muuten ei mitään käyttökelpoista.
 
Viimeksi muokattu:
Taas meni tunteisiin. Reilun 40 matsin voittoputki katkesi 4-divisioonan ukkelia vastaan jolla recordi 120-398-8. Kaverilla hyökkäysalueaikaa 52s ja itsellä 14min. Lopputulos 2-1 yhdellä viivan jälkeen ranteella parin pompun kautta ja yhdellä botin tekemällä omalla maalilla. Jos jotain kiinnostaa 1.1-1.5M coinssia niin laittakaa viestiä. Moti meni. ❤
 
Ei tuo gameplay kyllä ainakaan mun mieleen ole. Kiekko on edelleen ihan ihmeellinen objekti ja käyttäytyy vieläkin liikaa kuin joku magneetti. Lisäksi kiekon kanssa tapahtuu edelleen asioita, jotka päättää peli, et sinä. Esimerkkinä nyt, että blokkasin vedon joka ei lähtenyt lavasta vaan liukui hitaasti jäätä pitkin. Kiekko menee käytännössä mun polvisivuasennossa olevan pelaajan läpi ja suoraan takaisin sen menettäneelle vastustajalle. Aiemmassa kiekko oli rasittavampi, kun oli enemmän magnetoitu superpallo kuin kiekko, mutta ei tuo vieläkään ole hyvä. Taklaaminen on ok ja poke ei ole spämmiä, mutta kiekon karvaaminen on jotain ihan ihme kiinniliimautumista, jossa kiekko sitten vaan hyppää lavasta. Pitää vähän tutkia tarkemmin tuota, kun testailen lisää vielä huomenna.
Niin tämä on ihan perseestä ja esim ku menee ripareille nii se vaa ei suostu vetään sitä
 
Tämä on aivan perseestä änärissä kun ei ota kiekkoa kun on ihan vieressä ja esim ripareissa tyhjä maali ei vedä ja se ku lämää kiekosta ohi. Myös sekin on ärsyttävää änäris kun pelaa botteja vastaan ja pelaan supertähel vastustajan pelaajat saa kaikki syötöt poikki jotka menevät vierestä mutta omat eivät saa mitään kiinni ja eivätkä omat pidä äijää eikä tee mitään hyvää puolustus päässä toisin kuin vastustajan botit.
 
Onkos täällä porukalla kokemusta sellaisesta erikoisesta ilmiöstä, kun eilen olin johdossa 10 s. ennen pelin loppua 9-1, niin kaveri teki jonkun taikatempun ja hävisi linjoilta, aiheuttaen minulle tappion? Ei juuri motivoi pelaamaan, mikäli tuollainen on yleistä, puhumattakaan siitä, että on edes mahdollista. It's in the game jne...
 
Ylös Bottom