Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 2002 PS2 vai PC Versio?

Kotiteollisuus

New Member
Ajattelin tässä ostaa NHLn uusimman vuosikerran, Kummalle koneelle se kannattaisi hankkia? PS2 vai PClle? Onko kenelläkään kokemuksia kummastakin versiosta?

Minä suosittelen ps2:selle, koska se on paaaaaljon mukavampaa pelata padilla kuin näppäimistöllä.

Joo...Kavereita on (tai ainakin pitäisi) mutta 56k modeemilla ei varmaan moninpeli hääviltä tunnu. Toi pelattuvuus on kyllä ehdottamasti ollut aina parempi tai ainakin mukavampi PS versioissa, eikä ole pienen näytön ongelmaa. Joten päädyin PS2 versioon. Kiitoksia vastauksista.

PC-versio mahdollistaa huomattavasti suuremman resoluution. Näppäimistöllä aivan mahdoton pelata, mutta onneksi myös PC:hen saa hommattua padin. Loppujen lopuksi hyvin samanlaisia molemmat versiot. Ohjattavuudessa en huomannut minkäänlaista eroa PC:n ja PS2:sen välillä.

Asetusten viilaaminen oli kankeampaa PC:ssä, mikä varmaan johtui siitä, että olen tottuneempi ps2:n käyttöliittymään. PS2-versiosta en vielä ole tarkistanut, onko joukkueasetukset kunnossa. Mutta PC:ssä ne olivat aivan pielessä. Ketjujen ulkopuolelle oli jätetty pistemäärältään korkeasti rankattuja pelaajia.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kv
PS2-versiosta en vielä ole tarkistanut, onko joukkueasetukset kunnossa. Mutta PC:ssä ne olivat aivan pielessä. Ketjujen ulkopuolelle oli jätetty pistemäärältään korkeasti rankattuja pelaajia.

Nuo joukkueasetukset ovat aina olleet päin helvettiä NHL peleissä. Jostakin syystä EAn pojat suosivat amerikkalaisia pelaajia, myöskin rosterit ovat pelin julkaisuhetkellä jo kauan sitten vanhentuneita. Joskus tuntuu myös että pelaajien ominaisuuksilla ei ole todellisuuden kanssa mitään tekemistä, aivan kuin ne olisi arvottu. Myös AV/YV tilanteet ovat naurettavan epärealistisia. Loistava peli mutta kärsii realismin puutteesta.

No empä nyt tiedä... sehän on kyllä vaan, että mihin tottuu.
Noh, minä itse pidän PS2 versiosta enemmän niin siksi onnittelin :D

Ylös Bottom