Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nhl 2002

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Code
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Code

New Member
Ohoh, DVD Box muisti mua tänään kahdella paketilla, NHL 2002 mulle ja Moulin Rouge tupla-dvd eukolle :D

NHL 2002:sta testasin ihan pikasesti, tuttua kauraa PS2:
selta näyttää olevan. Itselläni oli NHL2002 myös PS2:sella mutta myin sen Xbox-version alta pois.

Grafiikka Xboxin NHL2002:sessa on jotenkin kummallista. Toisaalta FSAA (full screen antialiasition) saa grafiikan todella tarkaksi ja pelissä ei ole PS2:selta tuttuja sahalaitoja (tosin ei niitä siinäkään häiritsevän paljon ollut), mutta pelin värit on jotenkin oudon haaleat. Ihan kuin FSAA olisi ne jotenkin haalistanut, kummaa.

Hommasin myös viimein 5.1-vahvarin, nyt kun vielä tulis se Advanced pak niin pääsisi nauttimaan jälleen yhdestä Xboxin ylivertaisesta ominaisuudesra, 5.1-äänistä :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Code

NHL 2002:sta testasin ihan pikasesti, tuttua kauraa PS2:
selta näyttää olevan. Itselläni oli NHL2002 myös PS2:sella mutta myin sen Xbox-version alta pois.
Grafiikka Xboxin NHL2002:sessa on jotenkin kummallista. Toisaalta FSAA (full screen antialiasition) saa grafiikan todella tarkaksi ja pelissä ei ole PS2:selta tuttuja sahalaitoja (tosin ei niitä siinäkään häiritsevän paljon ollut), mutta pelin värit on jotenkin oudon haaleat. Ihan kuin FSAA olisi ne jotenkin haalistanut, kummaa.
Oudon haalee oot ite...;) ps2:sen nhl:llää en ole pelannu mutta pc:n 2001:stä kylläkin...Etkös ole koskaan huomannut amerikkalaisten kaukaloiden lämmintä tunnelmaa joka nostaa vesihöyryn pintaan...:D
itseasiassa haalea värinkäyttö sopii hyvin meidän valitsemaan ntsc:hen ja siihen miten telkkarisi siihen suhtautuu....öh...ei liene syytä jatkaa...:D
edit: vitsi tai jotain...hehheh
ja lisä edittikin: Siis itse sain myös kyseisen pelin tänään kotiini jota jaksoin heti töiden jälkeen 2,5h hämmästellä.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Re: Re: Nhl 2002

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jonjes
ja lisä edittikin: Siis itse sain myös kyseisen pelin tänään kotiini jota jaksoin heti töiden jälkeen 2,5h hämmästellä.
Ai peliä vai sitä, että se tuli tänään kotiisi? ;)

Re: Re: Re: Nhl 2002

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nemesis
Ai peliä vai sitä, että se tuli tänään kotiisi? ;)
kumpaakin...;) siksi että peli joka oli lähtenyt dvdbo:sta 9.1 saapui jo 28.1...eikös siinä ole hämmästeltävää kerrakseen...:D hehheh...

Re: Re: Re: Re: Nhl 2002

Originally posted by jonjes

kumpaakin... siksi että peli joka oli lähtenyt dvdbo:sta 9.1 saapui jo 28.1...eikös siinä ole hämmästeltävää kerrakseen...hehheh...

Hehee tuliko sulle Jonjes pelin mukana kysely DVDBoxilta jossa he pyytävät mailaaman päivän jolloin sait paketin? He tekevät tutkimusta kuinka nopeaa palvelu on... :)

Ja juu tulihan tota änhooällää tänään pelattua itsekin kolmen liigapelin verran, oli se niin ihanaa kun talletin liigan ja ei joutunut manaamaan niinkuin ps2:sen 2.5 MEGAN talletusta muistikortille, kovolla oli tilaa vaikka useammallekkin liigalle. :)

Re: Re: Re: Re: Re: Nhl 2002

Hehee tuliko sulle Jonjes pelin mukana kysely DVDBoxilta jossa he pyytävät mailaaman päivän jolloin sait paketin? He tekevät tutkimusta kuinka nopeaa palvelu on...
Ja juu tulihan tota änhooällää tänään pelattua itsekin kolmen liigapelin verran, oli se niin ihanaa kun talletin liigan ja ei joutunut manaamaan niinkuin ps2:sen 2.5 MEGAN talletusta muistikortille, kovolla oli tilaa vaikka useammallekkin liigalle.
Vieläkö näyttää haaleelle...:)
mut..höh...ei tullut mitään kyselyä...
aassiallista on kyllä pelaaminen...heeh...hyvin juuttuu...peliin..
eikä tallennuksessa ole ongelmia...määh tykkään tästä...:D
jopa pelaajien pärstät ja nimet erottuu selkeästi...ja osuu vielä kohdalleen...selostajan hehkutukset...
jepujepu...voin suositella vilpittömästi...
kaksinpelinä hyvä, kyllä nauru maittaa...:)
tämä siis 3,5 h pelaamisen jälkeen...

Originally posted by Slaisser
Meikä villi veikkaus oli ettei tää threadi kuulu "Toimintapelit"-osastolle joten siirsin sen tänne :)

No kylähän lätkä on kovaa toimintaa,heh. Mut missäs viipyy kauan odotettu "Urheilupelit"-osasto? :)

No kylähän lätkä on kovaa toimintaa,heh. Mut missäs viipyy kauan odotettu "Urheilupelit"-osasto?
ei..kyllähän tää on taistelu- ja ajopeli samassa paketissa...;)
niin..."urheilupelejäkin" taitaa löytyä jo jopa rikspoksille...:)
ja varsinkin 14.3 jälkeen...heh...;)

Re: Re: Nhl 2002

Originally posted by jonjes
Mä oon asunut niin kauan mun nykysessä kämpässä, etten jaksa sitää enää hirveesti hämmästellä ;) Puhumattakaan, että kaks ja puol tuntia, lol.

Re: Re: Re: Nhl 2002

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ronkka
Mä oon asunut niin kauan mun nykysessä kämpässä, etten jaksa sitää enää hirveesti hämmästellä ;) Puhumattakaan, että kaks ja puol tuntia, lol.
Mut mun kotona olikin uusi änhooällä peli, ehkä se aiheutti kyseisen hämmästelyyn johtaneen tilan...;) jopa 2,5h...:D..hehheh.

Ylös Bottom