Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nhl 2002

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HakeKeisari
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

HakeKeisari

New Member
Eli mitäs mieltä ootte tästä...ite mä RAKASTAN tätä peliä ja oon tahkonnu sitä niin pitkään kun se on PS2:sella ollu

Ööö, pari viikkoa omistin ja vaihdoin pois.... Edelleen pelailen ps1 nhl2001:stä!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juha14
miks helvetissä sä niin teit?...:(

Ensinnäkään ei ollu käyttäjätiedostoja, nii ei voinu kavereiden kaa vertailla mitään ja maalinteko sellaista "silmät kiinni ja sinne päin" sohlausta(en varmaan jaksanu tarpeeksi pelata et ois oppinu)... No kummiski kavereiden kaa toi ps1 2001 on nii paljo hauskempaa ku jokainen tietää miten maaleja saa ja miten niiden teko estetään jne. Ainut mikä tossa harmittaa on se, että kotijoukkueella on toisinaan aivan järjetön etu maalinteossa kun vierasjoukkueella taas mikään ei tunnu uppoavan.

on muuten loistava maalintekokikka 2001:sessä: laukoo puolesta kentästä roikun niin molari imasee;)

No ne laukoo yleensä kulmiin jos ennen siniviivaa vetää, mut siniviivan jälkeen ku nakkaa roikun nii sit saattaa upota. Kyllähän noitaki aina silloin tällöin tulee kokeiltua ja voi sitä kavereiden tilitystä ku tollasen sattuu maaliin saamaan...tosin kolisee ne joskus omassaki päässä:D

Ei enää tätä samaa pas...

Eli mielestäni kyseinen tekele ei ole mitään muuta kuin jääkiekon näköinen "flipperi", jolla ei ulkonäön lisäksi ole paljoakaan tekemistä itse lajin kanssa.
En menisi kyseisestä lajista pitävänä tuollaista MOSKAA ostamaan/suosittelemaan.

Käys kattoon keskustelua tulevasta jääkiekko-simulaatiosta Sega Sports NHL2K3:

http://konsolifin.net/bbs/showthread.php?s=&threadid=4319

ja hyvää videota vanhasta NHL2k2 versiosta:

n.50 meganen:
http://www.nakedspatulamonkeys.com/nhlc2k/NHL2k2_best_quality.rm

n.10 meganen:
http://www.nakedspatulamonkeys.com/nhlc2k/NHL2k2_low_quality.rm

Viimeksi muokannut moderaattori:
nhl2002 imee !!!

Olen äskettäin hankkinut pelin ja olin todella pettynyt !!! Grafiikka on todella puolivalmiin tuntuista(katsokaa miten pelaajapaidat nykivät) ja muutenkin pelistä puuttuu syvyys. PS2 myös surisee aivan kauheasti kun käynnistää pelin. Madden2002 on toistaiseksi EAn paras urheilupeli. Mielestäni paras jääkiekkopeli oli NHL95 Sega Megadrivilla !!!

Eli mitäs mieltä ootte tästä...ite mä RAKASTAN tätä peliä ja oon tahkonnu sitä niin pitkään kun se on PS2:sella ollu

Kyseessä on korkeintaan keskinkertainen arcade-lätkäily. Peli on täynnä mitä typerimpiä pikku vikoja. Muutaman mainitakseni: kone huijaa, laukausten/taklausten yletön määrä, magneettiset maalivahdit, ketjujen vaihtaminen (pakkeja ei voi erikseen vaihtaa), jäähyt arvotaan...

Ongelma on vaan se kun muita lätkäpelejä ei ole, kuin noi EA:n tekeleet melkeimpä... Toivotaan että Segan urheilupelit sais jonkun julkasijan euroopassa ;)

Ylös Bottom