Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nhl 2006

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tommy Gun
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Tommy Gun

New Member
Onko kukaan mahdollisesti seurannut jne. uutisia uudesta Nhl:stä. En itse pelaile jäkistä mutta mielenkiinnosta ajattelin kysyä kun nyt on tuo lakko ja muutkin hässäkät.
Saattaa olla iso isku (no iso ja iso..) EA:lle jättää julkaisematta uutta "vuosikatsausta" änäristä...
Luulisi että kun pelaaminen on nuilla pelaajilla niin hankalaa tuolla rapakon takana pelaaja yhdistyksen takia, niin lisenssienkin hankkiminen saattaa tuottaa pelaajien osalta ongelmia...

Vastaus: Nhl 2006

Kuulin huhua että uudessa pelissä olisi suomenkielinen selostus. Enpä tosin usko että kovin moni pitää tuota hyvänä asiana! Mika ja Juti! :D

Tuntuu kyllä oudolta, että lähdettäisiin tekemään peliä, jonka kivijalka on rakennettu tyhjän päälle > ei ole varsinaista kontekstia. Toisaalta EA:n tuntien pikkuparannuksilla kuorrutettu paketti tulee aivan varmasti, ainakin NHL2005.1 versiona tms.

Jos sieltä pukkaisi vaikka viime syksyn World Cupiin perustuva paketti turnauksen nimeä kantaen. Samalla voisi olla myös Leijonien tähtimäärä kerrankin oikealla tasolla...

Toisaalta mulle on EA:n änäri täysin yhdentekevä tuote, kun kiekkojen kuninkuutta pitää ainakin Xboxin puolella melko selkeästi ESPN. *tulee ikävä 90-luvun lopun pc-änäreitä*

Saa nähdä miten oikeassa maailmassa käy. Pelaamatta jätetty kausi on tehnyt seuroille ja halleille todella paljon hallaa. Moni ei varmasti toivu muutamaan vuoteen taloudellisesta ahdingosta ja pelaajahankinnat (rookie'ita lukuun ottamatta) voivat olla pienemmillä seuroilla jäissä.

Voisivat kyllä EASportsilla jättää NHL 2006:den tekemättä kokonaan. Vuoden 96 NHL pelin jälkeen ovat tehteet vain grafiikkapäivityksiä ja lisäilleet turhia ominaisuuksia, voisivat välillä jopa keskittyä itse pelattavuuteen ja lisätä peliin edes vähän sitä realistisuutta. EASportsin peleihin en koske edes 50 metriä pitällä tikulla ennenkuin kyseinen lafka saa päivitettyä tietokonepelaajia johonkin viisaaseen suuntaan, vastustaja näet osaa tehdä maaleja vain laukomalla kiekon molarin läpi ja kiekko liikkuu muutenkin erittäin kummallisesti. :mad:

Kiitos ja hyvää päivän jatkoa.

Pelistä on julkaistu pari kuvaa.

Itse toivon että peli uudistaisi sarjaa realistisempaan suuntaan. Ainakin 2005:ssa oli naurettavan paljon taklauksia jotka "jäädyttivät" pelin: Ainakaan minä en jaksanut noin 100 taklausta per peli.

Noi kuvat nyt voi olla vaikka 2005:sta ;)

Vaikka änärit ovatkin vuoden 2001 jälkeen menneet päin helevettiä, ovat ne silti suurkäytössä meikäläisellä. NHL 2005:sta ei luojan kiitos tarvinnut maksaa kuin kännykkälasku kun TiltGuruun osallistuin muutama kuukausi sitten ;)

Olishan se hienoa saada selostus tuohon peliin oli se sitten Mika&Juti tai kuka tahansa muu, sillä 2005:ssa ei pahemmin selostusta ollut. Mutta kuten monia muitakin, huolestuttaa myös minua tuo änärin lakkohommeli. Ehkä homma saadaan kuitenkin vuoden päästä käyntiin ja joukkueilla on samat pelaajat ja sitä rataa. EA:n pojilla on varmasti jo peli valmiina ja ei kai siinä ole homma eikä mikään viilata line-upit kuntoon parilla rosteripäivityksellä sitten kun aika sille on oikea. ;)

Anyways... googlettamalla löytyi mm. tämä saitti :D

Vision sanoi:
Vuoden 96 NHL pelin jälkeen ovat tehteet vain grafiikkapäivityksiä ja lisäilleet turhia ominaisuuksia, voisivat välillä jopa keskittyä itse pelattavuuteen ja lisätä peliin edes vähän sitä realistisuutta. EASportsin peleihin en koske edes 50 metriä pitällä tikulla ennenkuin kyseinen lafka saa päivitettyä tietokonepelaajia johonkin viisaaseen suuntaan, vastustaja näet osaa tehdä maaleja vain laukomalla kiekon molarin läpi ja kiekko liikkuu muutenkin erittäin kummallisesti. :mad:

http://www.gamespot.com/ps2/sports/nhl2005/news_6107448.html
Pikkasen liikaa tuli lainattua, mutta asiaan, eli jonkinasteista mahdollisuutta sarjan kehitykseen lupaillee se että sarjan pitkä-aikainen tuottaja(joka muuten vihaa jääkiekkoa) lähti kävelemään(linkin takana uutinen). Ja hauskan yksityiskohtana, että lainauksessa viittasit 96-jälkeiseen aikaan, sillä juuri 97 versio on jo tuon hömppäpömppäukon kädenjälkeä :)

Ja itselleni uutta tuossa uutisessa oli uuden tuottajan meriittejä, eli kaveri ollut tekemässä Tiger Woodsia, joka vissiinkin oli ihan asiallinen golf-peli. Ja sitten se TÄRKEIN, eli kaveri on kanukki, ehkäpä siis tietää mikä on lajina JÄÄKIEKKO :)

Toivotaan että allekirjoittanutkin pääsisi jälleen nauttimaan EA:n lätkistä, johan tuossa on vuosia oltukkin erossa.

Ylös Bottom