Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 21 Hockey Ultimate Team

DestiZ

Well-Known Member
suhteellisen paljon tullut huttia hakattua ja jengiä rakenneltua ja marketin kanssa kikkailtua joten jengi näyttää nyt tältä. Täysin free to playna mennään mut marketin ryöstöillä ja sitten kohtuullisella pakka onnella rakennellu jengia :) kaikkein hauskinta tässä jengissä on että pistepörssin kirkkaassa kärvessä vetelee Alexis Lafreniere 80 erikoiskortti. siis aivan törkeän kova kortti tuolla overalilla :D

(Nylander 89 laina) P.Forsberg 87 - Petterson 83
Marner 84 - Matthews 84 - Mcdavid 85
Lafreniere 80 - O´reilly 84 - Kuznetsov 84
Forsberg 83 - Larkin 83 - Lit Duchene 84

Blake 86 - Heiskanen 89 (laina)
Karlsson 85 - Keith 84 82
Makar 83 -. Lit Hudges

Vasilevsky 86
Dubnyk 81
 
Voisko joku auttaa mua. Neljä peliä Rivalsia "pelannut" tänään. 1 pelissä mä lopetin ja 3 pelissä vastustaja lopetti. Eka peli, jossa vastustaja, niin siitä sain pisteet mutta 3 vikassa pisteet jäi saamatta. Eli olen 3360 pisteen päässä äärimmäinen tasosta. Noilla pisteillä joita noista olisin saanut niin ehkä jossain 2000 pisteen päässä olisin.

Kysymys kuuluuki onko kyseessä bugi vai joku sanktio mulle. Eilen kyllä tuli ilmoitus että huolto tulossa, mutta en nyt muista että millon se on. Joko se oli vai onko se tällä hetkellä? Jos tällä hetkellä niin sitten ymmärrän tuon
 
Mikä tilanne oli silloin ? Fifassa ainakin jos oot häviöllä tai tasapeli niin ei saa mitään jos toinen lähtee. Ainoastaan johtoasemassa saa voiton.
 
kahdessa johdossa, yhdessä 0-0, kun heti alussa katkaisi

Ja äsken hävisin jatkoajalla 4-5 (piru vie johdin 4-1 :D ) niin ei siitäkään pisteitä


Nyt selvisi :) Se johtuu siitä että Rivalsia voi pelata vaan max 50 kaudessa joista kertyy niitä pisteitä. Eli olen vaan pelannut yli 50.

Mun joukkue on seuraava

Lafleur 88-Sakic 87-Marchessault 82
Laine 83-Barkov 85-Drouin 82
Bertuzzi 82-Nieuwendyk 85-McCarty 85
Forsberg 83-Giroux 84-Wheeler 84

Blake 86-Hedman 84
Pietrangelo 84-Chabot 83
Carlson 84-Krug 82

Vasilevskiy 86
Hellebuyck 84

Pistepörssin kärjessä Laine 212 ottelua 49+58=107

Keskiarvolla pisteet/peli kärjessä Sakic 72 peliä 25+30. Eli 0.76 keskiarvo
 
Viimeksi muokattu:
Paljon on Suomalaisia pelaajia mutta ilmeisesti tässä foorumissa niistä ei monia ole :). Itse aloitin vasta hutin ja tuntuu että nyt jo menee hermot :D. Ja mitä siitä aloittamisesta on.. 1.5kk

Mutta ainakin totesin ettei puolustuksella eikä yleensä pelaajilla ole merkitystä jos ei osaa pelata. Itsellä puolustuksessa Coffey,Blake,Lidstrom,Chelios,Pietrangelo ja Hedman mutta äskenki mua vietiin kun litran mittaa 9.divarissa. Toki välillä tulee pelejä jolloin voitan tyyliin 6-0. Tänään 4 peliä joista 1 voitto ja 3 pelin lopetusta
 
Milläköhän logiikalla ne arpoo EA:lla nuo team of the weekit? Siellä kun on joka viikko ollut änäriäijää jos toistakin mukana, vaikka eiväthän he ole pelanneet tietääkseni aikoihin. :D
 
Mä tässä mietin tuota offline SB muotoa pelatessa, kun mun on annettu ymmärtää että ammattilainen on liian helppo taso...
Mut en mä oikein nyt tiedä onko se vaiko ei :D

Jos tämän päivän pelit on päättyneet 6-10 ja 15-0 niin toisaalta ehkä joo. Tehtyjen maalien määrä viittaa helppouteen, mutta en mä sitten tiedä jos omiin menee toisessa 10, että onko se sit kuitenkaan "liian" helppo
 
Hehheh, siellä on joku järjen jättiläinen ollut sorvaamassa HUT -challengeja vaihteeksi. Pitäisi nimittäin samassa ottelussa suorittaa objectivet "don't take any penalties", sekä "perfect penalty kill".

*epäuskoista naurua*
 
Hehheh, siellä on joku järjen jättiläinen ollut sorvaamassa HUT -challengeja vaihteeksi. Pitäisi nimittäin samassa ottelussa suorittaa objectivet "don't take any penalties", sekä "perfect penalty kill".

*epäuskoista naurua*
Jep ja oisko ollut edellisessä versiossa vähintäänkin sen kaksi peliä vaatinut "don't take any penalties" ja "score a short handed goal".
Haastetta kerrakseen.
 
Hehheh, siellä on joku järjen jättiläinen ollut sorvaamassa HUT -challengeja vaihteeksi. Pitäisi nimittäin samassa ottelussa suorittaa objectivet "don't take any penalties", sekä "perfect penalty kill".

*epäuskoista naurua*
Tuohon riittää kun ei ota jäähyä ollenkaan.
 
Tässä nyt jonku viikon hakannu Ultimatea ja tiimi alkaa olla hyvin kasassa. Mutta kuka osais kertoo tällaiselle viimeksi Nhl 17 pelanneelle että miten vierasjoukkueen pelipaidan saa aktivoitua? Kotipaidan aktivoiminen onnistuu helpostikin, mutta en ymmärrä miten vieraan saa päivitettyä.. :rolleyes:
 
Pitäis kyllä onnistua molemmat ihan samalla tavalla...? Eli haluamasi vieraspaidan kohdalla painat A(X1)/X(PS) ja sitten valitset "Make active jersey" (Ota paita käyttöön tjsp?) näin ulkomuistista.
Tai sitten ymmärsin ihan väärin mitä tarkoitit. :p
 
Oho, nyt kävi sellainen pakkatuuri, että ei ole koskaan HUT -historiassa käynyt.

Squad battle palkintopaketista (siis yhdestä prime players packista!) napsahti Primetime Scheifele ovr 95, sekä Elias Petterson ovr 91.

Nyt lotto vetämään ->
 
Ylös Bottom