Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nhl 2k7 DEMO:sta mielipiteitä ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sawe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

sawe

Member
Nyt on latauksessa tuo demo, mutta joko joku ehtinyt saamaan, ja kokeilemaan ?

Illalla kokeiltiin kaveriporukalla 07, eli kaljaa + änäri hommaa, mutta oli niin paska, että pelattiin sitten ilta pleikkarin 2k6:sta.

Toivottavasti 2k7 tekee uuden Xboxin hankinnasta edes jokseenkin mielekkään.

Vastaus: Nhl 2k7 DEMO:sta mielipiteitä ?

Itse itselleni vastaten.

Demo käsittää vain yhden 5 minuutin erän ja kaikilla noilla "uudistuksilla" eli kuvakulma aivan outo, ja taustalla soi kokoajan Tähtiensodan tapaista hekumasinfoniaa.

Ne joita ei 07 luistelu miellytä tulevat tästä pitämään.
Fysiikassa on sellainen "raskas" tuntuma, tuntee kuinka kiekolla on massaa ja kudit lähtee paljon hitaammin kuin aiemmassa. EA:ta pelanneille varoitus kiekko lähtee lavasta miljoona kertaa hitaammin.

Pitää tänään koittaa demoa. Siinä ei vissiin ole niitä slidereita ollenkaan?

Kun one-timer - juhlaksi peliä tuolla amerikassa haukutaan. Olisi mukava koittaa säädellä mahdollismman paljon. Mutta ei kai demossa ole sitten.

Pitääpä kattoa, jos myisi 07:n ja ostaisi 2k7:n tilalle. Tosin se vaatii sen, ettei 2k7 vituttaisi olan takaa, mitä pelkään sen tekevän kyllä.

-

Viimeksi muokannut moderaattori:

No olipahan tuo demo ainakin sellaista roskaa, että huh. Ei tuota ainakaan next gen kiekoksi voi haukkua. Yksin kentän läpi, syöttö maalille ja kiekko on repussa. Oli kyllä sellaista maali-oloittelua pelkästään tuo lyhyt demoerä, vaikka en mikään lätkäpelien suuri mestari olekaan. Myös graffat sukkaa ainakin minun silmään NHL 07:aan verrattuna.

Kyllähän tälle perinteisemmällekin kiekolle tietty kannattajansa löytyy. Itse pidän 07:n uudistuksista.

Legge sanoi:
No olipahan tuo demo ainakin sellaista roskaa, että huh. Ei tuota ainakaan next gen kiekoksi voi haukkua. Yksin kentän läpi, syöttö maalille ja kiekko on repussa. Oli kyllä sellaista maali-oloittelua pelkästään tuo lyhyt demoerä, vaikka en mikään lätkäpelien suuri mestari olekaan. Myös graffat sukkaa ainakin minun silmään NHL 07:aan verrattuna.

Kyllähän tälle perinteisemmällekin kiekolle tietty kannattajansa löytyy. Itse pidän 07:n uudistuksista.

Veikkaisin, että toi on tosiaan aika "demo" vielä. Ja tasona tod näk joku novice/amateur tms.

Ylös Bottom