Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL08 "Disc Unreadable"-virheilmoitus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cchaou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

cchaou

New Member
Kerätään tänne listaa kuinka monella ihmisellä on/ei ole ollut tuota kyseistä ongelmaa kyseisen pelin kanssa. EA:n asiakaspalvelu vihjaisi että todennäköinen ongelma on koodissa, mutta myönsi vian voivan olevan myös levyssä. Käytännössä jos ensimmäinen päivitys ei asiaa korjaa, joudutaan ryhtymään muihin toimiin.

Eli ihmiset, osallistukaa!

Itsellä noin joka neljäs peli päättyy tähän erroriin.

Vastaus: NHL08 "Disc Unreadable"-virheilmoitus

No julkaisu päivänä ostin tuon pelin, ja melkein joka päivä tuota on tullut pelattua muutamia tunteja, ja kerran vasta on tullut tuo disc unreadable-virheilmoitus.

Ei ole ainakaan itelle tullut mitään virheilmotuksia!?
EDIT: Oho tää olikin boxi-puolella

Johan tuo teki samaa boksin 07ssa. Ja eikö näitä vikoja ollu gearsissakin paljon ainakin muistelisin. Itsellä ps3 versio ja ei mitään ongelmia.

Ei ole vielä tullut tällaista virheilmoitusta NHL 08 pelilevykkeen yhteydessä. Kerran kyllä tuli kun pelasin Call of Duty 4 Betaa, joka oli tallennettuna kovalevylleni. Mene ja tiedä.

Tullut ihan liian monta kertaa. Yleensä se onnistuu vielä tulemaan viimeisessä erässä, että välillä oon joutunut pelaamaan saman ottelun jopa 4 kertaa peräkkäin. Levyssä ei mitään vikaa ole.

Livegamers foorumin mukaan cache-muistin poistaminen auttaisi, ettei peli enään tilttailisi.

"No tässä on vielä kertaalleen ohjeet:

1. Mene Dashboardissa "system" välilehteen ja valitse "memory".
2. Korosta kiintolevy ja paina Y-näppäintä.
3. Paina X, X, LB, RB, X, X.
Tämän jälkeen näet vahvistusviestin toimenpiteistä, jatka tästä eteenpäin ja homma on valmis."

Itelle ei ole tullut tuota virheilmoitusta kertaakaan änäriä pelatessa. Peli on ostettu viime perjantaina ja sen jälkeen sitä on tullut melkein jokaisena päivänä tahkottua.

Kertaakaan ei ole tullut kun kieleksi valinnut englannin. Suomen kielellä pelattaessa noin 20 kertaa tullut. Olisiko vika tuossa suomen kielen koodissa joka saa pelin bugaamaan?

Motamoro sanoi:
Livegamers foorumin mukaan cache-muistin poistaminen auttaisi, ettei peli enään tilttailisi.

"No tässä on vielä kertaalleen ohjeet:

1. Mene Dashboardissa "system" välilehteen ja valitse "memory".
2. Korosta kiintolevy ja paina Y-näppäintä.
3. Paina X, X, LB, RB, X, X.
Tämän jälkeen näet vahvistusviestin toimenpiteistä, jatka tästä eteenpäin ja homma on valmis."
Siis minä kun olen tämmönen tietämätön näissä asioissa, niin mitä tämä käytännössä siis tekee? :) Cache-muisti kun ei sano mitään. :)

Anzi23 sanoi:
Siis minä kun olen tämmönen tietämätön näissä asioissa, niin mitä tämä käytännössä siis tekee? :) Cache-muisti kun ei sano mitään. :)

Välimuisti.

Tuo tyhjentää kaikki pelien päivitykset ja muut nippelitiedot mitä peli jättää muistiin latauksen lyhentämiseksi. Ei poista pelien tallennuksia tai muuta tärkeää.

Ja saatana tänään kahdesti, mikähän siinä on että tuota tuntuu tulevan silloin kun on tiukassa matsissa johtoasemassa. Vitun EA.

Itsellä tuo jumittelee vähän väliä kesken pelin. Yhtäkkiä ruutu pysähtyy ja jumittuu siihen. Ainoastaan bootti auttaa tuon jälkeen. Disc Unreadable -erroria ei ole antanut. Samanlaisia ongelmia oli myös NHL 08-demon kanssa. Demossa joka toinen peli jumitti. :confused:

Ylös Bottom