Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL11 EASHL IltapaivaKerho hakee jäseniä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FLAMEKKi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL11 EASHL IltapaivaKerho hakee jäseniä

Anteeks jos nyt viilaan vähän pilkkua, mutta tehän pelaatte amatööreissä....ei mulla muuta :p

Anteeks jos nyt viilaan vähän pilkkua, mutta tehän pelaatte amatööreissä....ei mulla muuta :p

Totta..

Mekin amatööreissä pelataan, ja ainaski 5 kertaa teitä vastaan pelattu. Joten amatööreissähän tekin pelaatte?

Eihän siinä mitään hävettävää ole? amatööri>elite :P :P :P

Totta..

Mekin amatööreissä pelataan, ja ainaski 5 kertaa teitä vastaan pelattu. Joten amatööreissähän tekin pelaatte?

Eihän siinä mitään hävettävää ole? amatööri>elite :P :P :P

Et taida tietää mut vastustaja ei välttämättä ole samasta sarjasta... Ja joo käytiin varmaan ammattilaisessa mut amatööris ei olla (minun tietääkseni) sen alun jälkee oltu.

Joukkueen keski-ikä on yli 20 joten toivottavasti sullakin :)

Päivitystä; vieläkin pelaajia vailla. KH,P,MV hakusessa. Toki laidalle pääset jos vakuutat :) Kerholla tällä hetkellä 103-60-8 ja elite playoffs voitto.

Joo ite vailla seuraa tällä hetkellä, peli kokemuksii about 80 sparraust kenttäpelaajal pisteet 75 ja 30 maalivahtina 0.89 tp. Pelasin Finnish Roosterseillaki viitisen pelii maalissa mut lähdin sieltä koska ei oikee saanu peliaikaa.

gt:mrhardd
nhl10:ssä 1000kpl eshl peliä/1vs1 1000kpl matseja..
nhl11 98km eshl peliä.. supertähti kortti tuloillaan juuri ja kaikki +5 ostettuina..
ukon keskiarvo 84

Jokapäivä pelaan 20.30--> kun poika mennyt nukkumaan.
Asiallinen 31v dude..
Keskushyokkaajaa pelaan mut laidatki menee ja olen joukkuepelaaja, mielummin syötän kuin ratkaisen mutta ratkaisen jossei syöttöpaikkaa ole.. testatkaa älkää tuijottako tilastoja, omassa kerhossa kun ei ole enään aktiivisia pelaajia joten täytyis löytää aktiivinen porukka.
En seikkaile kerhosta kerhoon.

Ylös Bottom