Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL11 Heinäkuu turnaus (12 joukkuetta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lagerhoff
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL11 Heinäkuu turnaus (12 joukkuetta)

Siittä onkin aikaa ku kfinin turnee/liigaa on tullu pelattua, joten

sammug_84 - Ducks

liigaan oli eiliseen mennessä osallistunut 6/8 joukkuetta eli kahdelle oli paikka vielä eilen auki, nopeimmat tässä nyt vievät viimisetkin paikat. Täytynee tänä iltana päivittää tuo osallistujalista ajantasalle.

liigaan oli eiliseen mennessä osallistunut 6/8 joukkuetta eli kahdelle oli paikka vielä eilen auki, nopeimmat tässä nyt vievät viimisetkin paikat. Täytynee tänä iltana päivittää tuo osallistujalista ajantasalle.

jaa juu justiisa, eli taiskin olla jo täynnänsä. ku tuassa luki 12 joukkuetta.

Minkätakia Mifoni & Jamsku edes liityitte liigaan? Te molemmat vissiin olette jo muissa liigoissa :E Ja varmaan näin pieneen liigaan voisi muitakin ottaa ..
Mitähän se sullekin kuuluu monessa liigassa pelaan kunhan pelit tulee pelattua (pelaan muuten tämä mukaanlukien kahdessa liigassa) sitä paitsi ite olit samassa liigassa missä minäkin kunnes sait kenkää/lopetit ihan sama kesken jäi joten pelaa ne alottamas liigat loppuu niin ei tarvi käydä avautumassa kun ois pelihaluja mut ei tilaa.

Minkätakia Mifoni & Jamsku edes liityitte liigaan? Te molemmat vissiin olette jo muissa liigoissa :E Ja varmaan näin pieneen liigaan voisi muitakin ottaa ..

Jamsku näköjään vastasi tähän jo aika tyhjentävästi, mutta sen verran on lisättävä, että sun kannattaisi käyttää tuo aika, jonka käytät turhaan suunsoittoon vaikka ihan vaan pelaamiseen. Olen myös tämän lisäksi yhdessä liigassa, missä sä et lukuisista yrityksistä huolimatta suostunut pelaamaan ottelua ja lopulta saitkin kenkää lapsellisen käytöksen takia. Tässäkin liigassa olet ainoa koko porukasta, joka ei ole pelannut ensimmäistäkään peliä.

Jos sattuu tilanne että joku poistuu/poistetaan liigasta niin minä voisin tulla tilalle joukkueella Calgary

Itse en viikonlopun aikana pääse pelamaan, niin mulla pelit jatkuu sitten maanantaina (sunnuntai iltana ehdin ehkä pelaamaan) pelit menny vähän alakanttiin muutenki tässä turnauksessa, mutta eipä tuo haittaa ku tärkeintähän on pelaamisen ilo ja ajankulutus, ja ehkäpä tuo suunta lähtee vikoissa peleissä nousemaan :)

Minä olen linjoilla (luultavasti) huomen illalla, viimeistään maanantaina. Silloin vois pelailla pelejä pois alta.:)

Yllätys et Northerni läks liigasta ei ollu eka kerta ihme jos tollasta joku viel liigoihin ottaa kaks tappioo ja mua vastaa poistu viel kesken pelin niin ei muuta kun leikki kesken v---u et ottaa päähän tämmöset sankarit jotka vie paikkoja niiltä ketkä jaksaa pelailla menestyksestä riippumatta. Ei mulla muuta piti vaan purkaa hatutusta:rolleyes:

Yllätys et Northerni läks liigasta ei ollu eka kerta ihme jos tollasta joku viel liigoihin ottaa kaks tappioo ja mua vastaa poistu viel kesken pelin niin ei muuta kun leikki kesken v---u et ottaa päähän tämmöset sankarit jotka vie paikkoja niiltä ketkä jaksaa pelailla menestyksestä riippumatta. Ei mulla muuta piti vaan purkaa hatutusta:rolleyes:

Ei vituta se että minun sankarit heittää 1841 kertaa tolpan sisäpuolelle, josta kiekko kimpoaa aina pois, ja että minulla heittävät kädellä omat tyypit kiekon maaliin? Ihan turha ruveta päätäsi aukomaan, ainiin, itseasiassa ensimmäinen kerta oli kun liigasta lähdin. Ja periaatteessa sen takia, että kun pelaan EASHL, en jaksa ruveta kaikille vastailemaan ..

Yllätys tämä oli tosiaan itsellenikin, että lähdin, mutta ei voi mitään.
Ja aivan turha ruveta nyt huutelemaan ettei mitään bugeja pelissä ollut, bugejen ansiostahan minä hävisin, tosin minä hävisin EA:lle, en sinulle.

Ja enhän minä mitään paikkoja tästäkään vienyt? Kyllä se taitaa 8/8 olla se liiga tälläkin hetkellä. Ja käskeekö joku sinua itse liittymään näihin liigoihin, ei? Ja turha ruveta huutelemaan kun voiton sait ainakin hetkellisesti merkintöihisi..

Eli kerro toki ihmeessä jos et pelissä bugeja nähnyt, sillä niitähän pelissä oli, paljon.

Ei vituta se että minun sankarit heittää 1841 kertaa tolpan sisäpuolelle, josta kiekko kimpoaa aina pois, ja että minulla heittävät kädellä omat tyypit kiekon maaliin? Ihan turha ruveta päätäsi aukomaan, ainiin, itseasiassa ensimmäinen kerta oli kun liigasta lähdin. Ja periaatteessa sen takia, että kun pelaan EASHL, en jaksa ruveta kaikille vastailemaan ..

Yllätys tämä oli tosiaan itsellenikin, että lähdin, mutta ei voi mitään.
Ja aivan turha ruveta nyt huutelemaan ettei mitään bugeja pelissä ollut, bugejen ansiostahan minä hävisin, tosin minä hävisin EA:lle, en sinulle.

Ja enhän minä mitään paikkoja tästäkään vienyt? Kyllä se taitaa 8/8 olla se liiga tälläkin hetkellä. Ja käskeekö joku sinua itse liittymään näihin liigoihin, ei? Ja turha ruveta huutelemaan kun voiton sait ainakin hetkellisesti merkintöihisi..

Eli kerro toki ihmeessä jos et pelissä bugeja nähnyt, sillä niitähän pelissä oli, paljon.

donkan turnaus jäi kesken ja niinkuin aiemmin kirjoitin potkittii/lähdit ihan sama kesken jäi ja edelleen sitä mieltä et jos ei aikaa tai hermot kestä peleta pelejä/liigoja loppuu niin kannattaa varmaa pelata muita pelejä ja tosiaa hyvä syyttää ea:ta jos siitä parempi mieli tulee mut ei mitää hyviä pelejä eashl:n parissa.

tais olla mun turnaus sitten tässä, viikonlopun aikana meni kyynärluupoikki joten ei paljon pelailla vähään aikaan.

tais olla mun turnaus sitten tässä, viikonlopun aikana meni kyynärluupoikki joten ei paljon pelailla vähään aikaan.

Eikö sen verran voi tasoitusta antaa, että pelaa yhdellä kädellä ;)

Pyöritätkö turnauksen kuitenkin loppuun vai oliko turnaus sitten tässä?

Pelaako tätä turnausta enään kukaan? En ole pariin päivään huomannut ketään onlinessa.

EDIT: Nyt meni aamulla levykin ilmeisesti rikki kun kävin Änäriä pelaamassa. Peli jumittui ja Kone ei lue sitä levyä enään kunnolla. Kielivalikkoon pääsee ja siihen se jumiutuu.:mad::mad::mad:

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom