Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
liigaan oli eiliseen mennessä osallistunut 6/8 joukkuetta eli kahdelle oli paikka vielä eilen auki, nopeimmat tässä nyt vievät viimisetkin paikat. Täytynee tänä iltana päivittää tuo osallistujalista ajantasalle.
Mitähän se sullekin kuuluu monessa liigassa pelaan kunhan pelit tulee pelattua (pelaan muuten tämä mukaanlukien kahdessa liigassa) sitä paitsi ite olit samassa liigassa missä minäkin kunnes sait kenkää/lopetit ihan sama kesken jäi joten pelaa ne alottamas liigat loppuu niin ei tarvi käydä avautumassa kun ois pelihaluja mut ei tilaa.Minkätakia Mifoni & Jamsku edes liityitte liigaan? Te molemmat vissiin olette jo muissa liigoissa :E Ja varmaan näin pieneen liigaan voisi muitakin ottaa ..
Minkätakia Mifoni & Jamsku edes liityitte liigaan? Te molemmat vissiin olette jo muissa liigoissa :E Ja varmaan näin pieneen liigaan voisi muitakin ottaa ..
Yllätys et Northerni läks liigasta ei ollu eka kerta ihme jos tollasta joku viel liigoihin ottaa kaks tappioo ja mua vastaa poistu viel kesken pelin niin ei muuta kun leikki kesken v---u et ottaa päähän tämmöset sankarit jotka vie paikkoja niiltä ketkä jaksaa pelailla menestyksestä riippumatta. Ei mulla muuta piti vaan purkaa hatutusta![]()
Ei vituta se että minun sankarit heittää 1841 kertaa tolpan sisäpuolelle, josta kiekko kimpoaa aina pois, ja että minulla heittävät kädellä omat tyypit kiekon maaliin? Ihan turha ruveta päätäsi aukomaan, ainiin, itseasiassa ensimmäinen kerta oli kun liigasta lähdin. Ja periaatteessa sen takia, että kun pelaan EASHL, en jaksa ruveta kaikille vastailemaan ..
Yllätys tämä oli tosiaan itsellenikin, että lähdin, mutta ei voi mitään.
Ja aivan turha ruveta nyt huutelemaan ettei mitään bugeja pelissä ollut, bugejen ansiostahan minä hävisin, tosin minä hävisin EA:lle, en sinulle.
Ja enhän minä mitään paikkoja tästäkään vienyt? Kyllä se taitaa 8/8 olla se liiga tälläkin hetkellä. Ja käskeekö joku sinua itse liittymään näihin liigoihin, ei? Ja turha ruveta huutelemaan kun voiton sait ainakin hetkellisesti merkintöihisi..
Eli kerro toki ihmeessä jos et pelissä bugeja nähnyt, sillä niitähän pelissä oli, paljon.
tais olla mun turnaus sitten tässä, viikonlopun aikana meni kyynärluupoikki joten ei paljon pelailla vähään aikaan.