Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL15 HUT ja pink slips

Surtur

New Member
Olen miettinyt, löytyykö Suomesta/Euroopasta hyvää yhteisöä kyseisten pelien pelaamiselle. Kyseessä siis wager matcheja jotka tuttuja myös FIFA sarjasta. Pelaajat sopivat panoksen ja tämän jälkeen peli pelataan ja häviäjä maksaa "laskun". Kyseinen pelimuoto nojaa pelaajien luotettavuudessa ja tämän takia olisi tarve löytää peliseuraa jonkin yhteisön kautta tai luoda sellainen, jotta tällaiset peli mahdollistuisivat. Kyseessä on myös siis hyvin suosittu youtube pelimuoto joka tuntuu keräävän katsojia melko lailla katsojia joten näkisin, että ainakin peliä youtubeen julkaisevat saattaisivat olla kiinnostuneita.

Auttakaa miestä mäessä ja kertokaa toki jos tiedätte asiasta enemmän.
 
Vastaus: NHL15 HUT ja pink slips

Olen miettinyt, löytyykö Suomesta/Euroopasta hyvää yhteisöä kyseisten pelien pelaamiselle. Kyseessä siis wager matcheja jotka tuttuja myös FIFA sarjasta. Pelaajat sopivat panoksen ja tämän jälkeen peli pelataan ja häviäjä maksaa "laskun". Kyseinen pelimuoto nojaa pelaajien luotettavuudessa ja tämän takia olisi tarve löytää peliseuraa jonkin yhteisön kautta tai luoda sellainen, jotta tällaiset peli mahdollistuisivat. Kyseessä on myös siis hyvin suosittu youtube pelimuoto joka tuntuu keräävän katsojia melko lailla katsojia joten näkisin, että ainakin peliä youtubeen julkaisevat saattaisivat olla kiinnostuneita.

Auttakaa miestä mäessä ja kertokaa toki jos tiedätte asiasta enemmän.

Mä voisin lähteä mukaan ja oon tosi luotettava, vai eikös? Tyypit?
 
Vastaus: NHL15 HUT ja pink slips

En usko että NHL 15 HUT:iin löytyy.

Vähän huonosti esitetty kysymys. Siis tarkoitin, onko NHL 14 myötä syntynyt tällaista yhteisöä ? Lähinnä haluaisin tietää onko sellaista olemassa, sillä niin paljon helpompi kuin itse laittaa pystyyn.
 
Vastaus: NHL15 HUT ja pink slips

Olen itsekkin miettinyt, että olisi kiva joskus pelata näitä wager-matseja, mutta toki alkuun ainakin suhteellisen pienillä panoksilla :rolleyes:
 
Ylös Bottom