Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL2K3 sekoaa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viller
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Viller

New Member
Mulla menee oma pelini sekasin joka päivä nykysin.Jumittuu vaan ja sit stop.Muilla kokemuksia tämmösestä?Johdin just Torontoa 4-1 ja sit peli sekos.:confused: :o
 
About 40 ottelua pelattuna ja kerran on jumittanut. Johdin kyseistä peliä 3. erän puolessa välissä 3-1 ja sitten kun restartin jälkeen pelasin uudestaan niin takkiin tuli 0-2...
 
Ei ole tiltannut kertaakaan ja ostin 28.03.2003 virallisena julkaisupvänä. Omistan siis Xbox-version.
 
Ei kertaakaan tiltannu. Jos nyt ei lasketa korruptoituneesta rosterista aiheutunutta tilttiä. Ostin pelin julkaisupäivänä 27.3.
 
Mulla kävi niin, että kaverin kans pelatessa heti ku skippas ottelun sisääntulointron, kommentaattori ja kaikki muut ääniefektit katos, jäi vaan yleisön tasanen pauhu taustalle ja kummatki ohjaimet lakkas toimimasta. Peli kuitenkin jatku normaalisti koneen pelaamana, omat äijät vaan jäpitti paikoillaan (eikä vastustaja saanu ees maalia ekassa erässä vaikka pelas 5-3 ylivoimaa koko ajan :) ). Eipä siinä voinu muuta ku oottaa jos vaikka peli heräilis mutta niin ei käynyt. Muuten ei oo peli kaatuillu paitsi noista viallisista rostereista kuten Jeffillä.
 
Ei ole tiltannut kertaakaan, ostin päivää julkaisupäivää ennen eli torstaina ja pelejä on takana kuutisenkymmentä.

EDIT: Kyseessä on siis PS2-versio.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tinkezione
Ei ole tiltannut kertaakaan, ostin päivää julkaisupäivää ennen eli torstaina ja pelejä on takana kuutisenkymmentä.

Varo, etteivät kaadu niskaan.:D
 
Nyt on tiltannut 3-4 kertaa. Suurin osa tileteistä on tapahtunut juuri, kun erästä on ollut aikaa jäljellä 0.1 sekuntia, vaikka silloin ei ole tullut paitsiotilannetta (paitsiotilanteeseen ajassa 0.1 peli on monella tiltannut). Vaikuttaa siis tekevän täysin satunnaisiakin tilttejä aika ajoin. Kuva stillaa ja taustalle tulee se ihana ääni: TÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ! :o
 
Pari kertaa tiltannu.
Eipä mitään suurempaa haittaa oo ollu.

Se puck frozen bugi on muuten ÄRSYTTÄVÄ.
Peli oli 2-1 mulle ja sitten tulee puck frozen bugi omalla alueella.
Kone saa alotuksen b-pisteen tuntumaan, koukkii aloituksen itselleen ja rakentaa 1-2 syötöllä maalipaikan, mutta rykäisee onneksi tolppaan.
Olisi kyllä jotain poksahtanu nupissa jos siitä olisi maali tullut...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JuRka
Se puck frozen bugi on muuten ÄRSYTTÄVÄ.

Onkohan se nyt edes bugi. Joku sanoi, että se kuuluu ihan oikeisiin sääntöihin. Minä sanon, että ainakin se tulee aina saman kaavan mukaan.

Kun teet hyökkäystä, syötät vahingossa kaverille, joka on jo ylittänyt siniviivan. Kaveri ei saa kiekkoa vastaan, mutta tilanteesta vihelletään paitsio, jos kosket kiekkoon sen ollessa vastustajan alueella. Tilanne raukeaa, jos vastustaja kuljettaa kiekon pois omalta alueelta. Jos tämä ei kumminkaan kuljeta sitä pois sieltä tietyn ajan sisällä, tilanne on puck frozen.
 
Tulee se kaavan mukaan, mutta sillä on vain paikattu sitä, ettei paitsiosääntöä ole osattu tehdä oikein jostain syystä. Paitsionhan pitäisi purkautua kun kaikki hyökkäävät pelaajat käyvät yhtäaikaa keskialueen puolella. Näin ei pelissä tapahdu ja siksi on jouduttu tekemään tuollainen paikkaus, ettei puolustaja voi jäädä paitsiotilanteessa hautomaan kiekkoa puolustusalueelle. Ärsyttävää se on minunkin mielestä.

Eilen tuli taas yksi kaatumisen aiheuttava bugi vastaan. Kaudellani oli vuorossa all-stars-ottelu. Kun yritti kalenterissa mennä peliin, ei tapahtunut mitään, peli vain palasi kalenteriin. Kun yritti toisen kerran valita "Play", peli kaatui. Näin kävi monta kertaa kunnes huomasin, että omalla joukkueellani oli epätäydelliset ketjut. Kun ketjut täydensi, pääsi all-stars-otteluun normaalisti. Kumma juttu, että oman joukkueen ketjut vaikuttavat all-stars-peliin eikä peli osannut edes ilmoittaa siitä, kuten normaaleissa runkosarjapeleissä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gambler
Onkohan se nyt edes bugi. Joku sanoi, että se kuuluu ihan oikeisiin sääntöihin. Minä sanon, että ainakin se tulee aina saman kaavan mukaan.

Kun teet hyökkäystä, syötät vahingossa kaverille, joka on jo ylittänyt siniviivan. Kaveri ei saa kiekkoa vastaan, mutta tilanteesta vihelletään paitsio, jos kosket kiekkoon sen ollessa vastustajan alueella. Tilanne raukeaa, jos vastustaja kuljettaa kiekon pois omalta alueelta. Jos tämä ei kumminkaan kuljeta sitä pois sieltä tietyn ajan sisällä, tilanne on puck frozen.

Ei se oikeastaan ole bugi. Kun olen pari kertaa kattonut uusinnasta, on puck frozen tullut joko siitä, kun on ollut liikaa pelaajia jäällä, tai siitä, kun olen syöttänyt tyypille, mutta se ei ole saanut kiekkoa haltuunsa ennen punaviivaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jeremy
Tulee se kaavan mukaan, mutta sillä on vain paikattu sitä, ettei paitsiosääntöä ole osattu tehdä oikein jostain syystä. Paitsionhan pitäisi purkautua kun kaikki hyökkäävät pelaajat käyvät yhtäaikaa keskialueen puolella. Näin ei pelissä tapahdu ja siksi on jouduttu tekemään tuollainen paikkaus, ettei puolustaja voi jäädä paitsiotilanteessa hautomaan kiekkoa puolustusalueelle. Ärsyttävää se on minunkin mielestä.

Tappakaa jos olen väärässä, mutta NHL:ssä ei paitsion purkautuminen mene samalla lailla. Muistelisin, että Rapakon takana kiekko pitää tosiaan tuoda taas siniviivan yli että paitsio purkautuu. En ole varma onko asia näin, enkä ole kokeillut onko maajoukkueilla pelatessa sama juttu.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan EdHunter
Tappakaa jos olen väärässä, mutta NHL:ssä ei paitsion purkautuminen mene samalla lailla. Muistelisin, että Rapakon takana kiekko pitää tosiaan tuoda taas siniviivan yli että paitsio purkautuu. En ole varma onko asia näin, enkä ole kokeillut onko maajoukkueilla pelatessa sama juttu.

NHL:ssä paitsiosääntö on tosiaan erillainen kuin euroopassa. Puolustavan joukkueen pitää tuoda kiekko tietyn aikarajan puitteissa pois omalta alueelta, jos vastustajalla on paitsiotilanne. Sillä varmaan pyritään estämään ajanpeluuta oman maalin takana tai jotain...

Mulla kävi semmonen bugi, et oli alotus omalta b-pisteeltä. Just ku tuomari oli pudottamassa kiekkoa, peli tökkäs vähäks aikaa. Vähän ajan päästä kuva leikkas tuomariin joka luisteli keskialueella. Se pudotti kiekon vauhdista punaviivan tienoolle ja peli jatku. Pelaajat oli koko ajan b-pisteellä valmiina alotukseen. Aika outo...
 
Minulla kävi niin, että aloituksessa pelaajat lähtivät luistelemaan vaihtoaitiota kohti juuri ennen kiekon pudotusta... Kaveri sai sitten yllättäen aloitusvoiton :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan EdHunter
Minulla kävi niin, että aloituksessa pelaajat lähtivät luistelemaan vaihtoaitiota kohti juuri ennen kiekon pudotusta... Kaveri sai sitten yllättäen aloitusvoiton :)

Et ole yksin tuon jutun kanssa. Itselleni se on tapahtunut 2-3 kertaa. :)
 
Ylös Bottom