Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL2K4:sen rostereitten muokkaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nupe_31
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Nupe_31

Member
Tämäkin tieto voisi löytyä tuosta NHL2K4 -ketjusta, mutta mulla ei ole aikaa alkaa kahlaamaan koko ketjua läpi joten siksi uusi ketju.

Noitten rostereitten muokkaushan onnistuu NTSC versiossa aivan loistavasti FlyinFinn nimisen kaverin tekemällä rosterieditorilla, mutta mitenkäs on PAL? Olen jotain kuullut, että editorissa olisi jonkunlainen PAL-tuki mutta sitä ei ole testattu.

Onko kukaan kokeillut editoria miten sillä saa muokattua PAL pelin rostereita? Onko minkälaisia rajoituksia, että mitä ominaisuuksia voi käyttää ja mitä ei?

Olisi aika tärkeää jos saisi tietoa tästä, koska olen ajatellut hankkia joko max driven tai x-portin että voisin noita rostereita siirtää PC:lle ja editoida.

Kiitoksia näin etukäteen vastauksista! :)

Vastaus: NHL2K4:sen rostereitten muokkaus

Espnhockey.net-saitin downloadeista tai ainakin foorumien FlyingFinnin alueelta löytynee toimiva PAL-rosteri(ainakin jos laittaa cutscenet pois).
Itse auttelin Finn:ä sen tekemisessä niin hyvin kuin vain pystyin.

EDIT: http://www.espnhockey.net/forums/index.php?showtopic=2576
Tuossa siis se thread mistä sen rosterin saa ladattua, toinen file eli kep_PAL_Updated.zip.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Juu kiitoksia. Esiinnyt tuolla ESPN foorumeilla ilmeisesti nimellä "kep"?

Onkos tuohon rosteriin tehty "goalie edit" ja historic teams muutokset?
Entäpäs pystyykö tuota editoimaan ihan vapaasti ja toimii sen jälkeen niin kuin pitääkin?

Nupe_31 sanoi:
Juu kiitoksia. Esiinnyt tuolla ESPN foorumeilla ilmeisesti nimellä "kep"?

Onkos tuohon rosteriin tehty "goalie edit" ja historic teams muutokset?
Entäpäs pystyykö tuota editoimaan ihan vapaasti ja toimii sen jälkeen niin kuin pitääkin?
Nuo ovat unohtuneet ja pystyt vetämään normaalisti FlyingFinn:n editorilla.
:)

JuRka sanoi:
Nuo ovat unohtuneet ja pystyt vetämään normaalisti FlyingFinn:n editorilla.
:)

Okei, hyvä juttu :)

Pystyykös tuota rosteria sitten editoimaan ihan vapaasti. Tekemään uusimmat siirrot joukkueisiin jne ja että se sen jälkeenkin toimii vielä niinkuin pitää. Tietoa?

Nupe_31 sanoi:
Okei, hyvä juttu :)

Pystyykös tuota rosteria sitten editoimaan ihan vapaasti. Tekemään uusimmat siirrot joukkueisiin jne ja että se sen jälkeenkin toimii vielä niinkuin pitää. Tietoa?
Kokeilemalla tuo selviää.

Ylös Bottom