Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ninja Gaiden Sigma -apuketju

Zamppa86

New Member
Vastaus: Ninja Gaiden Sigma

Terve vaan konsolifinin väki. Tarvisin vähän apua Ninja Gaiden Sigman yhdessä kohdassa. Olen aika lopussa ja hoitanut sen kohdan, missä pitää taistella Almaa vastaan toisen kerran ja pelastaa Rachel siellä temppelin juurella, mutta en tiedä, mihin sitä seuraavassa Chapterissa pitää mennä... olen kierrellyt ja kaarrellut, mutten löydä paikkaa, mihin pitäisi mennä. Voisitteko neuvoa?
 
Vastaus: Ninja Gaiden Sigma

Zamppa86 sanoi:
Terve vaan konsolifinin väki. Tarvisin vähän apua Ninja Gaiden Sigman yhdessä kohdassa. Olen aika lopussa ja hoitanut sen kohdan, missä pitää taistella Almaa vastaan toisen kerran ja pelastaa Rachel siellä temppelin juurella, mutta en tiedä, mihin sitä seuraavassa Chapterissa pitää mennä... olen kierrellyt ja kaarrellut, mutten löydä paikkaa, mihin pitäisi mennä. Voisitteko neuvoa?
kun olet pelastanut rachel sinun pitää hakkaa siinä temppelin rappusessa oleva sinistä reikää että se rikkoituu tulee ovi :cool: muista chapteri ohjeet löydyvät tästä sivusta kätevästi kuvien kanssa. http://www.mycheats.com/view/superguide/19509/mission_mode/ps3
 
Vastaus: Ninja Gaiden Sigma -apuketju

Ei kellään sattus oleen mitään kikkaa kuinka ton Dokun voittaa helpost (sen palavan talon jälkeen), oon puolet sen heloista saanu veke, mut ei vaa tunnu onnistuvan. Se on vaa hölmöä et Doku pystyy tappaan sut yhel iskul.:(
 
Vastaus: Ninja Gaiden Sigma -apuketju

wulzi sanoi:
Ei kellään sattus oleen mitään kikkaa kuinka ton Dokun voittaa helpost (sen palavan talon jälkeen), oon puolet sen heloista saanu veke, mut ei vaa tunnu onnistuvan. Se on vaa hölmöä et Doku pystyy tappaan sut yhel iskul.:(
itse olen pelannut kyllä ihan rennosti läpi normal modella. teet vain koko ajan "ohitus leikkausta" kun on mahdollista tai katsoo sitä linkkiä mitä olen antanut siinä pitäisi olla video miten se tapetaan?
 
Vastaus: Ninja Gaiden Sigma -apuketju

Jos teet ohitus leikkauksen, se huitasee sua ku laskeudut. Neljä tuntia putkeen yritin mätkiä sitä mut kaikki yritykset kipristy aina samaan sen yhen hutasun iskuun ennemmin tai myöhemmin. Ja kyllä mä kokeilin sitä videon taktiikkaa, mutta ei onnistunut. Ei sillä kuitenkaa enää niin väliä, ku siirryin suosiolla chapter 3.
 
Vastaus: Ninja Gaiden Sigma -apuketju

jos se ei onnistu niin tee "hit and run" taktiikkaa :D tai aloittelijoiden unelma muuta vaikeus tasosi ninja dog:ksi :p eli helpompi normaalista.

PS. tulee, kun tulee tarpeeksi game over ja sitten tulee kysely kyllä vai ei vastaa muutama kerta kyllä niin ayane auttaa sinua ruokaa antamalla ja jotakin pantoja. Tietokone viholliset ovat helpompia tappaa :p

Viimeinen tapa: Pyytä minua kylään hoitamaan sen tason, jos vielä osaan pelata :p

Pystyykö muuten tallenusta jakaa, jos pystyy voin sitten pelata sen tason läpi sinulle ^^
 
Vastaus: Ninja Gaiden Sigma -apuketju

Ei kokeilen sitte yksin, joskus myöhemmin, mut nytte meinaa palaa käämi chapter 12 kanssa. Oon jumis niis ihme aquaduct tunneleis, ja joka huonees on umpikuja. Tuntuu, ku oisin haravoinu joka paikasta joka pikselin mun ruudult, mut ei silti löydy mitään:mad:

EDIT: Nonii löyty jo
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ninja Gaiden Sigma -apuketju

Terve. Pystyykö pelin läpäistyään Normalilla jatkamaan Hardilla vanhojen varusteiden kera vai pitääkö kamojen päivitys aloittaa taas alusta?
 
Vastaus: Ninja Gaiden Sigma -apuketju

Vaikeustasoja ei saa vaihdella kuin alaspäin ennen pelin läpäisyä.

Eli vaikeustasot avautuvat sitä mukaa kun pääset vaikeustasoilla läpi
normal>hard>Very Hard>Master Ninja

Normaalilla jos kuolet pari kolme kertaa niin voi vaihtaa Ninja Dog vaikeusasteeseen joka on normaaliakin helpompi.

Mission modessa ei tarvitse peliä vetää läpi kuin normaalilla saadakseen kaikki vaikeus tasot, vain kyseisen missionin läpäisy avaa seuraavan vaikeustason kyseiseen missioniin ja täten myös oven suurempiin piste saldoihin.
 
Vastaus: Ninja Gaiden Sigma -apuketju

Kellää mitää kikkaa noihin missioneihin, missä on alma tai istharos?
 
Vastaus: Ninja Gaiden Sigma -apuketju

wulzi sanoi:
Kellää mitää kikkaa noihin missioneihin, missä on alma tai istharos?
ai, että kikkaa vai :p minä ainakin pelasin ihan rennosti läpi eka rivin missionit :D , mutta kerkesin myydä pois pelin. Muista alkuopetus "puolustus on oltava hyvä, jos meinaat selviytyä taistelussa":cool: minä ainakin hyppelen minne sattuu ja tapan ja suojaan :rolleyes:

PS. viimeistä savea minulla ei ole enään mutta on vähän huonompi versio. voin kyllä jakaa sinulle jos kiinostaa
 
Vastaus: Ninja Gaiden Sigma -apuketju

Puhun viimesist riveist, missä on esim samaan aikaan alma doku ja joku m:llä alkava(viimenen rivi ennen external legendiä). Tai sitte missä alma ja istharos on eriksee(kuudes rivi) tai yhessä samaan aikaan molemmat(tokavika rivi ennen external legendiä).
 
Vastaus: Ninja Gaiden Sigma -apuketju

Tarttisin apua story moden Almassa(chapter 9) master ninjalla, ku saan just puolet pois. Mitään hyviä taktiikkoja kellää?
 
Vastaus: Ninja Gaiden Sigma -apuketju

Maltti on valttia noissa vaikeissa pomomatseissa lähes aina. Eli tossa Almassakin opettele lukemaan sen liikkeet ja pysyttele kaukana, kun se heittää tolppia tai ampuu niitä ihmepalloja. Sitte aina ku se syöksyy, vedä flying swallow ja flying swallowta kannattaa muutenkin vedellä sillon tällön, koska jos sen saa osumaan tietyssä tilanteessa, Alma lentää perseelleen ja pääset kurmottamaan sitä neliö, kolmio, neliö, neliö, neliö combolla. Eli jos saat Alman maahan, juokse heti sen luo ja toi combo sisään. Ne pikkukaverit kannattaa aina tappaa heti kun niitä ilmestyy ja Izuna Drop lähes aina paras ratkasu, riippuen vähän siitä kuinka nopeesti tai hitaasti ne pitäis saada hengiltä sen mukaan mitä Alma tekee. Esim. jos se on alkamassa ampumaan, kannattaa heittää Izuna Drop koska saat sillä ilmasen suojan niin kauan kun Izuna kestää.

Maltilla menee läpi. Toki aikabonus jää mahdollisesti saamatta, mutta jätetään sellaset megaguruille. :p

Mission modessa muuten pari aika hullun vaikeeta tehtävää..
 
Vastaus: Ninja Gaiden Sigma -apuketju

No noi mä keksinki jo ittekki, mut eikai siinä muuta ku vaa uutta yritystä.:)
 
Vastaus: Ninja Gaiden Sigma -apuketju

Jep, tarpeeksi hyvin vaan kun onnistuu väistelemään, niin noi on ainoot taktiikat mitä siinä tarvii.

Btw. neogafista löysin koodin millä saa 5 tehtävää lisää mission modeen:

Paina mission moden valikossa ylös alas vasen alas oikee ylös neliö. Neljä niistä on aika helppoja, mut siin on myös se Rachelin taistelu missä story-modessa ei haittaa vaikka kuolee. Aika saatanan vaikee. :D
 
Vastaus: Ninja Gaiden Sigma -apuketju

Tietääkö kukaan tarkkaa kaavaa sille miten Mission Moden pisteet määräytyvät? Vaikuttaako käytetty ase, käytety health-tavarat jne. Vai onko kyseessä aika + jäljellä oleva Ninpo eikä muulla ole väliä (+ tietysti karmat joita saa ultimate techniquen käytöstä)?
 
Vastaus: Ninja Gaiden Sigma -apuketju

Cyrus1 sanoi:
Tietääkö kukaan tarkkaa kaavaa sille miten Mission Moden pisteet määräytyvät? Vaikuttaako käytetty ase, käytety health-tavarat jne. Vai onko kyseessä aika + jäljellä oleva Ninpo eikä muulla ole väliä (+ tietysti karmat joita saa ultimate techniquen käytöstä)?
se taitaa olla paljon nimpo, tapetut pisteet, aika. ei minun mielestä muussa ole väliä :rolleyes:
 
Ylös Bottom