Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ninja Gaidenin korvaaja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FelisLeo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

FelisLeo

Gamereactor
Minua kiinnostaisi tautisesti tuo Xboxin Ninja Gaiden, mutta en viitsi pelkästään sen vuoksi ostaa koko konsolia.

Kysymys kuuluu: mikä olisi Cubella sellainen peli, joka toimittaisi vähän niin kuin Ninja Gaidenin korvaajan virkaa?

Vastaus: Ninja Gaidenin korvaaja?

Tuskin löytyy. Xbox on kuitenkin hankinnan arvoinen muutenkin, tutki sen pelitarjontaa.

FelisLeo sanoi:
Minua kiinnostaisi tautisesti tuo Xboxin Ninja Gaiden, mutta en viitsi pelkästään sen vuoksi ostaa koko konsolia.

Kysymys kuuluu: mikä olisi Cubella sellainen peli, joka toimittaisi vähän niin kuin Ninja Gaidenin korvaajan virkaa?

En suosittele x-boxin ostoa ainakaan Ninja Gaidenin takia...
Ainakin minulle se oli pettymys(alun jälkeen tylsistyin nopeasti jatkuvaan mättämiseen)

Sorsa jermu sanoi:
En suosittele x-boxin ostoa ainakaan Ninja Gaidenin takia...
Ainakin minulle se oli pettymys(alun jälkeen tylsistyin nopeasti jatkuvaan mättämiseen)

Joku tykkää, joku ei. Veikkaan että peli alkoi käymään sinulle ärsyttäväksi, sillä jos NG:n parissa kerkeää (Huomaa, 'kerkeää') tylsistymään, saa olla aika pro. Peli vaatii lähes 100% keskittymistä jo alusta asti. Itselläni(kin) kävi näin. Mutta, kyllä Xboxille löytyy liuta muutakin pelattavaa, jota ei Cubelle löydy.

Topicissa pysyäkseni: Prince of Persiat toimittaa NG:n virkaa kohtuu hyvin.

Minuakaan Ninja Gaidenin pelaaminen ei pahemmin napannut. Sen sijaan suosittelisin Prince of Persia 2: Warrior Within -nimistä peliä, vaikka mistään ninjaseikkailusta olekaan kyse. Molemmissa peleissä on näyttävät taistelut ja toimiva ohjaus, mutta mielestäni Prince of Persia 2:ssa nämä olivat vielä Ninja Gaidenia paremmat. Persian Prinssin seinälläjuoksu on myös hienommin toteutettu ;)

edit: aih, Unreal-Hawk ehtikin ensin.

Unreal-Hawk sanoi:
Topicissa pysyäkseni: Prince of Persiat toimittaa NG:n virkaa kohtuu hyvin.

No hyvä. Sands of Time onkin jo pelattu läpi ja tuo Warrior Within on ostoslistalla.

Ylös Bottom