Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nintendo DS Vinyyliskinit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anTze
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

anTze

New Member
Elikkä ajattelin tehdä tästä ihan oma threadin kun eksyin asiasta puhelemaan pelit-osioon :)

Eli kyseessä on tosiaankin vinyylitarroja joilla sitten voit yksilöidä oman DS:säsi, Cubesi jne.

Ja sivustohan on: http://www.decalgirl.com

Luottokortilla tilasin, parissa viikossa tipahti postiluukusta Priority Mail - toimitusmenetelmällä.

Laatuvaikutelma hyvä, sen jälkee alkoikin itse näprääminen joka on kyllä sellaista touhua että oksat pois. Skinien edes jotenkin keskelle saaminen vaatii hieman keskittymistä :rolleyes: En suosittele kellekkään "lapiokouralle" ;) Nimittäin tämä tuote venyy ja paukkuu jos ei osaa hellästi käsitellä (tosin voihan se olla niinkin että olen vain tampio itse). Irti lähtee kyllä nätisti jälkiä jättämättä. Mitään en sitten mene sanomaan nintendo ds-merkistä tuossa alanäytön alapuolella että onko se vielä siinä kun irti tuon nappaisee, mutta liimapinta ei kyllä tunnu mitenkään niin järeältä että se sen mukanaan veisi, tahmeaa kylläkin.

Ja sitten tietenkin itse irroitus. Luojan kiitos tilasin 2 kpl samaa skiniä, muuten olisi tullut rumannäköinen toimintanappuloiden kohdalle sijoitettava pikkuvinyyli. Koska menihän sen ensiksi hieman vinoon ja rupesin korjailemaan. Saa sitten olla mattoveistä ohuempaa millä sen voi irti kiskoa, minun kynteni eivät ainakaan muuta tehneet kun irroittivat itse läpinäkyvää suojapinnoitetta vinyylistä, joka sitten pilasi koko skini-osan. No...eikun uutta tilalle toisesta arkista. Eli irti saat jos haluat vaihtaa tai ottaa skinin pois, eri asia on saako sen irti ehjänä.

Nojoo, leikkauksista en mene sanomaan mitään, millintarkkoja ne eivät tosiaankaan ole mutta omasta mielestäni sain ihan hyvin kannen sisäpuolelle olevan skinin niin, ettei näyttö peity reunoista missään kohtaa.

Eli helppoa se ei ole mutta näyttää ihan hyvältä :)

Hieman (huonoja) kuvia miltä näyttää käytännössä:

http://personal.inet.fi/bailu/antze/ds/ds.jpg

http://personal.inet.fi/bailu/antze/ds/ds2.jpg

http://personal.inet.fi/bailu/antze/ds/ds3.jpg :rolleyes:

Vastaus: Nintendo DS Vinyyliskinit

Tuliko mukana vai pitikö itse hommata jotain erikois puhdistusainetta? Joskus kun katselin noita skinejä niin piti jollain (en saa sitä ainetta päähäni) erikois aineella se putsata kunnollisen tartunnan takaamiseksi.

Ei tullut mitään mukana, minä vaan vähän pyyhkäsin Pc-Cleanilla varmuuden vuoksi ja hyvin otti kiinni. Tosin eipä tuo minun konekkaan kovin vanha ole :) Vanhemmissa vehkeissä saattaapi EHKÄ joutua putsaamaan vähän paremmin. En osaa sanoa :(

Joo-o, GameCuben vinyyli olikin sitten aivan eri juttu, Blue Mirror Chrome oli valinta ja eikä materiaali ole tosiaankaan samaa kuin DS skineissä. En tiedä materiaalin nimeä mutta ei kyllä ole yhtä joustavaa kun DS skinit. Mukavasti menee kasaan jos vähän jää ilmaa väliin ja ei huomaa, nimimerkillä: mukava ryppy jäi yläkannen vinyyliin.

Kai tarvii jossain vaiheessa tilata samanmoinen arkki taas... :mad:

Mites nuiden skinien kuluminen? Alkaako liima missään vaiheessa antamaan periksi ja skinit "repsottamaan" tai irvistelemään jostain?

No kovemmat raapaisut, kynnellä painaminen yms aiheuttaa kyllä jälkiä, ja en sitten tiedä "liimoista" mutta eipä ole toistaiseksi itsestään irti lähtenyt.

Cuben vinyyli kyllä on irronnut yhdestä kulmasta :(

Joo, ihan hauskojahan nuo skinit on. Tuntuu vaan, ettei viitsi tuhlata rahaa tommoiseen kun ei just sitä "mun näköstä" löydy ja sitte ei tiedä millon se alkaa irvistelemään ja repsottamaan.

Sinne saa ihan suunnitella omatkin skinit, lakien varjossa tietenkin :)

Sieltä foorumilta saa patternit ainakin Photoshopille, toista en muista.

Ja ds-skinit ei ole irtoillut mihinkään, cubeen vain satuin ottamaan vissiinkin huonomateriaaliset skinit ja niitten kanssa vähän sähläsin.

Ylös Bottom