Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

nintendo-fi arvonta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja achiim
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

achiim

Member
Osallistuiko kukaan muu VIP-arvontaan, jossa oli 50 pakettia (DS, Mario 64, Metroid- ja Wario -demot, T-paita ja muuta) jaossa? Ja ennen kaikkea, napsahtiko kohdalleen? Mulle soitettiin tänään, ensi viikolla on kone kotona. :cool:

Vastaus: nintendo-fi arvonta

Juu, osallistuin, mutta ei ole soiteltu, että voisi tuon paketin tilata..

Mikäs tämä tällainen arvonta oikein on ollut? Kenellä, milloin, missä ja koska tähän on voinut osallistua :confused:

Kuun alusta eiliseen asti oli nintendon sivuilla mahdollisuus osallistua arvontaan, jossa saattoi voittaa oikeuden ostaa DS vip pack, joka sisältää MP:huntersin ja WW Touchedin demot, Mario 64DS:än, itse koneen ja Nintendo DS t-paidan( joka kyllä taisi olla Guntherin piilomainontaa :D).

Ja achiim saa paketin jo ensi viikolla? Aika hyvin. Maksoitko sen jo, vai tuleekohan postiennakolla?

Osallistuin myös ja tänään soittivat. Meinasin olla vastaamatta, kun luulin lehtimyyjäksi, mutta onneksi kuitenkin vastasin.

Paitoja oli vain L ja XL kokoja. Tosin tuskinpa sitä muutenkaan olisi tullut käytettyä.

Tuskin mitään hirmu suurta suosiota tämä arvonta saavuttanut. Olisivat voineet vähän pienemmän hinnan laittaa tai jopa ilmaiseksi. Noh, sahan sen kuitenkin jo ensi viikolla.

Tonppa, postiennakolla tulee.

juupajaapa sanoi:
Arvonta?........... Arvonta jossa arvotaan kukaa saa ostaa?
Kuullostaa :confused:
No joo, periaatteessa tyhmä juttu, että näin tekevät, mutta toisaalta, 189 eurolla saa kotiinkannettuna konsolin, jota ei tässä kuussa Suomesta saa, yhden pelin, pari demoa ja T-paidan.

Eli ainakin omalla kohdallani Amo vaan helpotti tilannetta, ei tarvitse maaliskuussa lähteä jonottamaan konetta vaan pyöriä vaan sohvalla ja pelata.

achiim sanoi:
No joo, periaatteessa tyhmä juttu, että näin tekevät, mutta toisaalta, 189 eurolla saa kotiinkannettuna konsolin, jota ei tässä kuussa Suomesta saa, yhden pelin, pari demoa ja T-paidan.

Eli ainakin omalla kohdallani Amo vaan helpotti tilannetta, ei tarvitse maaliskuussa lähteä jonottamaan konetta vaan pyöriä vaan sohvalla ja pelata.
Pilkun viilauksena vielä se, että postiennakosta saa tietysti maksaa vielä oman lisänsä.

En nyt enempää jutusta jaksa vinoilla, kun sitä jo konsolisodan puolella tuli tehtyä, mutta tulipahan mieleen, että noista voittokoneista Nintendo (tai Amo) saa poikkeuksellisen korkean katteen, kun välissä ei ole jälleenmyyjää. Ei niin, että sillä nyt oikeasti olisi mitään väliä, mutta tekee koko "kilpailusta" entistä huvittavamman.

Hex sanoi:
Pilkun viilauksena vielä se, että postiennakosta saa tietysti maksaa vielä oman lisänsä.
Jos olen käsittänyt oikein, niin hinta sisältää toimituskulut. Ainoana toimistus/maksuvaihtoehtonahan on postiennakko,eikä missään ei ole mainittu hintaan lisättävän postikuluja.

Olihan tämä kilpailu aika naurettava. Palkinto on oikeastaan Wario Waren demo ja T-Paita(kokoa lakana) + saa DS:n pari viikkoa etukäteen. Onkohan joku joka on osallistunut jäänyt ilman tätä hurjaa palkintoa.

Jep. niin oli. 5 kappaletta lähti pelaajaboardeille. Minullekkin siis... :D

Oon "voittaja". Sain kotona kyllä roimasti onnitteluja, kun onnistuin voittamaan 189 laskun.

No se laskuhan tuli nyt vaan hiukan aikaisemmin, eikö? Ainakin itse olisin joka tapauksessa ostanut koneen, Mario 64:n ja vielä Project Rubinkin heti kun se Suomessa ilmestyy. Nyt pitää vaan sinnitellä ilman Project Rubia muutama viikko.

Näinhän se on. Oli vain jotenkin vaikea saada ihmiset tajuamaan, että oon voittaja :)

Kyllähän pelipaita päällään tietää olevansa voittaja. Kaikki muut voivat tosin olla toista mieltä. :D

Ylös Bottom