Nyt on omakin variety kit kasattu. Yhteensä taisi mennä n.8 tuntia.
Fiksusti aloitin siitä isoimmasta projektista eli pianosta. Oikea päätös sillä prätkää kasatessa alkoi jo ajatella, että onneksi tämä on pian ohi.
Tuon jälkeen oli enää se rc ötökkä kasattavana. Kieltäydyn myös kutsumasta tuota autoksi vaikka nintendo sellaiseksi tuota väittää.
Näiden rakentamisesta ja suunnittelusta on lähinnä positiiviset fiilikset.
Ohjeita ei olisi enää paremmin voinut toteuttaa ja kaikki osat irtoaa levyistä kuten kuuluu.
Rakentaessa on myös hienoa nähdä itse miten se kokonaisuus syntyy ja miten kaikki on toteutettu.
Jos ajattelee, että miten tästä saa vastinetta rahalle niin ei pidä ajatella sitä, että softa on lähinnä tekniikka demoja vaan tuo rakentaminen on myös osa kokemusta.
Oikeastaan ainoa rakennelma josta mulla on valittamista on tuo pärrä.
Kaasukahva heiluu ikävästi ja ilmeisesti sen kuuluu olla tuollainen kun se käyttäytyy samoin myös discovery osastolla olevassa videossa.
Ei se ajamista haittaa, mutta herättää epäilyksen siitä, että koska koko kahva jää käteen.
Tuo rakennelma on myös liian kevyt siitä osasta joka tulee omaa vartaloa vasten ja se liikkuu ihan jatkuvasti kun kallistelee ja keulii.
Nopeana ratkaisuna vedin siihen teipillä 600g suolapurkin kiinni ja nyt sitä on hyvä käyttää.
Mitä itse peliin tulee niin ohjauksen tottumisen jälkeen mulla oli mielessä yksi ajatus. Tuo ohjaus sopisi täydellisesti manx TT superbike pelin ajamiseen. Arcade versiota kun käytettiin juurikin kallistelemalla sitä pärrää ja kaasu oli oikeassa kahvassa kuten kuuluu.
Nyt tuo tosiaan jää teknologia demon tasolle ja sisältöä on kohtuu vähän.
Se sentään tuo hieman lisää kestoa, että jokaisella nopeus luokalla on 1/2/3 kierroksen kisoissa oma pokaali voitettavana.
Päätin kerätä kaikki koska ajaminen on yksinkertaisesti hauskaa ainakin niin kauan kun tuo pysyy kasassa
Toki liian helppoja nuo kisat on. Olkoon vaan lapsille suunniteltu, mutta jos esim 400cc kisassa ajat viisi kertaa radalta pihalle niin sulla ei pitäisi olla enää mahdollisuuksia voittaa, mutta nuo hidastaa vauhtia todella paljon jos meinaat jäädä taakse.
Itse tosin vedän tuossa vaiheessa jo muutenkin restartin kun menee fiilis koko kisasta ulos ajamisen takia.
Itse ajan first personista ja mukavana yksityiskohtana hahmon kaasun ja jarrun käyttö menee aika 1:1.
Sitä en vielä ole keksinyt, että miten hypyistä voi tulla alas ilman vauhdin hyytymistä.
Laskeskelin, että kun kaikki pokaalit kerää, tekee omia ratoja + areena ja sinne omat luomukset niin kyllä tähän saa joku 4-5 tuntia kulutettua joka on jo ihan jees.
Kalastus toimii suorastaan nerokkaasti ja se vavassa oleva naru muuttuu aika saumattomasti switchin ruudulla näkyväksi siimaksi.
Valitettavasti tästäkin puuttuu syvyys kun edes mitään pisteiden keräämistä ei ole.
Sentään kaikki pyydystetyt kalat tulee akvaarioon joten on tuossa joku syy kalastella.
Taloa en pahemmin vielä testannut. Lähinnä koitin, että kaikki osat toimii.
Tubessakin olen aina skipannut kaikki tuohon liittyvät videot etten tiedä etukäteen mitä eri osien kombinaatiot tekee.
Varmasti ainakin hetken ihan hauskaa ja jotain minipelejäkin tuossa ilmeisesti on.
Se otus on ainakin kohtuu suloinen. Sillä veivillä pyöritin jotain mobiilia joka soitti tuutulaulua ja sillä oli vaikeuksia pysyä hereillä kunnes nukahti.
Piano onkin sitten ihan oma lukunsa ja sillä voi tehdä ihan ok settiä jos taidot riittää.
Tuosta muutama viesti ylempänä olevasta postauksesta latasin tiedostot niistä korteista joita tyyppi käytti kun ainakin yksi kuulosti ihan ok syntsa saundilta.
Tuskin tuolla silti mitään sellaista saan aikaan joka ei aiheuta veren valumista korvista, mutta se ei ole ainakaan tuon pianon vika. Ostin kuitenkin valmiiksi 3.5mm johdon jotta saan tuon tietokoneeseen kiinni jos vaikka saisi jotan aikaiseksi niin saa sitten talteen.
Esim tämä tyypi teki ihan ok biisn pikaisesti, mutta se nyt pystyy muutenkin tekemään musaa samalla kun pelaa guitar heroa tai mario karttia siinä samalla
Sillä on niistäkin videot.