Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nintendo&Sony vs. Microsoft&Sega

Solid Snake

Active Member
Microsoft tekee Segan kanssa yhteistyötä ja Nintendo ja Sony tekivät ennen yhteistyötä... Onko siis mahdollista, että Nintendo ja Sony taas kerran yhdistävät voimansa, ja taistelevat yhdessä Microsoftia vastaan... Hm... Miksipäs ei??!!
 
En menisi väittämään että Sega on lyöttäytnyt yhteen MS:n kanssa, sekun antaa tukeaan myös GC:lle, esim. Sonic-peli on tulossa GC:lle. Siitä en muuten tiedä antaako Sega yhtään tukea PS2:lle? kuinkas muuten on?
 
Segalta tulee läjä hittejä ps2sellekin eli esim. Virtua Fighter 2 ja legendaariset urheilupelit, jotka muuten voittavat EAan vastaavat kymmenen nolla.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan petteri
Segalta tulee läjä hittejä ps2sellekin eli esim. Virtua Fighter 2 ja legendaariset urheilupelit, jotka muuten voittavat EAan vastaavat kymmenen nolla.

Myös Crazy Taxi on Segan käsialaa... Urheilupeleiltä kun ei paljoa vaadita että ne hakkaavat EA:n pelit...


mpdman: outoa porukat ei osaa kirjottaa crazy taxia oikein :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Microsoftilta tuli Age of Empires 2 - The Age of Kings PS2:lle.
tai Konami sen käänsi?
IGN:n höpinöiden mukaa tuo juttu liittyy Sonyn, Konamin ja Microsoftin tekemään MGSX diiliin.
MGS:n tulo Xbox:lle on kyllä iso kysymys merkki.
se on varmaa että se tulee, mutta millo?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan petteri
Segalta tulee läjä hittejä ps2sellekin eli esim. Virtua Fighter 2 ja legendaariset urheilupelit, jotka muuten voittavat EAan vastaavat kymmenen nolla.

Eikös noita uudempiakin VF:iä pitäis tulla Ps2:lle?
 
se on kyllä VF4 joka tulee PS2:lle.
en oo kuullu että noi vanhemmat VF:t tulis.

edit: oho petteri jo kerkis:)
 
Mun käsityksen mukaan Virtua Fighter 4 tulee vain ja ainoastaan PS2:lle.

Tosin ne kuvat, joita olen nähnyt eivät säväyttäneet suuremmin.

Tosi nättiä grafiikkaa, mutta pärjääkö itse pelisysteemi omaperäisyyydessä DOA:lle?

Ei sillä, VF-sarjan pelit ovat olleet aina huippuja. Miksi uusinkaan tekisi poikkeusta?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Muksis
Tosi nättiä grafiikkaa, mutta pärjääkö itse pelisysteemi omaperäisyyydessä DOA:lle?
Pakko taas tunkea mielipidettä kehiin ja sanoa: "Doan pelisysteemihän on aivan perseestä". Eli sen verran kun olen tota VF4sta pelannut kolikkona niin voisin sano, että se jättää tissitytöt kauas taakseen...
 
Sehän on sitten "upeeta, mahtavaa!!" :)

Itse pidin DOA:n kenttien monikerroksisuudesta. Aika tyylikkään näköistä, eikös juu?

Onkohan VF4:n kentät interaktiivisia ollenkaan? Toivottavasti!
 
Ylös Bottom