Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nintendo Switchin tulevat pelit (huhut, uutiset)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JTahti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    switch
Tätä aikaisemmin vuodettua pelilistaa aletaan pitää nyt aika varmana kun katsoo mitä on julkistettu.

This pretty much confirms that YouTube leak from a while back.

Star Fox (out now)

Ocarina of Time Remake (confirmed)

Metroid 6 (leaked)

Super Metroid Remake (rumored)

3D Mario in 2027 (rumored)

Star Fox Adventures

Warioland

Kaksi ensimmäistä Octopath peliä saavat Switch 2 versiot, mutta tuttuun Square Enix tapaan ei ole päivitysmahdollisuutta Switch 1:n versiosta eikä tallennuksia voi siirtää.

Ihme touhua kun SE on nyt melkein kaikkien Switch 2 versioidensa kanssa toiminut näin.
Tämä on kyllä niin järjetöntä touhua ja dollarin kuvat vaan kiiluu silmissä.

Ehkä itse kuulun siihen harvalukuiseen joukkoon sitten, mutta ainut syy itsellä palata näiden pariin Switch2 olisi nimenomaan NG+ tai viimeistelemässä ne bossit mitä jäi tappamatta ekalla kerralla

Mutta että ostaisin pelit uusiksi ja aloittaisin alusta, eiiii tässä elämässä. Loistavat pelit kyseessä, mutta ei niin loistavia kuitenkaan että ostaisin toiseen kertaan että pääsisin kokemaan saman pelikokemuksen

Ehkä itse kuulun siihen harvalukuiseen joukkoon sitten, mutta ainut syy itsellä palata näiden pariin Switch2 olisi nimenomaan NG+ tai viimeistelemässä ne bossit mitä jäi tappamatta ekalla kerralla

Mutta että ostaisin pelit uusiksi ja aloittaisin alusta, eiiii tässä elämässä. Loistavat pelit kyseessä, mutta ei niin loistavia kuitenkaan että ostaisin toiseen kertaan että pääsisin kokemaan saman pelikokemuksen
Jep. Olisin itse päivityksen voinut vielä vaikka kympillä ostaa, mutta täyshintaisena ei ole kyllä mitään mahkuja. Pitkään ollut tarkoitus molemmat näistä pelata uusiksi, mutta Switch 1 versioilla pitänee se tehdä sitten. Onneksi tuli se handheld boost moodi.

Nämä pelit eivät ole myöskään niin vaativia graafisesti tai suorituskyvyn puolesta, että tarvetta päivittämiselle olisi. Siihen päälle se, ettei edistyminen siirry, niin ihan sama jatkaa Switch versioilla.

Nämä pelit eivät ole myöskään niin vaativia graafisesti tai suorituskyvyn puolesta, että tarvetta päivittämiselle olisi. Siihen päälle se, ettei edistyminen siirry, niin ihan sama jatkaa Switch versioilla.

Kieltämättä erikoinen peli yrittää nyhtää päivityksestä rahat pois, kun tarvetta ei kyllä ole.

Erinomaiset pelit kyllä ja kannattaa kokea jollain alustalla.

Ylös Bottom