Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nintendolle jättisakot

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Samppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Tarkoitatko tuota mun postausta?
Se oli lähinnä niinsanottu negaatio.
Tilalle olisi voinut laittaa esim.:
A)Pässi-ääliö, tosin tämä arvonimi on jo annettu Nemille.
B)Idiootti, aina yhtä kätevä
C)Peelo, tämäkin tosin on jo jaettu muualle
D)Tyhmä, mielestäni hieman ali-arvostettu haukkumanimike.

Mielestäni paras haukkumanimi olis pygmi. Eiköhän oteta Frank tuo (yksityis)käyttöön, täytyisi jo muutama heppu nimetä...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Groover


Eniten hyppäs, ku joku sankari sai vielä neron maineen jutuillaan - USKOMATONTA

Frankiehan vittuili mulle tolla nerolla, Pepto taas kehui mun pelimakua;)
Frank, unohdit kestosuosikin, pällin:D
 
Noista sakoista vielä.
Se, että Nintendo sai ne sakot oli eittämättä ansaittua, mutta menetyksen takia voimme menettää muutaman hyvän pelin, tai pienen pelistudion, eikä se, että EU-komissi ottaa rahat auta niitä joita Nintendo on "huijannut" auta paskan vertaa. Jos ne rahat voitaisiin jotenkin antaa takaisin, niin ei siinä mitään!:o :p :o
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Flubber
Noista sakoista vielä.
Se, että Nintendo sai ne sakot oli eittämättä ansaittua, mutta menetyksen takia voimme menettää muutaman hyvän pelin, tai pienen pelistudion, eikä se, että EU-komissi ottaa rahat auta niitä joita Nintendo on "huijannut" auta paskan vertaa. Jos ne rahat voitaisiin jotenkin antaa takaisin, niin ei siinä mitään!:o :p :o

Auttaa se siinö mielessä että ei voi huijata enää. Ja ehkäpä muutkin oppivat nintendon kohtalosta jotain. Kyllä se kuluttajan hyödyksi on tämäkin. KIITOS EU, KIITOS EEUU! OOT SÄ KAIKISTA KOOME'EHIN! PIIDÄT PUOLTA HEIKON PELAAJAN, OOLET PUOLIKS JUUMA'ALA! jne, jne. Sävelen saa valita jokainen itse
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Groover
KIITOS EU, KIITOS EEUU! OOT SÄ KAIKISTA KOOME'EHIN! PIIDÄT PUOLTA HEIKON PELAAJAN, OOLET PUOLIKS JUUMA'ALA
Mikäs vitun EUnukki täällä taas riehuu... :rolleyes:

Oikeinhan se on että Nintendoa tässä tapauksessa rangaistiin, mutta meistä tuskin kukaan täällä pystyy sanomaan onko tuo sakkosumma juuri oikea ja oikeudenmukainen. Jokatapauksessa ottaen huomioon Nintendon tämänhetkisen loistavan taloudellisen tilanteen ja sen että tämä tapaus on jo vuosia vanha, sanoisin että tuolla sakolla ei ole Nintendon kannalta enää mitään merkitystä. Nintendo on jo aikoja sitten korjannut toimintaansa tältä osalta. Ja se on hyvä.

...Niin ja voihan tuo tuomio vielä muuttua.

...Niin ja(osa2) IMO yleisesti ottaen EU:sta on enemmän haittaa kuin hyötyä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan E-Razor
Järkevin selitys on, että G.O.A on pässi.

Hmm...pässiksi minua ei vielä ole kutsuttukkaan.
No,jokaisella on oikeus ilmaista mielipiteensä,ja minun mielipide on:Että EU saa vetää herneen nenään,ja pistää tulpan persereikäänsä!
 
Eipäs hättäillä! Nintendo on ollut Japanin menestynein firma jo kolme vuotta peräikkäin. Kyllä sillä tuommoseen "pikku" summaan jenejä riittää, ja saihan se Rare kaupastakin rahaa vinon pinon...
 
Ylös Bottom