Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

no link! xboxin ja pc välillä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja skauppil
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

skauppil

New Member
Oisko kellään kokemusta hajonneesta xboxin verkkokortista.... onko mahdolista korjata/ huoltaa. Itellä tosiaan ilman mitään syytä lakkasi toimimasta.:confused:

skauppil sanoi:
Oisko kellään kokemusta hajonneesta xboxin verkkokortista.... onko mahdolista korjata/ huoltaa. Itellä tosiaan ilman mitään syytä lakkasi toimimasta.:confused:

En usko, että kyseistä osaa pystyy juurikaan itse korjaamaan, sillä verkkopiirihän on integroitu Xboxin emolevylle. Mikäli koneessa on takuuta jäljellä, niin suosittelen laittamaan korjaukseen (ja vaikkei olisikaan, soitto Microsoftin suuntaan voi auttaa kummasti). Tosin suosittelen ensin varmistamaan, että vika todella on verkkopiirissä / liittimissä. Onhan kaapeli varmasti toimiva? Mikäli huomasit ongelman Liven kanssa (etkä esim. verkkopelissä), niin kannattaa tarkastaa Liven asetukset vielä kertaalleen. Mikä on tarkka vikakuvaus, eli antaako itse laite mitään ilmoitusta tms. vai eivätkö verkkoa käyttävät osuudet yksinkertaisesti toimi?

eli asetuksissa lukee no link ja boksin takana oleva verkkokortin valo ei syty palamaan ja myös hubissa valot ei vilku. Piuha toimii olen sen testannut...
Se vaan ihmetyttää miten se ilman mitään kolhuja voi hajota ja mennä mykäksi :confused:

Ylös Bottom