Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

No One Lives Forever hype

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Solid Snake
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Solid Snake

Active Member
No One Lives Forever

En oo huomannu viel et tästä pelistä olisi keskustelua, joten laitetaan kaikki se tänne, koska pelikin on tulossa PS2:lle...
 
Aivan, eikös peli ollut 70-lukumainen, Bondia parodoiva, Austin Powers-henkin agenttiseikkailu. Eipä ole tullu PC:llä tahkottua vielä kertaakaan. Tuskin tuota ostan sitten Pleikkarillekkaan, mutta jos peli saa hyviä arvosteluja osakseen, voisi sitä ehkä harkita.
 
Tavallaan aihe kiinnostaa, hieman vaihtelua tavalliseen räiskintään. En ole PC:llä pelannut, tuskin ostan PS2:lle koska hyviä pelejä tulee niin älyttömän paljon. Varmaan tästäkin tulee hyvä, mutta jos vaihtoehtona on esim. MGS2, niin valinta on helppo tehdä. Tavallaan nykyään tulee liikaa hyviä pelejä, kaikkia ei millää voi edes kokeilla, saatikka ostaa.

Saa nähdä miten onnistuvat kääntämään pelin PS2:lle.
 
Tulee varmaan ostettua, ja tietty multitap + 2 ohjainta vielä..
Sitten pääsis moninpeliä vääntämään, ja bondithan on aina ollut hyviä monipelejä (Golden Eye, N64)
 
Joo, oon pelannu kyseistä peliä PC:llä, ihan ok. Pleikkaversiosta on odotettavissa melko hyvä myös...kait.
 
Gameworldissa pääsin katsomaan sivusta peliä ja näytti ihan toimivalta. Kuviakin olen netistä tsekkaillut ja lupaavalta vaikuttaa. En ole itse koskaan Bondeista pitänyt, mutta tämän vois melkeinpä ostaa. Saas ny nährä.
 
IGN:n previewssä luki että siinä on vaan yksi pelaaja... eli ei siis moninpeliä ollenkaan...köh.. vai onko? :confused:
 
No moninpelit konsoli fps:ssä on muutenkin mitä on, mutta itse peli on todella hauska. Tyylikästä ja menevää toimintaa ja on jopa ajoittain pientä hiiviskelyäkin.
 
jes pääsin vihdoinkin pelaamaan kyseistä peliä ja vaikutti itseasiassa hyvältä.. Grafiikka oli hyvää ja paikoittain kaunista!

Auto-moodi on ok muutenkin peli tuntuu hyvältä.. musiikit luo tunnelmaa varsinkin ne erittäin tutut James Bond leffoista..
 
No one lives forever

Onko kenelläkään tietoa minkä tyyppinen/tasoinen peli tämä tulee olemaan ?
 
Tietokoneella kyseinen peli oli erinomainen Bond parodia, Jos PS2 versio yltää samaan niin suosittelen ehdottomasti!
 
Itelläni tuli toi ostettua, ja ainakin mun mielestä tämä on ihan hyvä peli, vaikka grafiikkaa ei voikkaan kutsua kovin kauniiksi. Eli omasta mielestäni pelin pelattavuus ja huumori vievät mennessään. Pistäkääpä muutkin pelin hommanneet mielipiteitänne tänne.
 
hyvä peli

minunkin mielesä hyvä peli ei aina kannata luotaa arvosteluu vaan pelata itse kyseistä peliä onka arvostelija arvostelee
 
Ylös Bottom