Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nokiagame

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luckyman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Luckyman

Well-Known Member
Onko täältä paljon porukkaa mukana? Ite olin mukana viime vuonna finaalissa ja nyt ois tarkotus parantaa. :p Hmm.. peli näytti tosin käynnistyvän tympeällä tuuri-gamella.

Mukana ollaan... Viime vuonnakin osallistuin mut sillon pelaaminen typpäs alkuunsa.. Ei ollu kiinteetä nettiä eikä oikeen aikaakaan joten en jaksanut.. Nyt lähdetään kokonaan uudesta asetelmasta..

En oo aiemmin osallistunu, nyt olen mesessä. Muistipeli oli aika laimea alku. :(

Messissä olin, äsken koitin ekaa tehtävää, mutta olen hukannut sen tunnukseni... Onko tietoa saako sitä jostain uudestaan?

Siitä linkistä pääsee sisäänkirjautumiseen joten se ei kai ole personoitu.

ykkösvaiheen muistipelin osoite on:
www.nokiagame.com/start
se sulkeutuu 6.11. (tänään) kello 13.00 ;)

kakkosvaihe puolestaan on osoitteessa:
www.nokiagame.com/tunnels
ja sitä saakin pelailla perjantaihin 9.11. asti. :D

Olin viime pelissä mukana melko aktiivisesti (Sisu ei törmännyt kuitenkaan Mikaan) mutta tänä vuonna ei jaksa enää kiinnostaa.

Ei autoa mulle. :D

Päivitys ikävä kyllä hidastelee... Reaaliajassa on jo kulunut tunnelillle määritetty aika mutta edelleen olen matkalla. :(

En osallistunut viime vuonna, mutta tänä vuonna kyllä.
Vaikuttaa tosi typerältä jutulta. Onko se koko ajan pelkkää erilaiseten pelien pelaamista vai pitääkö välillä yrittää ajatella jotain vai onko kaikki kiinni ainoastaan tuurista?
Juonikin on ääliömäinen. Jos se ei kohta muutu mielenkiintoiseksi, minä alan haluta lopettaa pelaamisen.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Vedge

Juonikin on ääliömäinen. Jos se ei kohta muutu mielenkiintoiseksi, minä alan haluta lopettaa pelaamisen.
Niin on, "pelin henki on kadonnut, blaablaa" :P

Vai oliko se edes tommonen?

No ni!
Kolmen päivän putki takana ja 2. peli pelattu. Miltäs teidän muiden saldot vaikuttaa? Meinaan et ei oo hajuakaan mitä vois olla noita "pisteitä" ja ois kiva saada jonkinlaista referenssiä.

Omat tulokseni:

Silicon 944, Waves 1053, Energy 944, Data 1269

Heh, taidan olla "vähän" jäljessä. Auto ei oikeen ollu kannattava ratkaisu ;)

Silicon Waves Energy Data
476 476 476 476

Nyt palo käämit tän pelleilyn kanssa. Kivoja flash-pelejä in my ass..

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom