Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nopein tapa päästä FF XI pelaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tequila
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Tequila

New Member
Itse en ymmärrää miksi moni on haukkunut FFXI ja alannut jo odottaa FFXII mutta en olekaan ehkä niin kauheesti lukennut aiheesta.

Itse aininkin tykkään mmorpg:eistä, ja Final Fantasystä, joten mielestäni ei FFXI voi olla kovin surkea. Kuukauksimaksut ovat ihan normaalia näissä peleissä ja on se, sen arvoista.

Hyvällä säkällä ilmestyy jotain ilmais servereitäkin.

Mutta asiaan.

Jos nyt sillai unohettais japanin pelamis mahollisuutta kokonaan...

Oisko joku tieto et milloin virallisesti julkistais ffxi usassa ja sitten euroopassa? ja entäs pc versio?

Itse nyt suunnittelin ettkä kun nyt menee niin kauan että toi FFXI (ilmestyy euroopppaan että jospa pääsis tota jenkkiversiota koittaa...

Mietin tässä et toimisko USA kovalevy PAL ps2:ssa. Modpiiri on ja kaikki et se itse peli toimis, ja kyllähän mä osaisin netin saada toimii USB porttien kautta, mutta entäs se kovo?

Onko ollut puhetta maksutavasta ?

Oisko tämä nopein tapa päästä kyseistä peliä pelamaan?

toimisko tämmönen ajatus?

Entäs toimiiks ps2:ssa usb hubi että siihen käy useampi ku 2 usb laite?

Onks ffxi:ssa tulossa hiiri+näppäimistö tuki?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tequila
Oisko joku tieto et milloin virallisesti julkistais ffxi usassa ja sitten euroopassa? ja entäs pc versio?

Mietin tässä et toimisko USA kovalevy PAL ps2:ssa. Modpiiri on ja kaikki et se itse peli toimis, ja kyllähän mä osaisin netin saada toimii USB porttien kautta, mutta entäs se kovo?

Onko ollut puhetta maksutavasta ?

Onks ffxi:ssa tulossa hiiri+näppäimistö tuki?

Ainakin DVDBoxofficen mukaan USA-versio ilmestyy joskus marraskuussa 2003 ja Euro versio varmaan alkukesästä 2004.

PC versio on jo käsittääkseni ilmestynyt viime vuoden jouluna Japanissa, mutta peli vaatii japaninkielisen Windowsin toimiakseen.

Kovalevystä en tiedä toimiiko modatussa PAL-koneessa.

Maksutapa on tietääkseni vanha tuttu luottokortti.

FFXI:ssä on jo suoraan hiiri+näppis tuki.

Jos sinulla on modi ps2:ssa niin se kannattaa kytkeä pois päältä mikäli mahdollista online pelejä pelattaessa. (Jos modi havaitaan, niin siitä seuraa lifetime banni)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan arttq
Jos sinulla on modi ps2:ssa niin se kannattaa kytkeä pois päältä mikäli mahdollista online pelejä pelattaessa. (Jos modi havaitaan, niin siitä seuraa lifetime banni)

Tietääkseni koskee vain Xboxin Liveä. Eihän Sonylla ole mitään kiinteätä, yhtenäistä, Liven tyylistä keskeistä palvelua vaan se antaa pelikehittäjien itse huolehtia sisällöstä. Olet varmaan sekoittanut nämä toisiinsa.

Sonylla on joku DNAS tunnistusjärjestelmä.
Sitä ei ole läheskään kaikissa online peleissä, mutta FFXI:stä kyllä löytyy. Sen toiminnoista en tiedä, mutta se tarkistaa ainakin sen , että onko PS2 modattu ja onko peli aito.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tequila

Entäs toimiiks ps2:ssa usb hubi että siihen käy useampi ku 2 usb laite?
Eiköhän se itse kovo toimi, se kun on ihan tavallinen IDE-levy. Sen sijaan kovon käyttöönottoon tarvittava asennuslevy ei varmaan toimi.
Kovon lisäksi tarvitset myös verkkokortin, sillä PS2:ssa itsessään ei IDE-ohjainta ole, vaan se on tuohon verkkokorttiin integroitu.

Ja eiköhän USB-hubit toimi, ainakin Sonyn omassa näppiksessä on hubi, että hiiren saa näppikseen kiinni ja koneeseen jää vielä yksi portti vapaaksi. Kannattaa kuitenkin ottaa huomioon, että PS2:n virtalähdettä ei ole mitoitettu kuin itse konetta varten, eli hubissa tai laitteessa on sitten syytä olla oma virtalähde jos meinaat mitään näppistä/hiirtä/vastaavaa enemmän virtaa syövää laitetta kytkeä.

Sonylla on joku DNAS tunnistusjärjestelmä.
Sitä ei ole läheskään kaikissa online peleissä, mutta FFXI:stä kyllä löytyy. Sen toiminnoista en tiedä, mutta se tarkistaa ainakin sen , että onko PS2 modattu ja onko peli aito.

Ensimmäistö kertaa kuulin asiasta. Aina oppii jotain uutta :cool: .

Tietääkö kukaan muuten, että ilmestyykö FF xi ensimmäiseksi ps2:lle vai "länsi" PC:lle ?
PC:llä kun löytyis jo valmiiksi kaikki tarvittava oheiskrääsä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan th.schales
Tietääkö kukaan muuten, että ilmestyykö FF xi ensimmäiseksi ps2:lle vai "länsi" PC:lle ?
PC:llä kun löytyis jo valmiiksi kaikki tarvittava oheiskrääsä.
Veikkaisinpa että PS2:lle tulee ensin. Sillekkin on jo olemassa kaikki tarvittavat lisälaitteet, vaikkei niitä vielä täälläpäin maailmaa myynnissä olekkaan.

Musta jotenkin tuntuu, että FFXI ei koskaan saavu eurooppaan.
(USA:lle meinasi käydä samalla lailla)

Musta jotenkin tuntuu, että FFXI ei koskaan saavu eurooppaan.
Miksi ihmeessä? Eihän se tietenkään voi olla lähelläkään julkaisua, kun PS2:n virallinen nettikin tulee milloin tulee.

Servereiden järjestäminen ja ylläpitäminen tuottaa vissiin jonkin verran hankaluuksia. (Muistan lukeneeni jostain puoli vuotta sitten)

Jos ette uutisia ole lukeneet...

http://ps2.konsolifin.net/uutiset/uutisarkisto.php?id=901
Square Enix US on ilmoittanut, että Final Fantasy XI:n PC-versio julkaistaan Yhdysvalloissa lokakuussa eli ennen PS2-versiota, jota odotellaan ensi vuoden puolella. Syy PS2-version viivästymiseen on PS2:n kovalevy, joka julkaistaan Yhdysvalloissa alku vuodesta 2004 ja jonka FF XI vaatii toimiakseen.
Final Fantasy XI:n molemmat versiot on jo julkaistu Japanissa ja pelaajia sanotaan löytyvän 250000. PS2- ja PC-pelaajat seikkailevat verkossa samassa maailmassa.
Euroopan julkaisutilanteesta ei ole vielä tietoa.

http://ps2.konsolifin.net/uutiset/uutiset.php?id=932
Sony on ilmoittanut julkaisevansa Final Fantasy XI:n Yhdysvalloissa maaliskuussa. Peli tulee myyntiin kovalevylle valmiiksi asennettuna 99 dollarin hintaan.

Ja lisäksi:
http://www.gamespot.com/ps2/action/syphonfilteromega/news_6075193.html
Sony briefly mentioned that FFXI networked gameplay (available through Square Enix's PlayOnline network) will be priced as follows: The first 30 days will be free, and a $12.95 per month fee will be assessed from that point on.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juussi
paljonkos nämä kuukausi maksut on ff XI:ssä?? ei kai sentään yhtä paljoa kuin everquestissa

Visan laskussani on viime kuulta 10,77 Eur lasku Squarelta. Eli juuri tuo $12.95.

Everquestin lasku näytti olleen 27.15 Eur 3kk ajalta. Eli 9.05 Eur kuukausi.

Ja tuo summa on todella vähän. 10.77 repii kuukauden kuka tahansa. Yleensäkin valittaminen kuukausimaksuista on aika turhaa, sillä ei niiden servereiden ylläpitäminenkään ole ilmaista. Itse pelaan FFXI:tä ja voin sanoa, että mielelläni maksan sen 10.77 ja pelaan kunnon servuilla enkä millään 512 connun hostaamilla jämillä (mikä ei tosin ole edes mahdollista FFXI:n kohdalla). Paras MMORPG atm, suosittelen~~

no onhan se aika varmasti maksamisen arvoista kun ajattelee finalin online pelinä ja everquest on hyvä niin ff voi olla aivan mielettömän hyvä peli

Ylös Bottom