Itse en ymmärrää miksi moni on haukkunut FFXI ja alannut jo odottaa FFXII mutta en olekaan ehkä niin kauheesti lukennut aiheesta.
Itse aininkin tykkään mmorpg:eistä, ja Final Fantasystä, joten mielestäni ei FFXI voi olla kovin surkea. Kuukauksimaksut ovat ihan normaalia näissä peleissä ja on se, sen arvoista.
Hyvällä säkällä ilmestyy jotain ilmais servereitäkin.
Mutta asiaan.
Jos nyt sillai unohettais japanin pelamis mahollisuutta kokonaan...
Oisko joku tieto et milloin virallisesti julkistais ffxi usassa ja sitten euroopassa? ja entäs pc versio?
Itse nyt suunnittelin ettkä kun nyt menee niin kauan että toi FFXI (ilmestyy euroopppaan että jospa pääsis tota jenkkiversiota koittaa...
Mietin tässä et toimisko USA kovalevy PAL ps2:ssa. Modpiiri on ja kaikki et se itse peli toimis, ja kyllähän mä osaisin netin saada toimii USB porttien kautta, mutta entäs se kovo?
Onko ollut puhetta maksutavasta ?
Oisko tämä nopein tapa päästä kyseistä peliä pelamaan?
toimisko tämmönen ajatus?
Entäs toimiiks ps2:ssa usb hubi että siihen käy useampi ku 2 usb laite?
Onks ffxi:ssa tulossa hiiri+näppäimistö tuki?
Itse aininkin tykkään mmorpg:eistä, ja Final Fantasystä, joten mielestäni ei FFXI voi olla kovin surkea. Kuukauksimaksut ovat ihan normaalia näissä peleissä ja on se, sen arvoista.
Hyvällä säkällä ilmestyy jotain ilmais servereitäkin.
Mutta asiaan.
Jos nyt sillai unohettais japanin pelamis mahollisuutta kokonaan...
Oisko joku tieto et milloin virallisesti julkistais ffxi usassa ja sitten euroopassa? ja entäs pc versio?
Itse nyt suunnittelin ettkä kun nyt menee niin kauan että toi FFXI (ilmestyy euroopppaan että jospa pääsis tota jenkkiversiota koittaa...
Mietin tässä et toimisko USA kovalevy PAL ps2:ssa. Modpiiri on ja kaikki et se itse peli toimis, ja kyllähän mä osaisin netin saada toimii USB porttien kautta, mutta entäs se kovo?
Onko ollut puhetta maksutavasta ?
Oisko tämä nopein tapa päästä kyseistä peliä pelamaan?
toimisko tämmönen ajatus?
Entäs toimiiks ps2:ssa usb hubi että siihen käy useampi ku 2 usb laite?
Onks ffxi:ssa tulossa hiiri+näppäimistö tuki?