Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nordic Mario Kart DS Tournament

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bo130
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Bo130

New Member
Hello to all of you :)

During the lasts couple of weeks and months, a few tournaments have been hosted on the danish Nintendo community. All of these have gone around the newly released Nintendo DS game, Mario Kart DS.

Now, me and the other winners of these contests, want to take this a step further and go international.

We invite you to a Nordic Mario Kart DS Tournament! This is where we find which country is best at Mario Kart DS in the North - Sweden, Denmark, Norway or Finland!

The rules of the tournament are as follow;

- 4 players enter for each country. This will obviously be the greatest 4, so it's up to you, Finn fans, to bring the best players around to this topic, if they want to join your team.

- The 4 players representing a team must live in the specific country.

- No Action Replay or Offline-levels (hacking) is allowed in this tournament.

- The form of the contest is yet to be fully decided. Either it can be team mates playing another countrys team mates (2 vs. 2) or every country having a player in each cup and then collection points for their country. We'll decide that together, if this idea is well received :).

It's still just an idea, as we wanted to know we could count on our fellow northern friends to enter as well. Hopefully all 4 countries will participate.

Best regards

Bo130, Denmark.

NB: Thought you might have a little trouble translating, if I wrote in danish, so I tried to stick with english. I'll be happy to translate anything you might have trouble reading.

Vastaus: Nordic Mario Kart DS Tournament

Kurimus sanoi:
Ketkä neljä siellä oli ajamassa ja edustamassa suomea?

Näillä näkymin MasterTK (minä), Coldskull, Koivariini ja Kelli. Vielä tosin riippuu haluaako Kelli osallistua.... Joten se on epävarmaa vielä. Jos joku tietää olevansa hyvä, niin heittää friend codea, niin testataan.:) Yksi paikka ehkä avoinna, tosin jos löytyy joku super hyvä, niin sellainen otetaan automaattisesti. Aikaraja alkaa kohta silti umpeutua, niin sen jälkeen ei enää pysty tulla uusia mukaan. Turnaus pidetään parin viikon sisällä todennäköisesti. Norjan joukkue ei ole vielä saanut valittua neljää pelaajaa tiimiinsä, joten sen vuoksi aikataulua ei vielä ole lyöty lukkoon.

Jaahas. Olen kyllä mukana, mikäli turnee on sopivassa ajankohdassa, sopivaan aikaan

e. eli jos turnee menee kesälle en luultavasti voi osallistua, kun on kesällä luultavasti muutto helsinkiin, eikä netti ole siellä ensimmäisenä listalla

e2. ahaa luin vasta nut yv:ni, joten kai se sitten ennen kesää on :D

Minä voin tulla Kellin sijalle. Coldskullia vastaa olen pelaillut voitot 10-9. Olen siis heplo jos sitä ihmettelet. Mulle käy nuo testiajot melkein koska vaan. Koskas sulle kävis?

Tuossa friend code:
1 8 9 0 3 8 5 8 6 5 6 1

Aaa, MasterTK:kin on kotiutunut intistä? Oli hyvät pelit sillon talvella.

Dsplayer sanoi:
Minä voin tulla Kellin sijalle. Coldskullia vastaa olen pelaillut voitot 10-9. Olen siis heplo jos sitä ihmettelet. Mulle käy nuo testiajot melkein koska vaan. Koskas sulle kävis?

Tuossa friend code:
1 8 9 0 3 8 5 8 6 5 6 1

hmm voisin pelatakkin. otetaankos nyt vaikka heti?:)

e.aijoo et oo paikalla... sanoppas sit ku otetaan.

Kelli sanoi:
hmm voisin pelatakkin. otetaankos nyt vaikka heti?:)

e.aijoo et oo paikalla... sanoppas sit ku otetaan.

Nyt oon annappas sun fc.

Pelataan nyt kerralla siten useampi.

Dsplayer sanoi:
Nyt oon annappas sun fc.

Pelataan nyt kerralla siten useampi.

annan sen sitten kun kerkeen pelata. sori yllättävä meno ---> pelataan tunnin päästä...:(

fc: 416672-947484 joo nyt oisin valmis kisaamaan.. laitas vastausta millon oot valmis.

e. ääk wifi ohjelmiston kanssa taas häikkää... menee ainakin hetki - ongelma hoidettu. kaikki kunnossa.

no nyt se sitten lähti :(

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom