Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nörtti-indeksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FrankNyberg
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

FrankNyberg

New Member
Mites täällä meinataan suhtautua tuohon? PS2FIN puolellahan se on pois käytöstä?
Täällä se näkyy toimivan.

Originally posted by FrankNyberg
Mites täällä meinataan suhtautua tuohon? PS2FIN puolellahan se on pois käytöstä?
Täällä se näkyy toimivan.

Asetukset ja ulkonäkö ovat vaiheessa. Todennäköisesti Loke haluaa tuon pois täältäkin. Oli loppujen lopuksi aika turha, ja poistaminen vaikutti positiivisesti PS2FIN puolella.

Hmm... toihan nyt on ihan Lokesta kiinni, mutta ei tuolla DCfinin puolella ole kyllä koskaan ollut ketään nörtti indexin "kasvattajia". Olisi se ihan kiva täälläkin, mutta kuten jo totesin, kaikki on Lokesta kiinni...

yleensähhän tosta on vain haittaa, mutta dcfinin boardilla ei kyllä näkynyt sen abusointia, ihan sama mulle miten noi on. toi newbie/muu arvo on ihan kiva kyllä minusta.

miten muuten noi on eli onko kaikkien boardien mukaan noi vai jokainen erikseen?

Sitten vois olla niin, että jokainen voisi valita oman tekstinsä tuohon 'newbie' kohtaan. Se on mahdollista, mutta se kyllä vaatisi ylläpitäjiltä viisi minuuttia, joten... tuskinpa me semmosta nähdään. Olkoot vaikka tuo newbie sitten tossa, ketäpä se haittaa siinä.

Musta ois ainakin aika kiva jos tohon newbie kohtaan sais valittua oman tekstin...

Minulla ei näytä olevan oikeuksia vaihtaa kenellekään sitä arvonimeä, joten ilmeisesti tulemme toimiin näillä vanhoilla :) Tai sitten olen vaan käsi.

Originally posted by Loke
Minulla ei näytä olevan oikeuksia vaihtaa kenellekään sitä arvonimeä, joten ilmeisesti tulemme toimiin näillä vanhoilla :) Tai sitten olen vaan käsi.

He He, no ei se monelta muultakaan onnistu ;) Muistelisin kuitenkin noitten vaihtuvan automaattisesti jotenkin. Kuten vanhassa BBS:ssä teki.

Tosin tämä osio voi olla vielä ilman asetuksia, kun tekstitkin ovat vielä englanniksi.

Originally posted by Nemesis
Se on mahdollista, mutta se kyllä vaatisi ylläpitäjiltä viisi minuuttia, joten... tuskinpa me semmosta nähdään.

Siinä taas meillä varsinainen asiantuntija. Usko huviksesi, sivujen tekoon(ja BBS:n virittelyyn) on käytetty hieman enemmän aikaa kun 5 minuttia (eli kyse ei ole ajasta jos jäi epäselväksi).

Jaa-a. Meilläpä on ystävällisiä moderaattoreita täällä :D Ei mutta asiaakin sitten. Olisiko mahdollista saada konsolikohtainen logo foorumille? Nyt vilkkuu välillä PS2 ja välillä vBulletin oma mainos.

Originally posted by Burana
Jaa-a. Meilläpä on ystävällisiä moderaattoreita täällä :D

Juuh ;) No ei mutta ärsyttää kun asiasta tietämätön luulee kuinka nämä sivut ovat taittuneet ihan tosta vain. Varsinkin kun tietää minkälaisen homman des, Jore ja kumppanit on tehneet.

Olisiko mahdollista saada konsolikohtainen logo foorumille? Nyt vilkkuu välillä PS2 ja välillä vBulletin oma mainos.

Tietysti, nuo ovat jo perjaatteessa valmiit mutta käyttöön otossa menee vielä aikaa.

Nööööyy. Ei kai nää *halaa*-paskat oo tullu tänne jäädäkseen, eihän?

Ylös Bottom