Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nostalgianostoja komeron ja mielen syövereistä

kissanpoika

Well-Known Member
Vastaan tulee sekä kirjoituksissa, kuvissa että omassa arjessa sellaista eilispäivän kaipuuta, eikä siihen sopivaa ketjua tunnu olevan. Tässä tapauksessa sain itse kipinän tähän siksi, että nurkista löytyi mielenkiintoista tavaraa, jonka esittely ei kuulu oikeastaan mihinkään nykyiseen ketjuun.

Tämän ketjun tarkoitus on toimia täydentävänä ketjuna jo olemassa oleville ketjuille, kuten:

Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

Pelimaailman oheistuotteet

Varhaisin muistosi videopeleistä

Oliko kaikki ennen paremmin? Kirjoita tänne.
Onko MacGyverin vai Michael Knightin tukka siistimpi? Perustele tänne.
Mikä on paras kyttäsarja ja miksi se on Miami Vice? Kääri takkisi hihat ja soita autopuhelimesta toimitukseen.
Löysitkö komerosta tai jostain muualta mielenkiintoisia eilispäivän artifakteja? Lähetä kuvat ketjuun ja voit voittaa 0 euroa!
Tekeekö mieli vain fiilistellä parempia aikoja? Unelmoi täällä.

Aloitan itse tällä:
kotijäätelösoaker.jpg
Varastosta löytyi siis legendaarinen Super Soaker 500-vesipyssy pienoiskoossa sekä Kotijäätelön Tetris-elektroniikkapeli. Super Soakerissa näkyy vuosiluku 1992, mutta elektroniikkapelistä en sellaista löytänyt. Googlettamalla löytyi kuitenkin Tori.fi-kohde, jossa kerrotaan laitteen olevan 2000-luvun alusta. Hauskana yksityiskohtana Super Soakeriin saa vettä sisälle ja sitä voi käyttää vesipyssynä. Tulitikkuaski mukana havainnollistamassa kokoluokkaa.

Olin ilmeisesti viisivuotias kun joulupukki toi Snake Mountain -linnan. Jotenkin se meni niin, että mentiin äitini kanssa saunaan ja isä meni vielä ylös katsomaan että mikäs rymistely sieltä kuuluu. Olikin sitten pukki jättänyt sillä välin lahjoja kuusen alle ohhoh! Lapsuuteni oli - ei nyt köyhää mutta sanotaanko, että työväenluokkaista pienteollisuuden pikkukaupungissa jossa kaikki aikuiset kamppailivat työttömyyden uhan ollessa koko ajan läsnä. Silti minulta ei puuttunut mitään. Aina oli masu täynnä. Aina ei sittemmin ole aikuisiällä ollut valitettavasti.

Nykyään oma viisivuotias poikani kehittelee tällä kaikkia taisteluita. Vaikka pahikset ovatkin yleensä voitolla, hyvikset voittavat aina. Lapsissa on tulevaisuus.

1.jpg

Ylös Bottom