Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nuppi sekaisin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shuth
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan holybastard
Vaikka SC tuliski ps2 niin sitä jouduttais vähän karsiin kun ps2 on vanhentunut sen verran että se ei oikeen riitä. Meal Gear vanhentunu ps2 pelaajan silmin? sen grafiikat on aina ollu vanhentunu , metal gearit on varmaan tästä lähtien paskoja ps2 fanien mielestä kun mgs 3 saattaa tulla xboille eka ja myöhemmin vasta ps2 .

Meal Gear? Mikäs se semmonen on? Joku uusi ravintola-alan peli? (Muutenkin karseeta luettavaa tuo sun tekstisi.) Tikulla silmään sitä, joka vanhoja muistelee... Mutta mun muistaakseni Metal Gearit Solidit, jos nyt niitä edes tarkoitat, ovat ilmestyessään olleet aina varsin ajanmukaisia pelejä grafiikoiltaan. Ja moni muukin lienee samaa mieltä kuin minä. Ihan yhtä hyvin voisin sanoa, että Halon grafiikat on aina ollu vanhentuneita (mutta en sano).

Enpä ole vieläkään nähnyt XBox-peliä, joka olisi ollut MGS2:sta hienompi. Splinter Cell ehkäpä, mutta julkaisuun taitaa olla vielä pari viikkoa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban
Enpä ole vieläkään nähnyt XBox-peliä, joka olisi ollut MGS2:sta hienompi.
Voi tietysti olla, että et ooo koskaan nähny mitään xbox peliä.
Mun mielestä halo on kevyesti Metalli varustus kiinteää nätimpi.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan holybastard
Voi tietysti olla, että et ooo koskaan nähny mitään xbox peliä.
Mun mielestä halo on kevyesti Metalli varustus kiinteää nätimpi.

Sä et ole tainnut nähdä yhtäkään PS2 peliä. Mielestäni Metal Gear Solid 2 on hienomman näköinen kuin Halo. Voi johtua siitä, että Halon ympäristöt ovat aika tylsiä, vaikka jotkut maisemat ovatkin erittäin hienon näköisiä. Enkä oikein muutenkaan tajua mikä sinulla PS2 vastaan. Ottaako päähän kun omistat X-Boxin?

Muutenkin turha verrata pelejä joissa on eri fps. Eiköhän MGS2:kin olis 2 x nykyistä hienompi 25fps:nä.

Ylös Bottom