Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NYT lehti testaa: oletko pelaaja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Solid Snake
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Solid Snake

Active Member
NYT lehdessä oli testi, mikä testaa tietosi peleistä. Aika turha aihehan tämä on, mutta laitan sen nyt tänne. Vastaa kysymyksiin ja testaa tietosi peleistä. Itse sain kyselystä täyden kympin. Miten te pärjäätte?

1.Missä pelissä esiintyy seikkailija Lara Croft?
a.) Super Mario Bros.
b.) Grand Theft Auto
c.) Tomb Raider
d.) The secret of Monkey Island

2. Mikä on pelihahmo Marion ammatti?
a.) nuohooja
b.gynekologi
c. kaivomies
d.) putkimies

3.Mikä ei kuulu joukkoon
a.) Amiga 500
b.) Commodore 64
c.) Vic-20
d.) Atari ST

4. Millä välineellä ajetaan kilpaa pelissä Wipe Out
a.) ostoskärryillä
b.) ralliautoilla
c.) avaruusaluksella
d. ) risteilyohjuksella

5. Kuka seuraavista ei ole ollut tietokonepelihahmon ääenä?
a.) Halle Berry
b.) Dennis Hopper
c.) Jenna Jameson
d.) Mark Hamill

6. Mikä seuraavista on pelikonsoli X-Boxin valmistaja
a.) Stonesoft
b.) Microsoft
c.) Macrosoft
d.) Soft Embo

7. Kuka lainasi kasvonsa pelihahmo Max Paynelle?
a.) Sami Järvi
b.) Sami Saari
c.) Sami Hyypiä
d. Sami Garam

8. Kuinka monta kappaletta PS2:ta on myyty?
a.) miljoona
b.) 15 miljoonaa
c.) 40 miljoonaa
d.) sata miljoonaa

9. Minkälainen pelityyppi on FPS?
a.) mätkintäpeli, jossa lyödään nuijalla maanalta nousevia eläimiä
b.) yksinpelattava korttipeli
c.) strategiapeli, jossa joukkoja liikutellaan kolmiuloitteisesti
d.) ammuskelupeli, joka kuvataan pelaajan silmien kautta

10. Missä maassa Tetris keksittiin?
a.) kiinassa
b.) Neuvostoliitossa
c.) Itä-Saksassa
d.) Suomessa

Kerron sitten oikeat vastaukset, kun olette vastailleet tähän.

Viimeksi muokannut moderaattori:
10/10. Nuo kirjoitusvirheet (Groft, tetris peli, X-Box ym) taitavat olla Solid Snaken käsialaa btw, muistaakseni itse jutussa ne olivat oikein.

Jutun "x-x pistettä: Olet pläplä." olivat aika huonoja imho.

Jep 10/10 helppo testihän tuo oli. Ainoastaan tuo Max Payne-kysymys tuotti vaikeuksia mutta jostain hämäristä sopukoista kaivoin senkin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez
Jep 10/10 helppo testihän tuo oli. Ainoastaan tuo Max Payne-kysymys tuotti vaikeuksia mutta jostain hämäristä sopukoista kaivoin senkin.

Minulla ei ollut kuin 7/10. Siis 3 arvasin, mutta luulen, että ne olivat väärin.

PeopleZ, olisi sinun nyt pitänyt sentään tietää, että Max Paynen naama on digitoitu pelin käsikirjoittajalta, Sami Järveltä. En olisi kyllä itsekkään tiennyt, ellen olisi muistanut, että juttu oli yhdessä pelit -lehdessä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan IgeL
10/10. Nuo kirjoitusvirheet (Groft, tetris peli, X-Box ym) taitavat olla Solid Snaken käsialaa btw, muistaakseni itse jutussa ne olivat oikein.

Jutun "x-x pistettä: Olet pläplä." olivat aika huonoja imho.

Joo. Ne ovat minun käsialaani. Pöydällä oli näppäimistö ja NYT lehti, joten tila alkoi vähän loppua. Jouduin kurottautumaan näppäimistölle ja samaan aikaan lukea NYT lehteä. Käveleminen ja purkan jauhaminen samaan aikaan on vaikeaa. Yritän korjata virheet.

[vastaus]Jenna Jamesonhan on ollut ainakin kahdessa pelissä ääninäyttelijänä. GTA:VC:ssä ja BMX XXX:ssä.[/vastaus]

Anyways, 10/10.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arcane
PeopleZ, olisi sinun nyt pitänyt sentään tietää, että Max Paynen naama on digitoitu pelin käsikirjoittajalta, Sami Järveltä. En olisi kyllä itsekkään tiennyt, ellen olisi muistanut, että juttu oli yhdessä pelit -lehdessä.

Helpompi varmaan päätellä siitä, että noi kaikki kolme muuta Samia on julkkiksia, jotka eivät yhtään näytä Max Payneltä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arcane
Minulla ei ollut kuin 7/10. Siis 3 arvasin, mutta luulen, että ne olivat väärin.

Oikea vastaus on kylläkin Sam Lake.

Ylös Bottom