Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

O: MGS2, Baldurs Gate: Dark Alliance II, Prince Of Persia: Sands Of Time ym.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Y

yuha

Guest
Jos joltain löytyy seuraavia peleja ja haluat luopua niistä. Tarjouksia otetaan vastaan.

- MGS2
- Baldurs Gate: Dark Alliance II
- Prince Of Persia: Sands Of Time
- Voodoo Vince
- Project Gotham Racing II
- Freedom Fighters
- ???

Multa löytyisi MGS2: Substance. Eilen ostettu ja pelattu noin 3 tuntia :) Aivan moitteettomassa kunnossa.

30?

En ole vielä varma myynkö, mutta katsotaan...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff
Esim Citymarketeissa on Substancet 24.90e.

Ääliö... etkö tiedä että tälläiset "mutta kun siellä on kamalasti halvempi kun sun ehdotus" -viestit ovat täällä nykyään kiellettyjä?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arcane
Ääliö... etkö tiedä että tälläiset "mutta kun siellä on kamalasti halvempi kun sun ehdotus" -viestit ovat täällä nykyään kiellettyjä?

Juu ei se kyllä kovin mukavaa ole että joku tulee huutamaan että saat sieltä ja sieltä halvemmalla kuin tolta...

Idiootti! Ei tuo ole mikään "mutta kun siellä on halvempi kuin toi"viesti. Kaveri on ostamassa Substancea ja ilmoitin vain, että saa kaupasta hyvään hintaan. Itse ainakin haluan tietää jos olen täällä ostamassa peliä, mikäli se löytyy kaupastakin halvalla. Ja näitä kommentteja olen saanut joskus jopa itsekin.

Btw, en tiennyt, että näihin ketjuihin ei saa kirjoittaa muuta kuin tarjouksia. No nyt tiedän.

mista lahtien ?

FAQ

Toisten myyntikohteissa ei aleta selitää mitään fanipoika juttuja, peeloilla, eikä edes ilmaista mielipiteitä tai typoista napautuksia. Mikäli sellaisia myyntikohteista löydän, pääsevät ko. henkilöt varoituslistalle.

Prince

Voisin myydä ton Prince of Persianin sulle 40.
Se on kaksi päivää vanha joten takuuta on melkein kuukausi.
Sisaltaen postikulut

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom