Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

O: N64 -pelejä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja migge
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

migge

New Member
Haluisin vahvistaa N64-kokoelmaani. Ostaisin hyväkuntoisia pelejä, joissa kotelo ja ohjeet. Hintaa maksan pelin mukaan kohtuullisesti. Kaikkia pelejä joita minulla ei jo ole saa ehdottaa. Katso täältä mitkä pelit jo omistan.

Erityisesti minua kiinnostaisi seuraavat pelit:
Conker's Bad Fur Day
Paper Mario
 
Täältä löytyisi Conker's. Mutta aika kamikazehintaa joutuu siitä kyllä pulittamaan... Mitäs tarjoat?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan migge
Ostaisin hyväkuntoisia pelejä, joissa kotelo ja ohjeet.

Erityisesti minua kiinnostaisi seuraavat pelit:
Conker's Bad Fur Day
Paper Mario

Saat varata mielellään (yli) 60e kumpaankin peliin
 
Re: Re: O: N64 -pelejä

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Smirre
Saat varata mielellään (yli) 60e kumpaankin peliin
Kyllä niitä paljon halvemmalla löytyy, esim. Paper Mario oli Gamehousessa 39 ja huuto.netissäkin ne on menny suurinpiirtein 30-60. Conker on kyllä se kalliin puoleinen, omastanikin maksoin 55.
 
Re: Re: Re: O: N64 -pelejä

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sepeh
esim. Paper Mario oli Gamehousessa 39 ja huuto.netissäkin ne on menny suurinpiirtein 30-60.

Onko nuo ollut hyväkuntoisia, ohjekirjalla ja kotelolla varustettuja?
 
Joo, itelläkin oli tarkotus ostaa, mutta menivät sitten loppumaan. Toivottavasti ne saa sinne niitä joskus lisää.
 
Myöhästyin myös tuosta GameHousen tarjouksesta niin rupesi vähän pännimään. PM kuitenkin kiinnostaa eniten ja en siitä ihan kuutta kymppiä ala maksamaan. 40 voisin vielä maksaa, vaikka olikin uutena halvempi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Täältä löytyisi Conker's. Mutta aika kamikazehintaa joutuu siitä kyllä pulittamaan... Mitäs tarjoat?

Jos ei ihan loose ole, voisin pulittaa viitisenkymppiä. Mitäs sanot?
 
Taas olisi rahatilanne sellainen että hankintoja olisi mahdollista tehdä.

Eli erityisesti Paper Mario [CIB] kiinnostaa kovasti.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan davidleeroth
Tänään kävin Game Housessa ja siellä oli käytsä Paapperi 30, ei ole tainnut keritä vielä nettiin asti.
Kiitos vihjeestä. Oli se nettiin lopulta tullut ja laitoin heti tilaukseen. Toivottavasti ehdin.
 
Ylös Bottom