J Joel-san Member 21.11.2004 #1 Enintään 10 euroa + kulut. Ei tarvitse olla ohjaimia eikä johtoja. Ei tarvitse edes toimia. Vain kuorien täytyy olla ehjät ja ruuvit pitää löytyä. Viimeksi muokannut moderaattori: 21.11.2004
Enintään 10 euroa + kulut. Ei tarvitse olla ohjaimia eikä johtoja. Ei tarvitse edes toimia. Vain kuorien täytyy olla ehjät ja ruuvit pitää löytyä.
S Sarine New Member 22.11.2004 #2 Vastaus: O: NES halvalla 15e + kulut niin täältä lähtee, mutta en haluaisi myydä ilman ohjaimia ja pelejä, mitä minä niillä sitten teen?
Vastaus: O: NES halvalla 15e + kulut niin täältä lähtee, mutta en haluaisi myydä ilman ohjaimia ja pelejä, mitä minä niillä sitten teen?
T Tonppa KonsoliFIN Alumni 22.11.2004 #3 Vastaus: O: NES halvalla Sarine sanoi: 15e + kulut niin täältä lähtee, mutta en haluaisi myydä ilman ohjaimia ja pelejä, mitä minä niillä sitten teen? Klikkaa laajentaaksesi... Ehkä myyt pelit mulle? Laita listaa ja infoa kunnoista tulemaan!
Vastaus: O: NES halvalla Sarine sanoi: 15e + kulut niin täältä lähtee, mutta en haluaisi myydä ilman ohjaimia ja pelejä, mitä minä niillä sitten teen? Klikkaa laajentaaksesi... Ehkä myyt pelit mulle? Laita listaa ja infoa kunnoista tulemaan!
J Joel-san Member 22.11.2004 #4 Vastaus: O: NES halvalla Sarine sanoi: 15e + kulut niin täältä lähtee, mutta en haluaisi myydä ilman ohjaimia ja pelejä, mitä minä niillä sitten teen? Klikkaa laajentaaksesi... Ilmoita jos teet pelikaupat Tonpan kanssa. EDIT: Ostotarjous peruttu. Viimeksi muokannut moderaattori: 25.11.2004
Vastaus: O: NES halvalla Sarine sanoi: 15e + kulut niin täältä lähtee, mutta en haluaisi myydä ilman ohjaimia ja pelejä, mitä minä niillä sitten teen? Klikkaa laajentaaksesi... Ilmoita jos teet pelikaupat Tonpan kanssa. EDIT: Ostotarjous peruttu.