Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

O: Ostetaan pienille lapsille sopivia xbox pelejä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja xpohjlas
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

xpohjlas

New Member
Tervehdys,

Onkohan noita edes xboxille olemassa, mutta pitäisi ostaa noin 6 vuotiaalle tytölle sopivia pelejä. Tyyliin, Crash Bandicoot: The wrath of Cortex. Ehdotelkaa.

Vastaus: O: Ostetaan pienille lapsille sopivia xbox pelejä

Pienelle pojalle (5v) EA NHL 04 uppos kuin häkä. Se on sitä vääntäny nyt puol vuotta kohta. Ehkä elämäni parhaiten sijoitettu 10e. Tai vastinetta rahalle on tullut enemmän kuin tarpeeksi. :-)

Itsekin olen yrittänyt katsella sopivia lastenpelejä boksille, mutta niitä on harmittavan vähän verrattuna pleikkariin tai etenkin gamecubeen.

Halo sopisi ehkä isälle paremminkin, mutta ehkäpä sen aika on myöhemmin.
Olen huomannut tosiaan, että muksuille sopivia pelejä on harmittavan vähän, mutta jos joltain löytyy ne muutamat harvat niin pistäkäähän tarjousta?

Mikähän on, että microsoft ei ole ottanut perheen pienimpiä huomioon? Onko mitään selitystä koskaan tullut?

No EA:n Potterit ja Disneyn lisenssisälä(Incredibles, Madagascar, Ice Age 2 yms.) pitäisi olla aika passelia. Simsit varauksella.

xpohjlas sanoi:
Halo sopisi ehkä isälle paremminkin, mutta ehkäpä sen aika on myöhemmin.
Olen huomannut tosiaan, että muksuille sopivia pelejä on harmittavan vähän, mutta jos joltain löytyy ne muutamat harvat niin pistäkäähän tarjousta?

Mikähän on, että microsoft ei ole ottanut perheen pienimpiä huomioon? Onko mitään selitystä koskaan tullut?
Ensimmäinen XB oli vain jalansijan valloitusta, jolla tavoiteltiin PC-pelaajien ja teknikkahörhöjen suosiota. XO:lle nyt ainakin on ilmoitettu Viva Pinata, Raren kokoperheen-peli ja varmaan jotain muutakin lastenpeliä jatkossa tulee, mutta varmasti silti vähemmän kuin kilpailijoille.

EDIT: Tuo IA2 ei varmaankaan muuten ole Disneyn... Ei ollutkaan. Ice Age 2

Ssx -sarjan pelit uppoavat ainakin omalle juniorille hyvin. Eka osa taitaa olla paras.
Luulis huuto.netistä ainakin löytyvän edullisesti.

Ylös Bottom