Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

O: Pelejä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pegi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Pegi

New Member
Jep eli ostaisin näitä pelejä kohtuuhinnoin. Kotelo saisi olla mielellään mukana...

Näitä pelejä etsisin:

Final Fantasy Tactics
Super Mario Advance 2 ja 4
Donkey Kong Country
Megaman Battle Network 2
Mario & Luigi : Superstar Saga

Viimeksi muokannut moderaattori:
Pelasin juuri tänään Mario & Luigin läpi, hieno peli. Mietin laittaa Huuto.nettiin, mutta menisihän se varmaan näinkin. Kotelo, peli ja ohjeet kelpo kunnossa. Mitä tarjoaisit?

Megaman Battle Network löytyy muuten kanssa, pelkkä pelimoduuli.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mahewcoro
Pelasin juuri tänään Mario & Luigin läpi, hieno peli. Mietin laittaa Huuto.nettiin, mutta menisihän se varmaan näinkin. Kotelo, peli ja ohjeet kelpo kunnossa. Mitä tarjoaisit?

Megaman Battle Network löytyy muuten kanssa, pelkkä pelimoduuli.

Jep. Huomasin muuten että laitoin pienen virheen tuohon. Etsin nimittäin Battle Network 2:ta. Olisiko muuten halua vaihtaa Super Star saga Golden Sun: The Lost Ageen. Peli on kaikinpuolin mainiossa kunnossa, ynnä kotelot. Kävisikö siis vaihto?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pegi
Olisiko muuten halua vaihtaa Super Star saga Golden Sun: The Lost Ageen. Peli on kaikinpuolin mainiossa kunnossa, ynnä kotelot. Kävisikö siis vaihto?

Periaatteessa kyllä kävisi, mutta käytännössä olen lykännyt Golden Sun 2:n ostoa koska olen ottanut pakkomielteekseni saada ykkösen tiedot siirrettyä kakkoseen :P

Tätä varten tarvitsisin toisen GBA-laitteen ja sen kaapelin käyttöön, ja koska moisia ei tällä hetkellä itseltä eikä tuttavapiiristä löydy, Golden Sun 2 on jäänyt ostamatta. Samasta syystä USA-versio on täysin poissuljettu.

Ne voi mielestäni siirtää jollain koodillakin, eli ei tarvittaisi tista konetta. Mutta en ole aivan varma, miten se toimii.

Mahewcoro: Itse siirsin ne sillä koodilla, joten en tarvinnut linkkikaapelia. Se koodijuttu on helppo homma. Tosin sitä koodia tarvitsee vasta aika lopussa, joten kyllä sen ensimmäisen Golden Suinin voi vetää läpi siinä välissä (Lost Agen täydelliseen läpipelaamisen meneekin noin tuplasti enemmän aikaa). Itse en kyllä pahemmin tarvinnut niitä vanhoja hahmoja...

Joten käykö sitten vaihto?

Golden Sun on jo läpipelattuna. Mutta eikös siinä koodissa katoa informaatiota verrattuna datasiirtoon? Tämän käsityksen vuoksi en ole edes harkinnut sitä.

Siinä vai valita kolme eri koodia. Yksi niistä on todella pitkä, joten siinä tulee sitten paljon kamaa mukaan. Voi myös valita lyhyemmän tai viellä lyhyemmän...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mahewcoro
Golden Sun on jo läpipelattuna. Mutta eikös siinä koodissa katoa informaatiota verrattuna datasiirtoon? Tämän käsityksen vuoksi en ole edes harkinnut sitä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pegi
Siinä vai valita kolme eri koodia. Yksi niistä on todella pitkä, joten siinä tulee sitten paljon kamaa mukaan. Voi myös valita lyhyemmän tai viellä lyhyemmän...

Uusi peli olisi kyllä kiva, mutta olen tosiaan ottanut sen datasiirron pakkomielteeksi :P Nuo kun kaikki kuulostavat hävikkisiltä. Eli Golden Sun 2 ei vielä sovi minulle.

Jos ei tule vaihtokauppoja niin voin myydä Lost Agen hintaan 35EUR+ (pk 1,3EUR). Peli ja kotelo ovat todella hyväkuntoisia ja mukana tulee vielä GOLDEN SUNIN MAAILMANKARTTA !!!

:eek:

Se on melkein uutta vastaavassa kunnossa, eikä lost age helposti löydy halvemmalla. Sopisiko se sitten että minä maksaisin postikulut?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
Turhan tyyris.

Katsoin noiden kaapeleiden hintoja ja tulin toisiin aatoksiin, kun pahemmin muuta käyttöä sillä ei olisi. Lisäksi peruin aikomukseni ostaa eräs keräilyharvinaisuus-soundtrack, joten rahantarve väheni. Vieläkö kävisi vaihtokauppa?

Ylös Bottom