Kuten otsikko kertoo, haluaisin ostaa Pokemon LeafGreen -pelin (Euroopan versiona!). Ennen ostopäätöstä haluaisin saada myyjältä seuraavat tiedot:
1) Missä kunnossa? Itse pelin pitää tietysti toimia moitteetta, mutta onko alkuperäinen pakkaus esim. hukassa tai kolhuilla?
2) Mitä kaikkea sisältyy, eli onko ohjevihko tallella jne?
3) Missä peli sijaitsee? Ehdotan todennäköisesti noutoa jos asun lähellä.
4) Maksutapa? Itse suosisin tilisiirtoa (tai käteistä, jos noutona).
5) Ehdottomasti kuva (ei mikään netistä kopsattu vaan juurikin omasta myytävästä pelistäsi ottamasi)! Kuvaan mieluiten näkyviin kaikki mikä myytävään settiin kuuluu, eli. ei pelkkä pahvikotelon kuva vaan tyhjentää siitä kaiken sisällön viereen näkyviin.
Tarjoan 20-30 euroa, pelin kunnosta riippuen. Hinnasta tosin voidaan keskustella, jos homma etenee siihen asti.
1) Missä kunnossa? Itse pelin pitää tietysti toimia moitteetta, mutta onko alkuperäinen pakkaus esim. hukassa tai kolhuilla?
2) Mitä kaikkea sisältyy, eli onko ohjevihko tallella jne?
3) Missä peli sijaitsee? Ehdotan todennäköisesti noutoa jos asun lähellä.
4) Maksutapa? Itse suosisin tilisiirtoa (tai käteistä, jos noutona).
5) Ehdottomasti kuva (ei mikään netistä kopsattu vaan juurikin omasta myytävästä pelistäsi ottamasi)! Kuvaan mieluiten näkyviin kaikki mikä myytävään settiin kuuluu, eli. ei pelkkä pahvikotelon kuva vaan tyhjentää siitä kaiken sisällön viereen näkyviin.

Tarjoan 20-30 euroa, pelin kunnosta riippuen. Hinnasta tosin voidaan keskustella, jos homma etenee siihen asti.