Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan caitrin
Kyllä tämä taidettiin Suomessakin (tai ainakin Euroopassa) julkaista aikoinaan... eli jos joltakulta sattuu Secret of Mana 2 PAL-versio löytymään, täällä sille mahd. ostaja![]()
Hintapyyntö tänne tai e-maililla niin neuvotellaan..
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan caitrin
Kyllä tämä taidettiin Suomessakin (tai ainakin Euroopassa) julkaista aikoinaan... eli jos joltakulta sattuu Secret of Mana 2 PAL-versio löytymään, täällä sille mahd. ostaja![]()
Hintapyyntö tänne tai e-maililla niin neuvotellaan..
Jep, kutakuinkin noin. Paitsi että Legend of Manaa ei ole julkaistu Euroopassa.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
Secret of Mana Julkaistiin kyllä Euroopassa, mutta kakkososaa ei. Japaninkieliset nimet ovat Seiken Densetsu 2 ja 3. Ensimmäinen osa Seiken Densetsuista tuli Game Boylle, joka väännetään nyt uudestaan GBA:lle (painotan sanaa UUDESTAAN).
PlayStationille tuli Legend of Mana, joka on eri peli, vaikka samaa sarjaa. Julkaistiin muistaakseni Euroopassa
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tardini
Jep, kutakuinkin noin. Paitsi että Legend of Manaa ei ole julkaistu Euroopassa.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ShereKhan
Mun mielestä olen tuon pelin aikoinaan nähnyt kaupoissa ja lehdistä lukenut arvosteluja... eli mun mielestä Legend of Mana ilmestui Euroopassa PSX:lle. Vuosi oli 2000 tai 2001, korjatkaa jos on korjattavaa.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan miku200
Olisikohan kyseessä ollut Secret of Evermore?